Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö Aino-jäätelöpaketista useammin kuin yhden kerran?

Vierailija
05.03.2023 |

Minusta se on just sopiva yhden kerran herkkupläjäys 😋

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyis, tulis huono olo. Jos olis paketti ihan itselle, niin riittäisi 5-6 kertaan. Harmi kun on perhe niin menee aina jakamiseksi ;) Ei mekään välttis saada kokonaan syötyä yhtä pakettia, enkä näe tarvetta saati pakkoakaan.

normipainoiset

Vierailija
62/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liikaa sokeria minun makuuni. Osta n Ingmannin vaniljajäätelöä (testivoittaj ja laitan marjat/hedelmät itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wow oletteko ihan tosissaan vai onko nämä vitsejä? Tuossa rasiassahan on 4 tosi isoa annosta, tai 6 normaalikokoista, tai 8 pientä. Ei kai kukaan tosissaan voi syödä sitä kerralla?

Älä häpäise toisia heidän syömisistään.

Vierailija
64/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino ihana maitosuklaa menee kolmessa vartissa, kun pennut koulussa.

Vierailija
65/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina suunnittelen syöväni siitä ties kuinka monta kertaa, mutta aina menee kerralla lähes koko paketti suoraan purkista. Jos jää yli, heitän sen kompostiin sillä on ehtinyt jo sulaa niin paljon ja siinä kohtaa on jo ähky, jossa vannon itselleni pyhästi, ettei enää koskaan aino-jäätelöä. 

Vierailija
66/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi syömään koko paketillista vaikka henkeni siitä riippuisi, puoli pakettia tekee jo todella tiukkaa. Ja minä sentään olen yli 20 vuotta ollut 130kg. Eli ei ole lihavuus siitä kiinni mahtuuko mahaan litra jäätelöä. Minä en syö koskaan isoja annoksia mitään, joten maha tulee nopeasti täyteen suht pienestä annoksesta. Ja vihaan ähkyä oloa, se kestää aina 6-8h, joten vältän syömästä liian isoja annoksia.

Joopa joo. Olet 20 vuotta ollut 130kg ja syöt aina vaiun pieniä annoksia. Syöt vissiin vartin välein koko ajan jotain. Itse olen myös 130kg ja usein työpäivän aikana syön esim vain pienen 200g mikropizzan, mutta kotiin päästyäni. Vedän tyyliin 8 perunaa ja muut sössöt päälle. En syö tuolloinkaan itseäni ähkyyn, vaan kylläiseksi. En usko päivääkään, että koko ajan pieniä annoksia syömällä painaa 130kg, jos ei sitten syö koko ajan.

En syö aamulla enkä lounaalla mitään, juon vain vähän cokista jotta saa kofeiinia kun en juo kahvia. Minulla on ibs, enkä halua saada kohtausta töissä, koska se sisältää kovaa kipua ja ripulointia.

Illalla en aina syö edes lämmintä ruokaa. Jotain 8 perunaa voin syödä jos ne on sormenpään kokoisia uusia perunoita, tosin suoli ei aina tykkää niistä uusista perunoista joten en syö niitäkään niin montaa. Se on ihan sama mitä sinä uskot, mutta luultavasti saan kalorit täyteen, kulutan pelkällä olemassa ololla ehkä sen pari tuhatta kaloria, enkä kovinkaan paljon enempää koska en liiku nykyään juurikaan kuin pakolliset. Suklaata syön illalla 200-300g ja vähän jotain jugurttia. Jos syön lämpimän ruuan, niin se annos on ollut pienempi kuin lapsillani jo siinä vaiheessa kun olivat vasta menossa kouluun. Kyllä, tiedän että mun ruokavalio on väärä ja huono, mutta toistaiseksi tällä mennään, en pysty syömään enemmän kasviksia tai juureksia ibs:n takia.

Vierailija
67/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino-jäätelöitä en syö, mutta Solero-paketista otan useamman kerran. 

Vierailija
68/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi syömään koko paketillista vaikka henkeni siitä riippuisi, puoli pakettia tekee jo todella tiukkaa. Ja minä sentään olen yli 20 vuotta ollut 130kg. Eli ei ole lihavuus siitä kiinni mahtuuko mahaan litra jäätelöä. Minä en syö koskaan isoja annoksia mitään, joten maha tulee nopeasti täyteen suht pienestä annoksesta. Ja vihaan ähkyä oloa, se kestää aina 6-8h, joten vältän syömästä liian isoja annoksia.

Mikä on sinulle "suht. pieni annos"?

Itselleni 1/4 pakettia Aino-jäätelöä on ehdoton maksimi kerta-annoksena.

Sama, en pysty mitenkään syömään puolta litraa jäätelöä, kerran yritin, ja toista kertaa en edes kokeile. Luultavasti otan aino paketista just sen ehkä kuudenneksen/viidenneksen tai jos ahneus iskee, neljänneksen ja sitten syödessä kadun kun alkaa tuntua että on liikaa.

Vierailija
69/69 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wow oletteko ihan tosissaan vai onko nämä vitsejä? Tuossa rasiassahan on 4 tosi isoa annosta, tai 6 normaalikokoista, tai 8 pientä. Ei kai kukaan tosissaan voi syödä sitä kerralla?

Älä häpäise toisia heidän syömisistään.

Jos joku syö 6 annosta jäätelöä kerralla niin saakin hävetä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi