Ulkonäön vanheneminen ja ikääntyminen ärsyttää
Olen 33-vuotias, ihoni on vielä suhteellisen nuorekas ja haluaisin pitää sen sellaisena mahdollisimman pitkään. Pieniä ikääntymisen merkkejä on jo näkyvillä kuten juonteita ja ryppyjä. Ihoni on aika herkkä ja kuivahko eikä se kestä aurinkoa. Olen käyttänyt paljon erilaisia kosteuttavia kasvovoiteita mutta mietin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti-age tuotteiden puoleen?
Kommentit (726)
Vanha koira ei oppi uusia temppuja
MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD
Olen joutunut kaveripiiristäni poistamaan köyhiä kun en jaksa kuunnella heiltä aina sitä samaa valitusta ja sitten ihastelua kun "teillä on niin varaa hankkia ja tehdä kaikenlaista".
Olen lukenut koko ketjun meni aika... kauan.
Vanhenemisen näkymisen estämiseen tarvitaan isi paperipussi ja sakset. Eipä näy pussit ja,rypyt kun vetää pussin päähän.
Itse olen ollut aina ruma ja lihava, joten eipä tämä haittaa. En ole ollut koskaan kiinnostunut ulkonäöstäni tai mitenkään laittautunut, joten en myöskään koe menettäväni mitään.
oma vai muiden kyylääminen ja vertailu?
Biologista ikää voi itse säädellä ja sitä voi itse tiputtaa. Jokainen voi googlettaa aiheesta. Tiede on valttia.
Kaikki eivät näytä ymmärtävän suomenkieltä.
Ikävää, että joku sotkee asiallisia keskusteluja.
Ei kannata vastata mitään näille tahallaan ärsyttäjille. Ovat tod.näk. vain provoja.
Huomaa että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi niin olisi jotain empatiaa.