Mikä olisi unelmatyösi?
Kommentit (11)
Minusta olosi kiva tutkia asioita, koska minua kiinnostaa kaikki ja mistä mikäkin johtuu.
Pienen viehättävästi remontoidun sisustustavara- tai lankakaupan omistaja kautta myyjä, liike sijaitsisi rauhallisella ja kauniilla kadulla jossa olisi muitakin pieniä puoteja ja kahviloita. Pitäisin samalla myös nettikauppaa. Asiakkaat olisivat pelkästään mukavia, voisin pitää liikettä auki silloin kun haluaisin ja jaksaisin tai saisin helposti jonkun tuuraamaan, ei olisi taloudellisia huolia, tilavuokra olisi tosi matala.
Esim. työllisyyskoordinaattori. Haluaisin vaikuttaa työttömien asioihin. Toki joku ylempikin taho kävisi, vaikka työministeri.
Nuorena haaveilin teatterinäyttelijän työstä. Myös kengitysseppä kiinnosti kovasti.
Toisaalta taas jonkilainen tutkijan työ, patologi tai kuolinsyyntutkija.
Nyt aikuisena vielä tuo seppähomma sekä patologi kiinnostaisi.
Olen aina tykännyt tehdä luovaaa hommaa, tehdä jotain alusta alkaen, siitä tuo sepän työ ja siinä kiinnostaa hevosten kanssa työskentely , vaihteleva työ ja se että saa käyttää kroppaansa.
Myös kiinnostus ihmisen anatomiaan ja fysiologiaan on olemassa edelleen. Pitemmäälle kuin kirusgiseksi sairaanhoitajaksi en ole päässyt. Ehkä vielä hankin lisäkoulutusta johonkin missä pääsen toteuttamaan kiinnostustani. Olen 37-vuotias nainen.
RSO:n orkesterimuusikko, mieluiten viulisti. Nuorena en ottanut orkesterimuusikon työtä vakavana vaihtoehtona huomioon nähdessäni sen liiaksi ryhmätyönä, laumahommana, vaan suuntauduin opettajaksi. Sitten vaihdoinkin alaa. Nyt ajattelen näin, mutta tietenkään paluuta nuoruusiän vaihtoehtoihin ei enää ole.
Ei mikään