Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alatiesynnytys oli elämäni suurin virhe

Vierailija
05.03.2023 |

Luotin liikaa järjestelmään, neuvolaan, lääkäreihin, kätilöihin, kaikkeen informaatioon, joka sanoi, että tietysti osaan synnyttää ja pystyn synnyttämään.

Painajaiset kipuhelvetistä helpottivat ainoan lapsen olessa noin kymmenen. Nukkumiskykyä, avioliittoa tai seksielämää ei ole enää.

(En luultavasti jaksa avata kokemuksiani tämän enempää, halusin vain saada nämä sanat kirjoitettua. Puhuakaan aiheesta ei saa tai voi.)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä synnytin pari kertaa alakautta. En millään saanut sektiota vaikka mulla on sairauksia ja rytmihäiriöitä. Eivät vaan lääkärit sektiota antaneet.

Vierailija
2/6 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että sinulla on huono kokemus ja ettet ole osannut hakea tai ole saanut tarvitsemaasi psyykkistä apua.

Lapsi saa alatiesynnytyksessä tärkeitä mikrobeja, jotka mm suojaa allergioilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, et voi tietää, mitä sektiossa olisi tapahtunut. Jonkun kohdalle sattuu myös se veritulppa.

Ikävä kyllä lapsen saaminen on aina riskialtista. Turvallisinta ja murheettominta olisi pysyä lapsettomana. Mutta silti monet meistä haluavat lapsia, minäkin.

Vierailija
4/6 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella suositelkaa hyviä synnytyslaitoksia ja kätilöitä ja varoittakaa niistä toisista. Ei turhia kiltteilykehuja näin tärkeässä asiassa.

Vierailija
5/6 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas esineiden internet asialla, jääkaapit kirjoittamassa. Ap, mä olen ihan tosi tosi pahoillani sun puolesta. Harva haluaa ymmärtää, miten pienistä asioista voi elämä lähteä vikaan. Ajatus on liian pelottava. 

Vierailija
6/6 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat aina niitä aiheita, joissa empatiakyky on useimmilla ihmisillä siellä pakkasen puolella. Tai väännetään loukkaavia vitsejä. AP, olen pahoillani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän