Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olet ja mikä on isoin ongelmasi tällä hetkellä?

Vierailija
06.03.2023 |

Olisi mielenkiintoista nähdä, miten ikä vaikuttaa (vai vaikuttaako) ihmisten ongelmiin. Olkoon ongelma sitten iso tai pieni.

38 vuotta. Isoin ongelmani tällä hetkellä liittyy rakennusluvan saamiseen Espoossa.

Kommentit (1905)

Vierailija
561/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

28N, 14 vuotta kestänyt masennus. Toivon etten olisi koskaan syntynyt, vihaan itseäni ja vihaan myös muita jotka pitää ulkonäköä asiana mikä on vain plussaa. Kauniista ulkokuoresta ei ole mitään iloa jos sillä on "siunattu", siitä on vain haittaa kun ei uskota minkään olevan koskaan huonosti. V*ttu te jotkut sikamaiset miehet osaattekin olla ällöttäviä TYTÖILLE ja nuorille naisille. Yhtälailla v*tut teille naisille ja vanhemmille rouville, jotka ette puolusta näitä miesten ahdistelemia tyttöjä vaan liitytte mukaan joukkoon, mutta syyllistämällä ihme lumoojattariksi ja h*orittelemaan vaikka se teidän oma keski-ikäinen miehenne on ahdistelemassa ALAIKÄISIÄ TEINITYTTÖJÄ! Ei mitään solidaarisuutta tai isänmaallisuutta vanhemmilta naisilta nuoria tyttöjä kohtaan vaikka itse varmasti ovat olleet tässä tilanteessa jossain muodossa.

Vierailija
562/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 52 v. Olen viimeisen kahdenvuoden aikana herännyt uudelleen seksuaalisuuteeni. Miestä ei vain kiinnosta pennin vertaa parisuhteen fyysisyydet. Alkuun ajattelin, että pärjään ominkäsin, mutta ei se oikeasti korvaa toisen ihmisen kosketusta saatikka niitä tyydytyksen tuntemuksia joita voi antaa ja saada.

Miehesi on jo tottunut olemaan ilman, kun olet tietysti pitänyt jalat ristissä pari vuosikymmentä.

Miesten haluttomuus on tutkitusti ihan yhtä yleistä kuin naisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

44. Suurin ongelma on suomalaisten tyhmyys kun äänestivät n a t s i t valtaan. Hävettää. Siinä meni maakuva ja historian paras hallitus. Onnea vaan työehtojen, terveydenhuollon ja sosiaaliturvan heikennykseen. Hävettää erityisesti persujen äänestäjät. Miten voi olla niin tyhmiä ihmisiä?

Täähän se ois 35 täällä

Vierailija
564/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

36, kuolemanpelko.

Vierailija
565/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v. eikä mulla oikeastaan ole ongelmia tällä hetkellä. Olen ihan tyytyväinen tilanteeseeni.

Vierailija
566/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13v. Masennus, ahdistuneisuushäiriö, luottamusongelmat ja yksinäisyys

Voisitko mennä aluksi koulun terveydenhoitajalle juttelemaan; hän auttaa aluksi ja tarvittaessa ohjaa eteenpäin?

Vierailija
567/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51 vuotias ja ongelma on että kaikki odottavat minun tekevän kaiken. Eilen piti muualla asuva poika viedä asemalle lähti takaisin kotiinsa, samaan aikaan äitini soitti oli koronassa että pääsenkö hakemaan hänelle lääkettä ja automaatilta rahaa kun pitää olla että kotiavustaja käy kaupassa hänelle, niin ja olihan minulla töihinkin meno. Aamulla siis nousin ja käytin koiran ulkona, syötiin aamupala, sitten poika asemalle, itse töihin, töistä kotiin koiran kanssa lenkille, syömään, apteekkiin, äidille automaatti käynti, mies hakea töistä ja koira iltalenkille, suihkuun pääsin jo 22:30. Tulee välillä etten vaan jaksa.

Vierailija
568/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v. Pätkätyöt, osa-aikaisuudet, määräaikaisuudet ja niistä johtuva rahapula ja rahapulasta johtuva stressi. Miehellä sama homma ja ei saada asuntolainaa ja kaikki raha menee vuokraan. Tuntuu niinkuin olisin työtön. Huolettaa myös mieheni mielenterveys.

Vierailija
569/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v. Lyhyesti sanottuna raha. Velkaa on niin, etten tässä elämässä niitä saa maksettua ilman lottovoittoa. Valvon öitä rahan takia, kaikki on kallistunut niin että arjesta selviäminen on yhtä henkiinjäämistaistelua kuukaudesta toiseen.

Yritän lohduttaa itseäni sillä, että perheessämme molemmilla aikuisilla on vakituiset työt, olemme terveitä ja lapset ainakin vaikuttaa onnellisilta.

Vierailija
570/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän näitä olis?

- Heittelevät mielialat, äreys ja väsymys, testosteronin puute

- Mistään kiinnostumattomuus, ml. työt, puoliso ja perhe-elämä; elän suorittaen näitä, koska on pakko

- Olen ihastunut työpaikalla ikäiseeni naiseen, molemmat olemme tahoillamme naimisissa/parisuhteessa; kiinnostuksen merkkejä on myös hänen puoleltaan mukavasti ilmassa, viihdymme hyvin yhdessä.

- Haluaisin maksaa nopeasti loput lainat pois, mutta puoliso hankkii osteluvimmoissaan yhteisen tilin saldolla kaikkea ns. tarpeetonta, jota sitten myydään muutaman kuukauden päästä liki käyttämättömänä pikkurahalla pois. Tietysti myös elämisen yleinen kallistuminen harmittaa.

- Muut pienet ärsyttävät asiat, kuten epäluotettava kirvesmies mökkirempan apuna, lasten ajoittainen tottelemattomuus, tikku sormessa, kivi kengässä, ikävä kevätsää, marisevat vanhemmat, pikkuvikainen auto, tuotteiden pakkauskoon pieneneminen kaupassa.

Vierailija
571/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v nainen. Sinkkuus, joka aiheuttaa perheettömyyttä ja lapsettomuutta. Kaipaan perhettä ja jälkikasvua. Muuten kaikki elämässä erittäin hyvin.

Vierailija
572/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

62 mies. Suurin ongelma on liian nuori tyttöystävä.

Vierailija
573/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v ja ystävien puute vauva-arjen keskellä

Vierailija
574/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasyöpä, N49

Vierailija
575/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

51v mies ja pätkä työt 2016 lähtien kausityötekijänä kunnalla ja joka kerta olen pyytänyt jatkoa työsuhteelle niin vastaus on aina sama että ei ole varaa palkata pidemmäksi aikaa

Vierailija
576/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M53 ja paha alkoholismi.

Vierailija
577/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v, lapsen levinnyt syöpä huonolla ennusteella

Vierailija
578/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

66, en mahdu sohvalle lojumaan, koska mies ja koira

Vierailija
579/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

56v.

vain sellaisia #firstworldproblems oikeastaan.

saisi olla lämpimämpää niin voisi nauttia mökillä ulkonaolosta.

nivelkivut vähän veemäisiä, ne on pysyviä eikä lääkkeet aina auta.

naama rupsahtanut.

Vierailija
580/1905 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v ja raha-asiat. Vaikka käyn vakituisessa kokopäivätyössä, rahani eivät meinaa riittää. Jatkuva stressi rahasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan