Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäön vanheneminen ja ikääntyminen ärsyttää

Vierailija
03.03.2023 |

Olen 33-vuotias, ihoni on vielä suhteellisen nuorekas ja haluaisin pitää sen sellaisena mahdollisimman pitkään. Pieniä ikääntymisen merkkejä on jo näkyvillä kuten juonteita ja ryppyjä. Ihoni on aika herkkä ja kuivahko eikä se kestä aurinkoa. Olen käyttänyt paljon erilaisia kosteuttavia kasvovoiteita mutta mietin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti-age tuotteiden puoleen?

Kommentit (726)

Vierailija
221/726 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Vierailija
222/726 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/726 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat.

Vierailija
224/726 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää joku baitti?

Vierailija
225/726 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan mä ainoa, joka tykkään ikääntymismuutoksista. Olen 48 ja on roikkuvaa leukaperää ja ryppyä otsalla ja silmien ympärillä yms. Rinnatkin roikkuu ja vatsa pömpöttää. Mutta jotenkin koen tämän keski-ikäisen lookin enemmän itsekseni kuin aikanaan nuoremman. Olen kai ollut henkisesti täti aina :D Odotan oikein, että minusta tulee äitini kaltainen harmaa mummo. Hän on sellainen tyylikäs mummo, ei mitenkään pyri näyttämään nuorelta, mutta hiukset on aina laitettu ja meikattu, harmaa tukka pitkä polkka ja aina hyvin laitettu, käyttää pehmeän värikkäitä vaatteita jotka sopii harmaaseen tukkaan hyvin.

Mahtaako sulla olla aviopuolisoa jo löydetty mikä kenties vaikuttaa näkemyksiin?

Löysin itse asiassa muutama vuosi sitten, viime keväänä mentiin naimisiin. Ja olin miehen tavatessani jo tällainen täti. Tavallaan se oli hyvä vaan, että pinnalliset ihmiset karkottui heti kuvasta, koska en halunnut elämää, jossa minun täytyy ensin hurmata joku ulkonäölläni ja sen jälkeen murehtia koko ajan siitä, että vieläkö kelpaan kun koko ajan vanhenen. Henkinen puoli edellä halusin tapailla miehiä ja aika äkkiä löysinkin sopivan. Toki hänkin on ulkoisesti keski-ikäisen näköinen tavis, mutta ei se ulkonäkö minulle mitenkään tärkeää ole, tärkeintä on että tunnetaan syvää ystävyyttä ja rakkautta ja on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia. Seksikin oikein mukavasti sujuu, vaikka molemmat tietää että tämmöisiä keski-ikäisiä pötkylöitä ollaan eikä mitään kuumiksia - tai ehkä juuri siksi, ei ole mitään paineita kroppien ulkonäöistä yms.

Vierailija
226/726 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavampi saattaa olla sileämpi, mutta sitten kun kollageenit romahtaa ikääntyessä, se massa valuu leuan alle. Sitten roikuu naama kuin vihikoiralla.

Ja laihalla poskissa kauheat lommot.

Vierailija
227/726 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakki vanhentaa ja liika laihuus. Olen nelikymppinen ja ylipainoinen mutta kaikki laihat näyttää paljon vanhemmilta.

Mieluummin vähän juonteita, kuin pullanaama. Hoikka, hoidettu, tyylikäs on aina hyvännäköinen, vaikka olisi vähän juonteita. Pikkupeilistä näkyy vain naama, kokovartalokuvaa kannattaa vilkaista.

Tiedän hoikan kosmetologin ja se on ruma.

Se onko ihminen kaunis riippuu millaiset kasvot saa syntymässä.

Vierailija
228/726 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viisi vuotta yliopistossa opiskelleena olen pettynyt siihen ettei luennoilla juurikaan käydä luennoitsijan ja yleisön välisiä väittelyitä.

Vierailija
229/726 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin vain tyhmä maksaa liikaa!

Vierailija
230/726 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan hoitanut ihoani. Joskus käytän jotakin perusvoidetta, jos iho tuntuu kuivalle. En meikkaa. Pesen kasvot joskus perusteellisemmin eli hieron kasvoihin perusvoidetta kauttaan hyvän määrän, sormenpäillä hieroskelen ja pumpulitupolla pyyhin voiteen pois. Pesen lopuksi kasvot vedellä.

Onko tämä joku ylpeyden aihe?

Kyllä on. Ajattele miten vähällä olen päässyt ja naisihminen vielä.

Vierailija
231/726 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Im sorry I dont understand Scandihoovian. Maybe its better if you speak Finnish.

Vierailija
232/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan että saataisiin lisää näitä teidän mahtavia ideoita

Vierailija
233/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule toista.

Vierailija
234/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä tämä.

Vierailija
235/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tilanne ei tunnu olevan mukava kenellekään teistä!

Vierailija
236/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäää

Vierailija
237/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa

Vierailija
238/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt koko elämäni terveellisesti ja ihoni on vieläkin rypytön. Tarkoitan siis liikuntaa enkä mitään fitness hömppää. Syön myös terveellisesti (kasviksia, hedelmiä, marjoja) ja juon paljon vettä. Olen käyttänyt 20-vuotiaasta asti eri ihonhoitotuotteita ja minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi. Nyt testissä on tällainen ikääntyvän ihon hoitopakkaus https://tinyurl.com/tnfkhdfp Myös yksi asia mikä vaikuttaa paljon on se etten ole polttanut tupakkaa ja olen suojannut ihoni vaatteilla auringolta. En myöskään ole koskaan ollut sellainen auringonottaja tyyppi.

Jos tietät mitä fruktoosi tekee iholle, niin tuolla dieetillä täytyy olla jo hyvät geenit jos rypyttömänä pysyy.

Vierailija
239/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi törkeetä.

Vierailija
240/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä tässä on raha tärkeempää kuin jonku naisen mielenpahoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän