Ulkonäön vanheneminen ja ikääntyminen ärsyttää
Olen 33-vuotias, ihoni on vielä suhteellisen nuorekas ja haluaisin pitää sen sellaisena mahdollisimman pitkään. Pieniä ikääntymisen merkkejä on jo näkyvillä kuten juonteita ja ryppyjä. Ihoni on aika herkkä ja kuivahko eikä se kestä aurinkoa. Olen käyttänyt paljon erilaisia kosteuttavia kasvovoiteita mutta mietin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti-age tuotteiden puoleen?
Kommentit (726)
Huh huh. Onpas täällä paljon ummehtuneita kommentteja.
Olen lukenut koko ketjun meni aika... kauan.
Hei jippe taasko sul on baaze ylähuules!
Antiage tuotteet pitäisi aloitaa 16 vuotiaana ja viimeistään 25 vuotiaana. Ihmiset on tajunneet ne täysin väärin. Ne ei korjaa jo syntyneitä vauroita vaan ehkäisevät niiden syntyä. Siksi ne aloitetaan hyvissä ajoin ennen kuin ihon vanhenemisprosessi alkaa. Joten ap on jo aikalailla myöhässä aloittamisen suhteen. spf 50 aurinkovoide on muuten se tärkein antiage tuote.
Olet nauranut liikaa. Mitä enempi näitä epäkohtia löytyy, niin sehän kertoo vain siitä miten hyvin sinulla menee muilla elämän osa-alueilla.
Reilu kolmikymppinen on vielä nuori. Odota sitten kun oot 7 kymppinen. Sitten voi oikeesti ärsyttää. Vaikka hyvä toimiva ihmissuhde voi antaa niin paljon,ettei ulkonäköasiat ole tärkeitä. Mun äiti on yli 80 ja ihan nätti.Ei varmastiajattele ulkonäköasioita.
En kestä näitä uusavuttomia ihmisiä voi luoja taas.
Juuri näin vain tyhmä maksaa liikaa!
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
The MEANING of life is to give LIFE a meaning