Syöttekö Aino-jäätelöpaketista useammin kuin yhden kerran?
Minusta se on just sopiva yhden kerran herkkupläjäys 😋
Kommentit (69)
Sulaa hulluutta mättää itseensä kerralla noin paljon sokeria!!
Kerralla iso suklaalevy ja limsa iso pullo.
En pidä aino-jäätelöstä. Ne mainokset ovat myös surkeita. Ja kuka syö enemmän kuin dl jäätelöä kerralla?
Meillä kolme syö tosta kaksi kertaa.
Jos minä syön jäätelöä niin paska lentää kuin varpusparvi.
Yhdestä paketista riittää kolmeksi kerraksi.
No mä otan 2-3 rkl kerrallaan, enkä syö edes joka viikko, niin kestäähän se. Nykyään ostan pienen pakkauksen pekaanipähkinä vaahterasiirappi jäätelöä, siitäkin riittää 3-4kertaan makean nälkään. Syön elääkseni, en elä syödäkseni. Eipä ole ikinä ollut paino ongelmia..
Nämä ainot on järkyttävän makeita. Tuntuu että lähtee hampaat suusta kun tätä yrittää syödä. Ihmettelen ylipäänsä miten joku voi tätä syödä.
Kauheen makuista sokerimössöä. Huhhuh.
Täytyy kyllä sanoa ettei muutenkaan pahemmin tule karkkia syötyä. Ja jos joskus jotain jäätelöä syön niin tavallista maustamatonta.
No hui hirveää, jos syö kerralla viidellä eurolla jäätelöä 😆 Sitä taasen ei kauhistella, jos joku mättää ravintolassa 100 eurolla safkaa.
Kolme annosta siitä saan. Yleensä kyllä syön halvempaa jäätelöä 1.20€/l. Litran paketista syön neljä kertaa. Kun syön ison annoksen jädeä marjojen kanssa en syö muuta. Se kun korvaa aterian, ei tule liikaa kaloreita.
Jos syön yksin niin siitä riittää 2-3 kertaa. Jos miehen kanssa niin paketti menee kerralla, hän ottaa vähintään puolipakettia aika, yleensä sitten minä sen jäljelle jäävän puolikkaan
Menee kerralla, mies saa pienen annoksen maistaa.
Yhden päivän aikana menee. Olen 160 cm pitkä ja painan 50 kg. Tokikaaan en joka päivä syö, itse asiassa ani harvoin.
Vierailija kirjoitti:
No hui hirveää, jos syö kerralla viidellä eurolla jäätelöä 😆 Sitä taasen ei kauhistella, jos joku mättää ravintolassa 100 eurolla safkaa.
Kyse ei ole rahasta vaan ylensyönnistä.
Wow oletteko ihan tosissaan vai onko nämä vitsejä? Tuossa rasiassahan on 4 tosi isoa annosta, tai 6 normaalikokoista, tai 8 pientä. Ei kai kukaan tosissaan voi syödä sitä kerralla?
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi syömään koko paketillista vaikka henkeni siitä riippuisi, puoli pakettia tekee jo todella tiukkaa. Ja minä sentään olen yli 20 vuotta ollut 130kg. Eli ei ole lihavuus siitä kiinni mahtuuko mahaan litra jäätelöä. Minä en syö koskaan isoja annoksia mitään, joten maha tulee nopeasti täyteen suht pienestä annoksesta. Ja vihaan ähkyä oloa, se kestää aina 6-8h, joten vältän syömästä liian isoja annoksia.
No paljon pitää mättää jos tuon painoinen olet.
Kyllä mä syön päivässä 200 jopa 300g suklaata, ja juon cokistakin puoli litraa, en ole väittänyt että sen saa tarvitsemiani kaloreita, ja samassa paino on pysynyt jo yli 20 vuotta, joten syön mitä kulutan, eli luultavasti vähän yli 2000 kaloria. Mutta määrällisesti en pysty syömään kerralla kuin pienen annoksen, esim. kotipizzan normipitsaa en pysty syömään kerralla, ja ravintolassa en koskaan ota alkuruokia koska sitten en jaksaisi syödä pääruokaa, jos pääruoka on pieni, tai jätän osan syömättä ja juon vähän, voin syödä pienen jälkiruuan.
Ohhoh. Itse olen siunaillut annoskokoani kun aino-paketti menee kolmella kertaa neljän sijaan.