Ulkonäön vanheneminen ja ikääntyminen ärsyttää
Olen 33-vuotias, ihoni on vielä suhteellisen nuorekas ja haluaisin pitää sen sellaisena mahdollisimman pitkään. Pieniä ikääntymisen merkkejä on jo näkyvillä kuten juonteita ja ryppyjä. Ihoni on aika herkkä ja kuivahko eikä se kestä aurinkoa. Olen käyttänyt paljon erilaisia kosteuttavia kasvovoiteita mutta mietin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti-age tuotteiden puoleen?
Kommentit (726)
Olen 64 vuotias. Aika on tehnyt tehtävänsä kasvoilleni, turha sitä kieltää. Luultavasti näytän ihan ikäiseltäni kaiken elämässä kokemani jälkeen. Aurinkoa palvoin nuorena, nyt karttelen, elämäntavat ovat olleet kohtuu terveet. Unettomuutta, stressiä ovat tuoneet kohtaamani murheet ja menetykset, mikä varmaan näkyy naamasta. En enää tavoittele nuorekkuutta vaan pyrin välttämään katkeroitumisen, joka on pahin rumentaja vanhalle naamalle ja olemukselle.
Haluan kouluun perjantai-iltapäiväksi pössyttelytauon niin pääsee vireeseen ajoissa. Laitaisitteko nimenne kansallisaloitteeseen jos sellaisen aloittaisin?
on kyllä tässä on raha tärkeempää kuin jonku naisen mielenpahoitus.
Tämä asia tuntuu herättävän suorastaan pelottavia tunteita
Onhan se surullista kun ruusu muuttuu rikkaruohoksi.Kuihtuu ja hehkeys häipyy. Tulee neiti sellofaani eli läpinäkyvä. Ei kukaan huomioi.
Vierailija kirjoitti:
Munsalan kansallispuku
Tuhatta euroa pyysi täällä Tukholmassa joku. Kun sanoin (huvikseen ajatellen palstaa) että Munsalan on erityisen arvokas, nosti myyjä hintaa !!!
Käsi kädessä ei tarvitse varoa.
Vierailija kirjoitti:
Sori, et millään pysty estämään vanhenemisen seurauksia, ainoa keino on lakata vanhenemista. Silloin sinusta jää ainakin kaunis kuva jälkipolville.
Jos tämä tuntui kylmältä, halusin vain herättää sinut ajattelemaan asiaa. Voisitko millään viisastua vanhetessa ja huomata että olet paljon muutakin kuin kuori?
No ei nykyään aivan noinkaan...
Aina voi mennä plastiikkakirurgille jos haittaa
Viha minua kohtaan on pöyristyttävää!
Ryööökssss!