Minkä ikäinen olet ja mikä on isoin ongelmasi tällä hetkellä?
Olisi mielenkiintoista nähdä, miten ikä vaikuttaa (vai vaikuttaako) ihmisten ongelmiin. Olkoon ongelma sitten iso tai pieni.
38 vuotta. Isoin ongelmani tällä hetkellä liittyy rakennusluvan saamiseen Espoossa.
Kommentit (1905)
36 v., mulla ei oo ketään tuttua, joka pelaa PoGoa enkä pääse eteenpäin tehtävissä, kun en voi treidata :/
48 v. Jatkuvat ylityöt, työuupumus. Työ on sinänsä antoisaa, mutta liika on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
46v nainen.
Haluan pois avioliitosta, joskus jopa toivon ettei olisi lapsia, että voisin vain lähteä täältä pois.
Kuinka monta täysin turhaa, tuhlattua vuotta vielä menee hukkaan, ennenkuin olen onnellinen ja yksin?
Voit erota vaikka on lapsia. Lapsille ei tee hyvää pitkässä juoksussa nähdä esimerkkiä parisuhteesta, joka on täysin kylmä.
43v mies, jonkinasteinen haluttomuus ja erektioprobleemat. Ärsyttää se, ettei kumpikaan ongelmista ärsytä tarpeeksi. Lääkäriin en mene, hävettää liikaa.
34 v ja isoin ongelmani tällä hetkellä ylipaino. Pitäisi laihduttaa 30 kg että näyttäisin hyvältä.
30 ja hyvin vaikea vuosia kestänyt uupumus
28. Jouduin taas soittamaan töihin, että en tule vieläkään, kun edelleen on korona.
41v... raastava yksinäisyys, ei ole ystäviä tai puolisoa tukena tai jakamassa huolia/ hyviä hetkiä ja lapset vielä siinä iässä, että vaativat päivittäistä huolenpitoa asiassa kuin asiassa.
Vähän alle 60. Aikuisen lapsen huumeongelma vaikuttaa omassa elämässäni ihan kaikkeen . Kaikkiin hetkiin, jokaiseen ratkaisuun, jonka teen. Huoli ja pelko varjostavat jokaista päivää ja rikkovat hitaasti sydämen
33v. Nainen. Lapsiperhearki päiväkoti-ikäisten lasten kanssa pienessä kerrostalo-asunnossa. Oman ajan/tilan puute.
16, olen lesbo enkä uskalla tulla kaapista ulos perheelleni, sillä kun olin aiemmin sanonut tykkääväni tytöistä, minua kohdeltiin huonosti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35 ja yksi isoimmista ongelmistani on, etten vieläkään tiedä, haluanko lapsia.
Tuttu tunne.
N 36v ja totesin, että koska en tähän ikään jo tiedä että haluan lapsia, niin se tarkoittaa sitä että EN halua lapsia. Kyllä sen tietää ja tuntee jos läpsia haluaa, jos empii ja empii, tarkoittaa se sitä ettei vaan uskalla myöntää edes itselleen saati muille ettei lapset ole mun juttuni.Olen nähnyt katkeria lapsettomia vanhojapiikoja. Ehkä kannattaisi miettiä, että olisi edes joku, joka pitää yhteyttä vanhoilla päivilläsi.
Mä olen nähnyt katkeria lapsellisia mummoja. Ei ne penskat mitenkään autuaaksi tee.
Et ymärrä pointtia. Jos ei ole edes niitä penskoja, ei ketään, niin on kyllä tosi murhe. Sulkapallo kaverini on pappi ja kertoi silloin tällöin siunanneensa hautaan henkilön, jolla ei ollut yhtään saattajaa. Kunnan miehet kantoivat ruumiin hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35 ja yksi isoimmista ongelmistani on, etten vieläkään tiedä, haluanko lapsia.
Tuttu tunne.
N 36v ja totesin, että koska en tähän ikään jo tiedä että haluan lapsia, niin se tarkoittaa sitä että EN halua lapsia. Kyllä sen tietää ja tuntee jos läpsia haluaa, jos empii ja empii, tarkoittaa se sitä ettei vaan uskalla myöntää edes itselleen saati muille ettei lapset ole mun juttuni.Olen nähnyt katkeria lapsettomia vanhojapiikoja. Ehkä kannattaisi miettiä, että olisi edes joku, joka pitää yhteyttä vanhoilla päivilläsi.
Höpö höpö, ei ne lapset yhteyttä pidä.
Olet sitten ollut kelju lapsillesi. Minun lapseni pitävät yhteyttä lähes päivittäin ja kerran viikossa on videopuhelu tai käyvät.
Vierailija kirjoitti:
34 v ja isoin ongelmani tällä hetkellä ylipaino. Pitäisi laihduttaa 30 kg että näyttäisin hyvältä.
Nopeat hiilihydraatit pois, tilalle vihanneksia, kalaa, siipikarjaa. Juomana vain vesi. Vähemmän makkaroita.
35 v, lapsen ADHD ja liikaa töitä.
52. Lapsuuden aikaiset hoitamattomat traumat ja niiden vaikutus pitkäaikaistyöttömyyteen ja parisuhteettomuuteen. Hiljattain aloitin terapian.
46v nainen.
Haluan pois avioliitosta, joskus jopa toivon ettei olisi lapsia, että voisin vain lähteä täältä pois.
Kuinka monta täysin turhaa, tuhlattua vuotta vielä menee hukkaan, ennenkuin olen onnellinen ja yksin?