Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 50v miehellä mitään mahdollisuuksia naismarkkinoilla, jos ei ole mikään Justin Bieberlake?

Vierailija
04.03.2023 |

Ei mikään naisten naurattaja.

Kommentit (191)

Vierailija
101/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa, että kun M50 kysyy onko mahkuja naiseen, hän tarkoittaa 20-v. instabeibeä. Ja kun tähän ei ole mahkuja, alkaa valitus kuinka naiset ovat nirsoja ja muutenkin vaikeita.

Todellisuudessa fiksulla 50-v. miehellä olisi mahkuja vaikka mihin, jos kiikarissa olisi suunnilleen omanikäinen nainen.

Ja jos kaksvitonen mies ei lämpene 50 v läskille puumalle saa kuulla olevansa mammanpoika, homo jne.

Vierailija
102/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se 50 - vuotias skeittari. 

Harvoin lukee näin sakeaa tekstiä. Tottakai ihmiset tutustuu esim. baarissa, eivätkä kysy toistensa ikää. 

Olen ollut vanhemman naisen , nuoremman miehen kanssa - mitä väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorten naisten "saamisesta" puhuminen paljastaa paljon miehen arvo- ja ajatusmaailmasta ja kuuluu kaikkein selvimpiin red flageihin. Muistan miten yksikin tuttu pitkän linjan incel puhui minulle jo alle kolmekymppisenä ääni katkeruudesta väristen, miten esim. poliitikot tai muut valta-asemassa olevat miehet "saavat nuoria naisia".  

Näin miehen kantilta katsottuna tuo on kuitenkin pehmeämpi ilmaisu, kuin se mitä naiset käyttävät, eli ne "ottavat" miehen tai jos sattuukin niin huono tuuri, ettei mies suostukaan "otettavaksi", niin nainen muuttaakin sen alle millisekunnissa, ettei huolinutkaan miestä.

Saaminen on siis ihan hyvä sana. Samalla tavalla kuin palkansaajakin, miehiä voitaisi kutsua naistensaajiksi. Sellainen, joka ei saa palkkaa, on palkaton ja joka ei saa naista on naiseton.

Nuorten naisten saamisesta puhuminen on osa patriarkaalista ja naisvihamielistä kulttuuria, jossa nuoria naisia esineellistetään ja kohdellaan sekä kuvaannollisesti että monissa tapauksissa myös konkreettisesti kauppatavarana. Mikäs sellainen mies on, joka yrittää sanakäänteillä luistella hyvin tietämiensä tosiasioiden yli.... hmm. rehellisyydetön, selkärangaton yms. yms.

Ainoa vihamielisyys mitä oikeasti ilmenee, on tietynlaisten naisten viha miehiä kohtaan, jotka syystä tai toisesta ovat huomattavasti nuorempien naisten suosiossa. Emme me miehet, jotka joita naiset lähestyvät helposti, vihaa naisia, emme edes teitä vihaisia ja katkeria.

Tämä on ainoa vihamielisyys mitä oikeasti ilmenee? Heiveröistä ja väsynyttä settiä.

Vierailija
104/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeesti OKSETTAA miten miehet tässä ketjussa kirjoittelee, että eivät halua omanikäistä naista, koska nainen ei ole kyvykäs enää saamaan lapsia. Siis oikeasti nuorena naisena sanon tämän totuuden: Kukaan nuori nainen EI HALUA lasta vanhemman ukon kanssa, kun nuoriakin miehiä on. Mua inhottaa ajatus, että raskautuisin esim itse 50v miehelle. 

Ja aika iso ongelma on se vanhan miehen surkea kunto ja elämäntavat (kaljaa ja sohvalla makaamista). Yhtään nuorekasta miespuolista 5-kymppistä ei meidän tuttavapiirissä ole, ainakaan sellaista joka jaksaisi lasta hoitaa enää tässä iässä. Omakin mieheni on selkävaivainen joka ei liikuntaa yhtään harrasta tai terveydestään huolehdi, se aika taisi jo mennä. Tuntemani naiset taas ikääntyessään ovat jättäneet alkoholin tai vähentäneet merkittävästi ja lisänneet liikuntaa.

Ehkä vanhan miehen mielestä se nuori nainen hoitaa sen lapsen ja kodin, passaa miestä... Kuka siihen sitten alenee. Thaimaalainen vaimo-orja. Säälittää ne naiset mutta toisaalta näin pääsevät parempaan elintasoon ja saavat lähetettyä rakkailleen rahaa kotimaahansa.

Vierailija
105/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa, että kun M50 kysyy onko mahkuja naiseen, hän tarkoittaa 20-v. instabeibeä. Ja kun tähän ei ole mahkuja, alkaa valitus kuinka naiset ovat nirsoja ja muutenkin vaikeita.

Todellisuudessa fiksulla 50-v. miehellä olisi mahkuja vaikka mihin, jos kiikarissa olisi suunnilleen omanikäinen nainen.

Mitä ihmettä mies tekee 50 vuotiaalla naisella. Miksei saa haluta nuorempaa etenkin jos haluaa vielä lapsia? Naurettava naisten keksintö. Miehet on vanhempina parhaimmillaan ja naiset juuri parikybäsenä. Jostain syystä on luonto sen niin tehnyt.

No, ei kukaan nuori nainen halua vanhaa äijää, se nyt on selvä. Eli joko haluat ikäistäsi naista, tai olet yksin. Ja itse voit valita vain tuon yksinolon, edes ikäisesi nainen ei sinua välttämättä huoli.

Ulkomailta konservatiivisista maista onneksi saa nuorempia naisia. 40-vuotiaana miehen on pakko siirtyä ulkomaalaisiin naisiin, jos haluaa nuorempaa.

Vierailija
106/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet jotka puhuva siitä, että haluavat naisen joka on vielä lapsentekoiässä eivät ole kiinnostuneita saamaan tai hoitamaan lapsia, vaan heillä on se fetissi, missä saadaan mahdollisimman monta naista raskaaksi. Heitä kiihottaa se ajatus siitä, että voivat "dominoida" naista niin paljon, että he nyt kantavat hänen jälkeläistä sisällään... mutta se innostus lapsista sitten loppuu siihen hetkeen, kun tietää naisen olevan raskaana hänelle.

Vierailija
107/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä mies tekee 50 vuotiaalla naisella. Miksei saa haluta nuorempaa etenkin jos haluaa vielä lapsia? Naurettava naisten keksintö. Miehet on vanhempina parhaimmillaan ja naiset juuri parikybäsenä. Jostain syystä on luonto sen niin tehnyt.

No, ei kukaan nuori nainen halua vanhaa äijää, se nyt on selvä. Eli joko haluat ikäistäsi naista, tai olet yksin. Ja itse voit valita vain tuon yksinolon, edes ikäisesi nainen ei sinua välttämättä huoli.

Ulkomailta konservatiivisista maista onneksi saa nuorempia naisia. 40-vuotiaana miehen on pakko siirtyä ulkomaalaisiin naisiin, jos haluaa nuorempaa.

Tämä kertoo hyvin, miten näillä miehillä on hyväksikäyttäjä-asenne. Ei heitä kiinnosta nainen naisena, vaan seksiobjektina.

Vierailija
108/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin viime yönä unta, että Justin Bieber oli mun poikaystävä. Luin tätä ketjua myöhään illalla niin oiskohan siitä jäänyt alitajuntaan. 

Vierailija
109/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertoo hyvin, miten näillä miehillä on hyväksikäyttäjä-asenne. Ei heitä kiinnosta nainen naisena, vaan seksiobjektina.

Päinvastoin. Miehet kohtelevat todella herrasmiesmäisesti nuorempia naisia.

Vierailija
110/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollisuuksia ja onnistuu jopa 53 vuotiaana. Tällainen, kutakuinkin normaali painoinen ja sopivasti aktiiviset elämän tavat omaava mies löysi naisseuraa melko nopeasti kun aloitti deittailun muutama vuosi eron jälkeen. Enkä varmaankaan ole naamastani se komein mitä on tarjolla, ja vähän tuota faijamahaakin löytyy.

Joo, keskustelu ja kuuntelemisen taito on yksi tärkeimmistä ominaisuuksista jos haluaa löytää hyvän kumppanin. Ja hyvät käytöstavat. Niillä mennään jo pitkälle.

Vierailija
111/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50v naisella on omaa rahaa, mökki tai osuus siihen, työpaikka, auto ja asunto. Lapset on tehty ja usein pois kotoa, eikä uutta pysty saamaan.

Eli hän on tasa-arvoinen. Ja siinä se vika onkin.

Ikävän usein kaikki tuo on ryövätty erossa entiseltä mieheltä.

Minä joka tuon kirjoitin, olen ostanut, perinyt ja hankkinut kaiken nykyään omistamani itse. Osan pienen perinnön turvin. Osan avioeron jälkeen. Meillä oli myös avioehto. Miehen äiti olisi maksanut auton, mutta kieltäydyin.

Vierailija
112/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin viime yönä unta, että Justin Bieber oli mun poikaystävä. Luin tätä ketjua myöhään illalla niin oiskohan siitä jäänyt alitajuntaan. 

Ainakin vaikutat homolle.

Vierailija
113/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorten naisten "saamisesta" puhuminen paljastaa paljon miehen arvo- ja ajatusmaailmasta ja kuuluu kaikkein selvimpiin red flageihin. Muistan miten yksikin tuttu pitkän linjan incel puhui minulle jo alle kolmekymppisenä ääni katkeruudesta väristen, miten esim. poliitikot tai muut valta-asemassa olevat miehet "saavat nuoria naisia".  

Näin miehen kantilta katsottuna tuo on kuitenkin pehmeämpi ilmaisu, kuin se mitä naiset käyttävät, eli ne "ottavat" miehen tai jos sattuukin niin huono tuuri, ettei mies suostukaan "otettavaksi", niin nainen muuttaakin sen alle millisekunnissa, ettei huolinutkaan miestä.

Saaminen on siis ihan hyvä sana. Samalla tavalla kuin palkansaajakin, miehiä voitaisi kutsua naistensaajiksi. Sellainen, joka ei saa palkkaa, on palkaton ja joka ei saa naista on naiseton.

Nuorten naisten saamisesta puhuminen on osa patriarkaalista ja naisvihamielistä kulttuuria, jossa nuoria naisia esineellistetään ja kohdellaan sekä kuvaannollisesti että monissa tapauksissa myös konkreettisesti kauppatavarana. Mikäs sellainen mies on, joka yrittää sanakäänteillä luistella hyvin tietämiensä tosiasioiden yli.... hmm. rehellisyydetön, selkärangaton yms. yms.

Ainoa vihamielisyys mitä oikeasti ilmenee, on tietynlaisten naisten viha miehiä kohtaan, jotka syystä tai toisesta ovat huomattavasti nuorempien naisten suosiossa. Emme me miehet, jotka joita naiset lähestyvät helposti, vihaa naisia, emme edes teitä vihaisia ja katkeria.

Keski-ikäiset naiset myrkyttää nuorten naisten mielet feminismin opeilla ja mustamaalaa miehiä. Koska tietää ettei itse niitä saa.

Vierailija
114/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeesti OKSETTAA miten miehet tässä ketjussa kirjoittelee, että eivät halua omanikäistä naista, koska nainen ei ole kyvykäs enää saamaan lapsia. Siis oikeasti nuorena naisena sanon tämän totuuden: Kukaan nuori nainen EI HALUA lasta vanhemman ukon kanssa, kun nuoriakin miehiä on. Mua inhottaa ajatus, että raskautuisin esim itse 50v miehelle. 

Miksi? Ei ainakaan hesan katukuvassa raskautumiset jollekin joka on vaan passin ja kelan perässä kovin viisaalle vaikuta 90% kun päätyy eroon ja jää se kahvinvärinen lapsi yksin hoidettavaksi. Ei se kovin järkevältä vaikuta. Aikuinen suomalainen mies pitäisi huolta ja arvostaisi.

Vierailija
115/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa kaikki miehet! Kun nainen kirjoittaa tuollaisen kommentin, hän ei ole mikään kedon kaunein kukkanen, eikä lempeän lämminsydäminen, vaan miehiä inhoava vanha koppelo.

Aivan tavalliset ja asialliset miehet saavat kyllä paljon nuorempia ja kivannäköisiä, sekä mukavia naisia ulkomailta varsin vaivattomasti. Oman ikäisiä suomalaisnaisia ei kannata juuri suosia, kun lähes kaikki tuppaavat olemaan katkeroituneita ja ilkeitä.

Ja tuleeko ikinä mieleen miettiä miksi vanhemmat suomalaiset naiset ovat katkeroituneita....? Olisikohan .niillä kokemuksilla suomalaisesta miehestä osuutta asiaan?

Ja tuleeko mieleen mitään sellaista erityistä, käytännöllistä ja taloudellista motiivia miksi ne nuoret naiset tulevat muista maista tänne vaimoiksi...? 😊😊😊

Vierailija
116/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ei ainakaan hesan katukuvassa raskautumiset jollekin joka on vaan passin ja kelan perässä kovin viisaalle vaikuta 90% kun päätyy eroon ja jää se kahvinvärinen lapsi yksin hoidettavaksi. Ei se kovin järkevältä vaikuta. Aikuinen suomalainen mies pitäisi huolta ja arvostaisi.

Päättelet siis, että äiti ja kahvinvärinen lapsi kaksistaan kaupungilla tarkoittaa automaattisesti sitä, että isä on jättänyt perheen?

Just.

Vierailija
117/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muita eivät sitten. Miksi kukaan nainen haluaisi teitä tai teidän kanssa olla?

Vierailija
118/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, koska nuorta tiukkaa pillua himottaa saada. Mitäpä luulet, että haluaako ne nuoret naiset teitä? Eivät halua. Niillä tulee oksennus suuhun pelkästään ajatuksesta.

Tarvitsee löytää vain yksi sellainen nuori nainen.

Vierailija
119/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina naurattaa, kun miesten mielestä pahin loukkaus meitä vanhempia naisia kohtaan näyttää olevan, että emme pysty enää saamaan lapsia. Voi kyynel. Parasta tässä iässä juuri onkin se, että ne ruuhkavuodet on jo takana. En voi käsittää miten joku viisikymppinen haikailee vielä lasten saantia.

Vierailija
120/191 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, mutta jos se on 36-vuotiaana miehenä näin mahdotonta, niin miten sitten 50-vuotiaana?

On siinä se mahdollisuus, että jos ihminen viisastuu vanhetessaan, niin voi kelvata kympsemmällä iällä hyvinkin. Kaikki kun eivät ole sen ulkonäön perässä. Totean kuitenkin 48-v. naisena, että parisuhteen edellytys tosiaan olisi se, että molemmilla olisi oma koti. Saman katon alle en enää muuttuaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi