Onko 50v miehellä mitään mahdollisuuksia naismarkkinoilla, jos ei ole mikään Justin Bieberlake?
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Aika heikkoa jos etsii puolisoa pelkästään iän perusteella.
Minäkin ihmettelen näitä ketjuja joissa luonteella ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika heikkoa jos etsii puolisoa pelkästään iän perusteella.
Minäkin ihmettelen näitä ketjuja joissa luonteella ei ole mitään väliä.
Naisen luonteella on todella suuri merkitys. Sanotaan vaikka näin, että kun yli 30v nainen joutuu hylätyksi ja mies löytääkin tilalle mukavan 20-25v naisen, niin tuo 30v nainen luulee, että syynä oli hänen ikä eikä paha luonnevika. Ja mitä vanhempi nainen, sen varmempi ja pahempi luonnevika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että kun M50 kysyy onko mahkuja naiseen, hän tarkoittaa 20-v. instabeibeä. Ja kun tähän ei ole mahkuja, alkaa valitus kuinka naiset ovat nirsoja ja muutenkin vaikeita.
Todellisuudessa fiksulla 50-v. miehellä olisi mahkuja vaikka mihin, jos kiikarissa olisi suunnilleen omanikäinen nainen.Mitä ihmettä mies tekee 50 vuotiaalla naisella. Miksei saa haluta nuorempaa etenkin jos haluaa vielä lapsia? Naurettava naisten keksintö. Miehet on vanhempina parhaimmillaan ja naiset juuri parikybäsenä. Jostain syystä on luonto sen niin tehnyt.
50v naisella on omaa rahaa, mökki tai osuus siihen, työpaikka, auto ja asunto. Lapset on tehty ja usein pois kotoa, eikä uutta pysty saamaan.
Eli hän on tasa-arvoinen. Ja siinä se vika onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että kun M50 kysyy onko mahkuja naiseen, hän tarkoittaa 20-v. instabeibeä. Ja kun tähän ei ole mahkuja, alkaa valitus kuinka naiset ovat nirsoja ja muutenkin vaikeita.
Todellisuudessa fiksulla 50-v. miehellä olisi mahkuja vaikka mihin, jos kiikarissa olisi suunnilleen omanikäinen nainen.Mitä ihmettä mies tekee 50 vuotiaalla naisella. Miksei saa haluta nuorempaa etenkin jos haluaa vielä lapsia? Naurettava naisten keksintö. Miehet on vanhempina parhaimmillaan ja naiset juuri parikybäsenä. Jostain syystä on luonto sen niin tehnyt.
Jos näin olisi niin miksi vain prosentti yli 45-vuotiaista miehistä tulee isäksi.
Vierailija kirjoitti:
On mahiksia, mutta pitää katsella vanhempia naisia, tuommoisia 25-30-vuotiaita.
Dream on.
Kyllä oman ikäisiäkin on jonkin verran vapaana, eli eiköhän tärppää :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli viisikymppinen mies, Ei kiitos toista kertaa.
Mikä mätti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50v naisella on omaa rahaa, mökki tai osuus siihen, työpaikka, auto ja asunto. Lapset on tehty ja usein pois kotoa, eikä uutta pysty saamaan.
Eli hän on tasa-arvoinen. Ja siinä se vika onkin.
Ikävän usein kaikki tuo on ryövätty erossa entiseltä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten "saamisesta" puhuminen paljastaa paljon miehen arvo- ja ajatusmaailmasta ja kuuluu kaikkein selvimpiin red flageihin. Muistan miten yksikin tuttu pitkän linjan incel puhui minulle jo alle kolmekymppisenä ääni katkeruudesta väristen, miten esim. poliitikot tai muut valta-asemassa olevat miehet "saavat nuoria naisia".
Näin miehen kantilta katsottuna tuo on kuitenkin pehmeämpi ilmaisu, kuin se mitä naiset käyttävät, eli ne "ottavat" miehen tai jos sattuukin niin huono tuuri, ettei mies suostukaan "otettavaksi", niin nainen muuttaakin sen alle millisekunnissa, ettei huolinutkaan miestä.
Saaminen on siis ihan hyvä sana. Samalla tavalla kuin palkansaajakin, miehiä voitaisi kutsua naistensaajiksi. Sellainen, joka ei saa palkkaa, on palkaton ja joka ei saa naista on naiseton.
Nuorten naisten saamisesta puhuminen on osa patriarkaalista ja naisvihamielistä kulttuuria, jossa nuoria naisia esineellistetään ja kohdellaan sekä kuvaannollisesti että monissa tapauksissa myös konkreettisesti kauppatavarana. Mikäs sellainen mies on, joka yrittää sanakäänteillä luistella hyvin tietämiensä tosiasioiden yli.... hmm. rehellisyydetön, selkärangaton yms. yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 23v enkä ikinä missään nimessä voisi olla 50v ukon kanssa.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, että tuon ikäisen tyttelin on usein aika mahdotonta olla varma miehen iästä. Minä jallittelin vielä yli nelikymppisenä ikäisiäsi ja sinua nuorempia tytteleitä.
Jaa, kun tuonne yöelämään menee esimerkiksi niin aika varma pystyy kyllä olemaan suomalaisten miesten iästä. Joku 30v ehkä tosin voisi mennä vielä 25 vuotiaasta, mutta usko pois, harva 40-50v ukko näyttää alle 30 vuotiaalta :D "Tytteli", olet juuri sellainen ylimielinen todellisuudesta vieraantunut ukon kuvatus, joka täytyy häitistellä pois häiritsemästä, kun on ensin tunkenut samaan pöytään nuorten naisten kanssa.(Mulle ja kaverille käynyt näin useasti)
Käyn enää todella harvoin yöelämässä, kun olen perheellinen, mutta ei tästä ole kuin muutama kuukausi aikaa, kun istahdin tyhjään pöytään, niin eipä aikaakaan, kun pari nuorta tytteliä liittyivät seuraksi. Eli todistaa sitä, etteivät kaikki sinun ikäluokan tyttelit ole epäkohteliaita moukkia.
Ethän sinä kertonut heidän käytöstavoistaan mitään, vaan että he istuivat pöytääsi. Tämä "todistaa" varmaan lähinnä että siellä oli täyttä. Ja outoa että perheellisenä tunnet tarvetta käydä yöelämässä.
Ei ollut täyttä. Halusivat vain kohteliaasti kysyen liittyä seuraani. Fiksuja ja mukavia neitosia. Ei siinä ole mitään outoa, jos käy kerran viidessä vuodessa ravintolassa. Vaimo ja lapset olivat samassa hotellissa, mutta jo menossa yöpuulle.
Joillakin itsetunto-ongelmaisilla tosiaan on vielä tuossakin iässä tarve testata oikeaa tai kuviteltua vetovoimaansa ravintoloissa ja sitten yrittää päteä asialla somessa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten "saamisesta" puhuminen paljastaa paljon miehen arvo- ja ajatusmaailmasta ja kuuluu kaikkein selvimpiin red flageihin. Muistan miten yksikin tuttu pitkän linjan incel puhui minulle jo alle kolmekymppisenä ääni katkeruudesta väristen, miten esim. poliitikot tai muut valta-asemassa olevat miehet "saavat nuoria naisia".
Muistan miten yksikin tuttu pitkän linjan homo puhui minulle jo alle kolmekymppisenä ääni katkeruudesta väristen, miten esim. vihreä poliitikko tai muu valta-asemassa oleva mies saa nuorta ecuadorilaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehen kantilta katsottuna tuo on kuitenkin pehmeämpi ilmaisu, kuin se mitä naiset käyttävät, eli ne "ottavat" miehen tai jos sattuukin niin huono tuuri, ettei mies suostukaan "otettavaksi", niin nainen muuttaakin sen alle millisekunnissa, ettei huolinutkaan miestä.
Saaminen on siis ihan hyvä sana. Samalla tavalla kuin palkansaajakin, miehiä voitaisi kutsua naistensaajiksi. Sellainen, joka ei saa palkkaa, on palkaton ja joka ei saa naista on naiseton.
Nuorten naisten saamisesta puhuminen on osa patriarkaalista ja naisvihamielistä kulttuuria, jossa nuoria naisia esineellistetään ja kohdellaan sekä kuvaannollisesti että monissa tapauksissa myös konkreettisesti kauppatavarana. Mikäs sellainen mies on, joka yrittää sanakäänteillä luistella hyvin tietämiensä tosiasioiden yli.... hmm. rehellisyydetön, selkärangaton yms. yms.
Ainoa vihamielisyys mitä oikeasti ilmenee, on tietynlaisten naisten viha miehiä kohtaan, jotka syystä tai toisesta ovat huomattavasti nuorempien naisten suosiossa. Emme me miehet, jotka joita naiset lähestyvät helposti, vihaa naisia, emme edes teitä vihaisia ja katkeria.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on mahdollista saada hyvä parisuhde - kunhan et haaveile naisen kanssa asumisesta ja naisen passattavana olemisesta. Kun molemmat asuvat omassa asunnossaan, suhde voi toimia mainiosti.
Eikä haaveile mistään itseään 20-30 vuotta nuoremmasta kaunottaresta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mätti?
Lakkasi ottamasta eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se että keski-iän ylittäneet rupukuntoiset tädit hakee seuraa Gambiasta yms. on voimaannuttavaa ja hienoa.
Next.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko se narsistille vastaan.
Se, mitä halusitte, oli sitä, mitä sinä halusit.
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten miehet täällä yrittää kumota naisten kertomia tosiasioita naisista eli juuri sitä faktaa, että nuori nainen lähtökohtaisesti valitsee nuoren, suht omanikäisen naisen :) Vanhemman miehen on erittäin vaikeaa saada alle 30v nainen, erittäin.
Eli tarkoitat, että miehen on vaikea saada naista, koska naiset valitsevat ikäisensä naisen. 31 v mies on vanhempi kuin nainen 30 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan miten yksikin tuttu pitkän linjan homo puhui minulle jo alle kolmekymppisenä ääni katkeruudesta väristen, miten esim. vihreä poliitikko tai muu valta-asemassa oleva mies saa nuorta ecuadorilaista miestä.
. . .ja lukiopoikia. . ., mutta Peppu-Peksu onkin omaa luokkaansa, ylioppilas ja kaikkea. . .
Vierailija kirjoitti:
On mahdollisuuksia. Mä tapasin 64v. mieheni vuosi sitten.
Minkäikäinen itse olet
Hyi onksennus!!1 Miksi KUKAAN mies haluaisi pikkusiskonsa ikäisen vanhuksen?