Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäön vanheneminen ja ikääntyminen ärsyttää

Vierailija
03.03.2023 |

Olen 33-vuotias, ihoni on vielä suhteellisen nuorekas ja haluaisin pitää sen sellaisena mahdollisimman pitkään. Pieniä ikääntymisen merkkejä on jo näkyvillä kuten juonteita ja ryppyjä. Ihoni on aika herkkä ja kuivahko eikä se kestä aurinkoa. Olen käyttänyt paljon erilaisia kosteuttavia kasvovoiteita mutta mietin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti-age tuotteiden puoleen?

Kommentit (726)

Vierailija
181/726 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, et millään pysty estämään vanhenemisen seurauksia, ainoa keino on lakata vanhenemista. Silloin sinusta jää ainakin kaunis kuva jälkipolville.

Jos tämä tuntui kylmältä, halusin vain herättää sinut ajattelemaan asiaa. Voisitko millään viisastua vanhetessa ja huomata että olet paljon muutakin kuin kuori?

Estämään ei pysty, mutta hidastamaan voi pystyä. Voi miten nää ylimieliset tulee aina puhumaan kuorista... Todella itsekeskeistä sontaa kuvitella olevansa parempi vain siksi, ettei halua ulkonäköönsä panostaa. Noinhan sitä ennen jaoteltiin naisten keskuudessa, oli ne pinnalliset jotka puunas ja ne "syvällisemmät" jotka keskittyivät "kuoren sijaan muuhun tärkeämpään".

Vierailija
182/726 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, jolla ei ole ryppyjä, on elänyt kivikasvona elämänsä. Naururyppyjen kantajat ovat kauniita.

Ei välttämättä ole. Se tyyppi voi nauraa päivät pitkät paljon onnellisempana kuin sinä. Se voi olla myös ihana ihminen, sellainen, joka ei vertaile muihin. Se voi olla rypytön JA onnellinen. JA ihana. Vaikka se vaihtoehto olisikin vaikea hyväksyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/726 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakki vanhentaa ja liika laihuus. Olen nelikymppinen ja ylipainoinen mutta kaikki laihat näyttää paljon vanhemmilta.

Mieluummin vähän juonteita, kuin pullanaama. Hoikka, hoidettu, tyylikäs on aina hyvännäköinen, vaikka olisi vähän juonteita. Pikkupeilistä näkyy vain naama, kokovartalokuvaa kannattaa vilkaista.

Vierailija
184/726 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Vierailija
185/726 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mää rypyistä puhunut. On sitä silmänympärysiholla. Mutta se kiinteys. Mulla on rasvainen ihotyyppi. Ei tule helposti ryppyjä. Mulla on pehmeä ja hyvä iho. Mullakin on geeneissä nuorekkuus. 🙂

Lisään että nyt näytän ikäiseltäni. En kuvittele mitään.

Vierailija
186/726 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni yöunet tästä ketjusta.

Vierailija
187/726 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kiitos ideasta! Vaimo täytti juuri 30v, ja taidan hankkia hänelle noita anti-age tuotteita. Valittelee myös kuivaa ihoa ja juonteet ovat alkaneet jo näkyä. Onko suosituksia hyvistä anti-age tuotteista T: Mies 44

Alkaa kuulostaa siltä,,että vaimon kilometrit on tulleet täyteen. Laita vaihtoon, nuorempi modeli tilalle. Ei se vanha rasvaamalla parane.

Vierailija
188/726 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ulkonäön muutokset vanhenemisesta johtuen ärsyttävät itseä ja sitten jos kaikin keinoin yrittää taistella näitä muutoksia vastaan ja saattaa jopa onnistua siinä, niin sekös sitten ärsyttää muita ja erityisesti oman ikäluokan ihmisiä.

Vierailija
189/726 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendikästä mutta sitä haukkuja ei tiedä ;).

Vierailija
190/726 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt heräsit

Vierailija
191/726 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän yli 60-kymmentä ja kyllä ihon vanheneminen alkaa nyt näkyä vaikka olen ollut ihan tyytyväinen tähän saakka. Nuorenakaan minulla ei ollut koskaan finnejä joka todella harmitti kavereitani. Iho ei ole koskaan ollut kuiva tai rasvainen enkä ole koskaan käyttänyt muuta kuin vettä ja saippuaa siihen. Ryppyjä alkaa ilmaantumaan suupielien seudulle mutta se on ihan normaalia. En tiedä miksi nykyaikana on niin pelottavaa ja jopa jotenkin kiellettyä että ikä alkaa näkymään myös kasvoissa. Tiedän monia n. 30-kymmentä vuotiaita jotka käyvät ottamassa Botox-piikkejä pitääkseen kasvojen ihon sileänä.

Vierailija
192/726 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, jolla ei ole ryppyjä, on elänyt kivikasvona elämänsä. Naururyppyjen kantajat ovat kauniita.

Ei välttämättä ole. Se tyyppi voi nauraa päivät pitkät paljon onnellisempana kuin sinä. Se voi olla myös ihana ihminen, sellainen, joka ei vertaile muihin. Se voi olla rypytön JA onnellinen. JA ihana. Vaikka se vaihtoehto olisikin vaikea hyväksyä.

https://gumlet.assettype.com/afkgaming%2Fimport%2Fmedia%2Fimages%2F6414…

Vierailija
193/726 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tota yö voidetta,siis iho uusiutuu öisin eli jos lyön voiteet yöksi naamaan ja valvon uusiutuuko iho?vai olenko pimessä ja valvon?vai nukunko ja iho uusiuutuu?uusiutuuko iho päivällä jos nukun yö voiteet naamassa vai laitanko päivävoiteet?oisko se sittenki univoide ei yö?

Vierailija
194/726 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii että mistä se iho tietää koska on yö?

Vierailija
195/726 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon oikeinkirjoitusvirheissä on riittävästi inhokkeja.

Vierailija
196/726 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kukaan ei voi sanoa objektiivista arviota itsestään. Tuota kuulee kiusallisen usein "näytän ikäistäni nuoremmalta" . Joojoo niinhän me kaikki. Eteenkin palstamiehet putoaa tähän kuoppaan niin kovin helposti.

Niin no, minä näytän objektiivisesti ikääni nuoremmalta :D syy on kyllä siinä että olen lyhyt, hoikka ja kropalta muutenkin sellainen teinimäisen näköinen. Nyt kolmenkympin rajan jälkeen olen onneksi alkanut näyttää ikäiseltäni, koska ennen sain kuulla aina sen "anteeksi siis minkä ikäinen sä olitkaan? Täh? Siis oikeasti? Anteeksi ihan hirveästi, mutta luulin että olet lukiolainen" käytännössä jokaiselta uudelta tuttavuudelta.

Vierailija
197/726 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Lähde Gambiaan niin siellä miehet rakastavat vaikka ikää olisikin!

Ja mitä isokoisempi sen parempi.

Vierailija
198/726 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle aika on julma, mutta me miehet sen kuin parenemme.

Evoluutiokin sen kertoo. Mies pystyy hankkimaan lapsia lähes koko elänsä ajan mutta naiset vain noin puolet ja +35v:nä riskit on jo sen verran suuret. Tuo myös korreloi naisten parasta-ennen päiväyksen kanssa joka on länsimaalaiselle naiselle noin 30v ja aasialaiselle 40v. Ei siis ollut tarkoitus olla ilkeä vaan latoa faktat pöytään. Anteeksi suorasanaisuudestani. t. M40

Kun me suomalaiset ollaan niin m0ng00leja perimältämme niin eikö me olla silloin aasialaisia? Eli tuo 40 vuotta pätee meihin ihan hyvin. Kyllä se paikkansakin pitää kun ihmisten ulkonäköä katsoo, niin ollaan raikkaita vielä keski-iässä. Ei nyt ehkä pälstäyli jonka olisi hyvä avata välillä vaikka verhot.

Vierailija
199/726 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän yli 60-kymmentä ja kyllä ihon vanheneminen alkaa nyt näkyä vaikka olen ollut ihan tyytyväinen tähän saakka. Nuorenakaan minulla ei ollut koskaan finnejä joka todella harmitti kavereitani. Iho ei ole koskaan ollut kuiva tai rasvainen enkä ole koskaan käyttänyt muuta kuin vettä ja saippuaa siihen. Ryppyjä alkaa ilmaantumaan suupielien seudulle mutta se on ihan normaalia. En tiedä miksi nykyaikana on niin pelottavaa ja jopa jotenkin kiellettyä että ikä alkaa näkymään myös kasvoissa. Tiedän monia n. 30-kymmentä vuotiaita jotka käyvät ottamassa Botox-piikkejä pitääkseen kasvojen ihon sileänä.

Ihmiset pelkäävät lähestyvää kuolemaa.

Vierailija
200/726 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen perustatte mielipiteenne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä