Onko 50v miehellä mitään mahdollisuuksia naismarkkinoilla, jos ei ole mikään Justin Bieberlake?
Kommentit (191)
Eihän aloittaja mikään lastenraiskaaja ole ! Kysyi vain,onko mahdollisuuksia yli 50v. miehellä saada naisystävä. Ei ollut mitään ,että pitäsi olla nuori edes nainen. Vastataan vain tähän asialliseen kysymykseen ,tai aloitetaan uusi keskustelu. Minä vastaan kysymykseen,että on.
Johan nyt on ihme ketju. Mutta kyllä viisikymppiselle löytyy vientiä, jos on noin ylipäänsä parisuhdekelpoinen, eikä yritä jotain oman lapsensa ikäistä instabeibiä. Olennaista tuossa on siis se parisuhdekelpoisuus, ja se millaista kumppania hakee.
En ole ikinä rahaa ajatellut avioliittoasiassa . Olisi ollut varakkaita kosijoita,eräskin ison talon isäntä,tiilitalo,kahden puolen niemeä välkehti vesi. Ei olisi ollut yhtään hullumpi ,mutta olen rakastanut yhtä ainoaa miestä,häntä odotin monta vuotta- sain hänet,olemme olleet onnellisia pitkän aikaa. Oli kyllä varakaskin,mutta sitä en ajatellut,vaan häntä vain. Ei olisi tullut kuuloonkaan myydä elämääni rahasta rakkaudettomaan liittoon.
Lesboihinko tämä ketju käännettiin... ! Piti keskustella n.50v. miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos löytää oman rakkaansa,ei ikä haittaa. Mieheni on minua yli 25v vanhempi,avioliitto on kestänyt yli 30v ja rakkaus on yhä toisiamme kohtaan.
miehesi 75v!?
Olen itse 35-vuotias ja käyn ihan kuumana reilu viisikymppiseen mieheen jonka kanssa teen töitä. Itse en tiedä mitä mies minusta meinaa. Olen hoikka ja moni kehuu kauniiksi. Mies on tavallisen näköinen, todella kohtelias ja osaa keskustella. Eli sanoisin että kyllä keskustelutaitoisella ja mukavalla miehellä varmasti on vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vaiheessahan miesten markkinat juuri alkavat, jos siis 40v+ nainen kelpaa.
Ei kelpaa sori siitä. 30v on jo liian vanha saamaan lapsia. 90% munasoluista kuollut.
mitä tämä lapsien saaminen liittyy mitenkään tähän keskusteluun? Joo 90v mies voi saada lapsia entä sitten ketä kiinnostaa esim 60+ mies?
Noin paljon jos järkeilisi jokapäiväisessä elämässä,ei uskaltaisi kotoa ulos mennä- voi liukastua ,voi auto ajaa päälle,voi pudota katolta lunta niskaan .voi tulla vastaan joku veikko keljuilemaan torilla,voi olla vihainen koira irti jne...Olisi uskallettava elää tämä ainutkertainen elämä tarttuen sen tarjoamiin mahdollisuuksiin. Tutustua uuteen ihmiseen,harrastukseen jne..
Onhan tohtorin paperit, vähintään parin sadan tonnin vuositulot, velaton edustusasunto ja kunnon kesähuvila, jonka rannassa jahti? Kuuluisakin on hyvä olla.
Se nimi on
Justin Bieberüberlakeplacidodomingobingobangobongo.