Naapurissa tapellaan taas
Mies esittää aina niin kohteliasta kun törmäillään pihalla. Ei taida tietää sen huutamisen kuuluvan ulos
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsia? Jos on, tiedät mitä tehdä.
On pari lasta. Lasun olen tekemässä kun sen verran pitkään jatkunutta
Minun vanhemmillani oli myös lapsuudessani tapana riidellä yökaudet. Huonekaluja meni rikki, hirveää huutoa. Ei siinä aina saanut nukkuakaan. Kärsin mielenterveysongelmista nykyään.
Nykypäivänä ei kannata puuttua, kuulokkeet korville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pari lasta. Lasun olen tekemässä kun sen verran pitkään jatkunutta
Hyvä.
Pakahtuvat onnesta maailman onnellisimmassa maassa, ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minun vanhemmillani oli myös lapsuudessani tapana riidellä yökaudet. Huonekaluja meni rikki, hirveää huutoa. Ei siinä aina saanut nukkuakaan. Kärsin mielenterveysongelmista nykyään.
Minulla oli tapana laittaa riita poikki, ettei pikkusisarusten tarvinnut kuunnella. Kun muutin pois kotoa, eivät saaneet riitaa poikki millään ja nyrkit alkoi heilumaan. Järkyttävää.
Kannattaa ilmoittaa häiriöstä vähän liian aikaisin, kuin vähän liian myöhään. Voit tehdä nimettömän ilmoituksen metelistä. Viimeistään silloin kannattaa ilmoittaa, jos kuuluu väkivaltaan viittaavia ääniä. Virkavallan pitää vaan yleisesti todeta, että on ilmoitettu metelistä, eikä yksilöidä tuliko ilmoitus ylhäältä, alhaalta vai seinänaapurista.
Lainaus osui vähän väärään viestiin, mutta toisaalta juuri sen takia on tärkeää muiden ilmoitella, ettei tapahtuisi pahempia.
Minun yläkerrassa asuu italialainen nainen ja suomalainen mies. Nainen huutaa säännöllisesti ukolleen, miehen ääni kuuluu vastaavan aina harvakseltaan jotain takaisin, mutta nainen huutaa kuin hinaaja. Sitten rytisee sängynpääty. Passionaatta,passionaatta. Ovat asuneet yläkerrassa pitkään, ainoa tytär opiskelee jo muualla. Kiva pariskunta. Nainen kulkee aina korkkareissa ja laitettuna, ukko on jöröjukka.
Soitat heti 112 kun alkavat tappelemaan. Ei siitä muut asukkaat saa eikä tarvi kärsiä.