Onko 50v miehellä mitään mahdollisuuksia naismarkkinoilla, jos ei ole mikään Justin Bieberlake?
Kommentit (191)
Minulla oli viisikymppinen mies, Ei kiitos toista kertaa.
Laske rimaa ota ruma nuorempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti on. Mieti nyt jotain Dannya. Se on yli 80 ja hyvin pyyhkii.
No jos ei ole Dannykaan?
eilen juttelin kahden 50vuotiaan miehen kanssa. Toista luulin 45v ja toista 60v:-) mukavia tavallisia miehiä mutta hoikkia se oli plussaa naamatkin ihan ok:-) olen kyllä n55v etten tiedä mitä nuoremmat on mieltä
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli viisikymppinen mies, Ei kiitos toista kertaa.
Sanoiko se narsistille vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Riittää että on reilusti rahaa. SIlloin ikä on vain mielentila naismarkkinoilla.
Voi että, mun miehellä ei ole.
On mahdollisuuksia. Mä tapasin 64v. mieheni vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Riittää että on reilusti rahaa. SIlloin ikä on vain mielentila naismarkkinoilla.
Tuleeko miehille ikinä mieleen, että varakkaat miehet yleensä käyttää rahaa ulkonäköönsä?
Hiuksissa hyvä leikkaus, hyvännäköiset vaatteet, hyvät kengät...
On naisillakin esteettistä silmää, ei vain miehillä. Ja jos ei ole rahaa, voi edes yrittää näyttää hyvältä. Ei kaikki hyvännäköiset vaatteet ole kalliita.
Tuossa vaiheessahan miesten markkinat juuri alkavat, jos siis 40v+ nainen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko miehille ikinä mieleen, että varakkaat miehet yleensä käyttää rahaa ulkonäköönsä?
Hiuksissa hyvä leikkaus, hyvännäköiset vaatteet, hyvät kengät...On naisillakin esteettistä silmää, ei vain miehillä. Ja jos ei ole rahaa, voi edes yrittää näyttää hyvältä. Ei kaikki hyvännäköiset vaatteet ole kalliita.
Mä olen varakas koska olen säästeliäs. Vaatteet on kirppikseltä halvalla ostetut. Käytän aina loppuun rumimmat että voin hyvillä mielin heittää pois.
Olen 50+ nainen pysyvässä suhteessa. Olen ajatellut, että jos jollain lailla menettäisin mieheni, en luultavasti enää kaipaisi uutta parisuhdetta. Olen myös kuullut samanlaisia ajatuksia toisilta samassa tilanteessa olevilta naisilta. Jos tämä on yleistä, tämä rajoittaa viisikymppisten miesten mahdollisuuksia markkinoilla: jos oman ikäiset naiset ovat pitkälti joko varattuja tai sinkkuina tyytyväisiä, 50+ miehet "joutuvat" katselemaan nuorempia, ja nuoremmista naisista ovat kilpailemassa myös nuoremmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vaiheessahan miesten markkinat juuri alkavat, jos siis 40v+ nainen kelpaa.
Ei kelpaa sori siitä. 30v on jo liian vanha saamaan lapsia. 90% munasoluista kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että kun M50 kysyy onko mahkuja naiseen, hän tarkoittaa 20-v. instabeibeä. Ja kun tähän ei ole mahkuja, alkaa valitus kuinka naiset ovat nirsoja ja muutenkin vaikeita.
Todellisuudessa fiksulla 50-v. miehellä olisi mahkuja vaikka mihin, jos kiikarissa olisi suunnilleen omanikäinen nainen.
Muistakaa kaikki miehet! Kun nainen kirjoittaa tuollaisen kommentin, hän ei ole mikään kedon kaunein kukkanen, eikä lempeän lämminsydäminen, vaan miehiä inhoava vanha koppelo.
Aivan tavalliset ja asialliset miehet saavat kyllä paljon nuorempia ja kivannäköisiä, sekä mukavia naisia ulkomailta varsin vaivattomasti. Oman ikäisiä suomalaisnaisia ei kannata juuri suosia, kun lähes kaikki tuppaavat olemaan katkeroituneita ja ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiuksissa hyvä leikkaus, hyvännäköiset vaatteet, hyvät kengät...On naisillakin esteettistä silmää, ei vain miehillä. Ja jos ei ole rahaa, voi edes yrittää näyttää hyvältä. Ei kaikki hyvännäköiset vaatteet ole kalliita.
Mä olen varakas koska olen säästeliäs. Vaatteet on kirppikseltä halvalla ostetut. Käytän aina loppuun rumimmat että voin hyvillä mielin heittää pois.
Ja se on ihan ok.
Jokainen tekee omat valintansa, eikä muilla pitäisi olla siihen sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että kun M50 kysyy onko mahkuja naiseen, hän tarkoittaa 20-v. instabeibeä. Ja kun tähän ei ole mahkuja, alkaa valitus kuinka naiset ovat nirsoja ja muutenkin vaikeita.
Todellisuudessa fiksulla 50-v. miehellä olisi mahkuja vaikka mihin, jos kiikarissa olisi suunnilleen omanikäinen nainen.Mitä ihmettä mies tekee 50 vuotiaalla naisella. Miksei saa haluta nuorempaa etenkin jos haluaa vielä lapsia? Naurettava naisten keksintö. Miehet on vanhempina parhaimmillaan ja naiset juuri parikybäsenä. Jostain syystä on luonto sen niin tehnyt.
Olen 23v enkä ikinä missään nimessä voisi olla 50v ukon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksikään mies ottaisi vanhan ja lisääntymiskyvyttömän naisen riesaksi?
Vierailija kirjoitti:
Olen 50+ nainen pysyvässä suhteessa. Olen ajatellut, että jos jollain lailla menettäisin mieheni, en luultavasti enää kaipaisi uutta parisuhdetta. Olen myös kuullut samanlaisia ajatuksia toisilta samassa tilanteessa olevilta naisilta. Jos tämä on yleistä, tämä rajoittaa viisikymppisten miesten mahdollisuuksia markkinoilla: jos oman ikäiset naiset ovat pitkälti joko varattuja tai sinkkuina tyytyväisiä, 50+ miehet "joutuvat" katselemaan nuorempia, ja nuoremmista naisista ovat kilpailemassa myös nuoremmat miehet.
Mutta nuoria naisia taas on huomattavasti enemmän valittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksikään mies ottaisi vanhan ja lisääntymiskyvyttömän naisen riesaksi?
Itse olen nuori ja lisääntymiskyvytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa fiksulla 50-v. miehellä olisi mahkuja vaikka mihin, jos kiikarissa olisi suunnilleen omanikäinen nainen.Mitä ihmettä mies tekee 50 vuotiaalla naisella. Miksei saa haluta nuorempaa etenkin jos haluaa vielä lapsia? Naurettava naisten keksintö. Miehet on vanhempina parhaimmillaan ja naiset juuri parikybäsenä. Jostain syystä on luonto sen niin tehnyt.
Olen 23v enkä ikinä missään nimessä voisi olla 50v ukon kanssa.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, että tuon ikäisen tyttelin on usein aika mahdotonta olla varma miehen iästä. Minä jallittelin vielä yli nelikymppisenä ikäisiäsi ja sinua nuorempia tytteleitä.
Mua oikeesti OKSETTAA miten miehet tässä ketjussa kirjoittelee, että eivät halua omanikäistä naista, koska nainen ei ole kyvykäs enää saamaan lapsia. Siis oikeasti nuorena naisena sanon tämän totuuden: Kukaan nuori nainen EI HALUA lasta vanhemman ukon kanssa, kun nuoriakin miehiä on. Mua inhottaa ajatus, että raskautuisin esim itse 50v miehelle.
Olet parisuhteessa joten niinkuin totesit asia ei sinulle kuulu. Mene vaikka siivoamaan hus!