Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö Aino-jäätelöpaketista useammin kuin yhden kerran?

Vierailija
05.03.2023 |

Minusta se on just sopiva yhden kerran herkkupläjäys 😋

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö Ainoa, se on sokeristen ja rasvaisten mössöjen, kastikkeiden ja lisäkkeiden täyttämä kylmä herkutteluruoka joka etäisesti muistuttaa jäätelöä.

Totta! Mutta kaiken kaikkiaan useimmat Suomessa myytävät jäätelöt ovat ala-arvoisia: joko tehty halvoista raaka-aineista tai ylimakeaa mössöä, koska niihin on mätetty kaikenlaista ylimääräistä makeaa: suklaata, karkkeja, taikinaa, liian sokerisia tai esanssisia kastikkeita jne.

Vierailija
22/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän kalorit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi syömään koko paketillista vaikka henkeni siitä riippuisi, puoli pakettia tekee jo todella tiukkaa. Ja minä sentään olen yli 20 vuotta ollut 130kg. Eli ei ole lihavuus siitä kiinni mahtuuko mahaan litra jäätelöä. Minä en syö koskaan isoja annoksia mitään, joten maha tulee nopeasti täyteen suht pienestä annoksesta. Ja vihaan ähkyä oloa, se kestää aina 6-8h, joten vältän syömästä liian isoja annoksia.

Vierailija
24/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän hengen perheemme syö paketista kahtena eri päivänä. Eli 8 annosta.

Vierailija
25/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerralla söin aina, kunnes se meni Nestlen omistukseen, jolloin lopetin niiden syömisen.

Vierailija
26/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään laiteta takas pakastimeen happanemaan. Kerralla menee helposti, kun on 6 syöjää :)

27/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi syömään koko paketillista vaikka henkeni siitä riippuisi, puoli pakettia tekee jo todella tiukkaa. Ja minä sentään olen yli 20 vuotta ollut 130kg. Eli ei ole lihavuus siitä kiinni mahtuuko mahaan litra jäätelöä. Minä en syö koskaan isoja annoksia mitään, joten maha tulee nopeasti täyteen suht pienestä annoksesta. Ja vihaan ähkyä oloa, se kestää aina 6-8h, joten vältän syömästä liian isoja annoksia.

No paljon pitää mättää jos tuon painoinen olet.

Vierailija
28/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Aino-rasia on mulle kaksi annosta.

Lempparimaku: vanhan ajan vanilja ja mansikka.

Vierailija
29/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Olet 20 vuotta ollut 130kg ja syöt aina vaiun pieniä annoksia. Syöt vissiin vartin välein koko ajan jotain. Itse olen myös 130kg ja usein työpäivän aikana syön esim vain pienen 200g mikropizzan, mutta kotiin päästyäni. Vedän tyyliin 8 perunaa ja muut sössöt päälle. En syö tuolloinkaan itseäni ähkyyn, vaan kylläiseksi. En usko päivääkään, että koko ajan pieniä annoksia syömällä painaa 130kg, jos ei sitten syö koko ajan.

Vierailija
30/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön koko paketin ja joskus avaan eri makua vielä toisen paketin, jos jää makeannälkä :p Sitä toista pakettia kuitenkaan en syö ihan kokonaan.

Vierailija
31/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan uskaltanut ostaa Aino-jäätelöpakettia, koska jo ulkonäöstä tiedän, että söisin sen kerralla taukoa pitämättä. Itsekuri pitää niin kauan, kun paketti pysyy kaupan kylmäaltaassa.

Vierailija
32/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti menee koko paketti kerralla! Maitosuklaa on aivan ihanaa!

Vierailija
33/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, kun puhutaan vadelmasuklaasta. Siis yksin syötäväksi😊

Vierailija
34/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme syö lainkaan Aino-jäätelöä

Vierailija
35/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän köyhät edes tiedä mikä Aino-jäätelö on kun sehän maksaa yli 6 €. Siinä on justiinsa sopivasti kahdelle.

Vierailija
36/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi henkeä syö meillä kolmesti.

Vierailija
37/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 aikuista ja 3 teiniä. 1 paketti syödään koko perheen voimin kerralla. Ei ole tullut mieleenkään ostaa jokaiselle omaa pakettia.

Vierailija
38/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä, koska minun puoliso ja lapset syövät ne loput.

Vierailija
39/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinulle "suht. pieni annos"?

Itselleni 1/4 pakettia Aino-jäätelöä on ehdoton maksimi kerta-annoksena.

Vierailija
40/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litra Pirkka kermajäätelöä (vanilja) maksoi tarjouksessa yhden euron. Yksi paketti kestää kolme päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä