Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäön vanheneminen ja ikääntyminen ärsyttää

Vierailija
03.03.2023 |

Olen 33-vuotias, ihoni on vielä suhteellisen nuorekas ja haluaisin pitää sen sellaisena mahdollisimman pitkään. Pieniä ikääntymisen merkkejä on jo näkyvillä kuten juonteita ja ryppyjä. Ihoni on aika herkkä ja kuivahko eikä se kestä aurinkoa. Olen käyttänyt paljon erilaisia kosteuttavia kasvovoiteita mutta mietin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti-age tuotteiden puoleen?

Kommentit (726)

Vierailija
241/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä?

Vierailija
242/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko noi intia-jutut jo loppua >:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihaerikko kirjoitti:

Viina ja tupakki pois  ihan kokonaan. ruokavaliosta hiilarit pois. kollageeniä naamariin. Ei aurinkoa. Pysyy nuorekkaana.  Kyllä se vanhuus kuitenkin tulee mutta onneksi kuvafiltterit on keksitty. 

Miksi kollageenia 30-vuotiaalle? Se alkaa vähenee 25 jälkeen vain yhden prosentin vuosivauhtia joten kolmekymppisellä on jäljellä noin 95%.

Kollageenin romahdus tapahtuu vasta 40 ikävuoden jälkeen ja silloin siitä saattaa jotain hyötyä ollakin.

Vierailija
244/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin maalitolpat siirtyy.

Vierailija
245/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyneitä?

Vierailija
246/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kevyttä meikkiä laittaessani ajattelin, että silmänalusryppyni vain kaunistavat. Kertovat eletystä elämästä. Sopivat minulle juuri sellaisina kuin ovat. Meikkaan todella harvoin ja silloin kun meikkaan, meikki on vain kevyt. Tukkani alkaa olla harmaa kaikin puolin, minusta se on vain kaunis, sekin kertoo eletystä elämästä.

Älkää olko itsellenne julmia ja vaativia, nähkää se kauneus, joka teissä on. Älkää verratko itseänne muihin vaan hyväksykää itsenne sellaisena kuin olette. Elämää ei kannata hukata vähäpätöisistä asioista murehtimiseen. Armollisuus itseä kohtaan kaunistaa.

Vierailija
247/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohoijaa hohoijaa hohhoijaa hohoijaaj hohoijojoojojjojjjjooooojojojojojojojojojooojjjooojoooojoooojoooo

Vierailija
248/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyt on ok mutta niihin ei kannata tunkea värivoidetta ja puuteria, jolloin ne muuttuvat kuin kuivan saharan halkeilevaksi maaksi, silloin näytät huonotasoisen leffan stereotyyppiselta rapistuneelta vanhushahmolta.. Eiköhän hyvä ravinto, kosteutus ja ihon suojaus ääri olosuhteilta tuota tuloksen joka on normaali, eli hyvä. Jos taas haluat saavuttaa jotain ikinuoren ihoa, niin siitä vaan kokeilemaan ihme myrkkyjä, mutta ihmettelen miksi! Se ei ole normaalia, luonnollista eikä hyvännäköistä eikä mitään muutakaan positiivista.. Eli siinä kohtaa pään sisällön tutkiminen ja hoito tärkeämpää, kuin ulkoinen.

Vierailija
249/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon oikeinkirjoitusvirheissä on riittävästi inhokkeja.

Vierailija
250/726 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivaa elää euron bissellä.

Vierailija
251/726 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD

Vierailija
252/726 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mull on haidu olo

Vierailija
253/726 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rypyt on ok mutta niihin ei kannata tunkea värivoidetta ja puuteria, jolloin ne muuttuvat kuin kuivan saharan halkeilevaksi maaksi, silloin näytät huonotasoisen leffan stereotyyppiselta rapistuneelta vanhushahmolta.. Eiköhän hyvä ravinto, kosteutus ja ihon suojaus ääri olosuhteilta tuota tuloksen joka on normaali, eli hyvä. Jos taas haluat saavuttaa jotain ikinuoren ihoa, niin siitä vaan kokeilemaan ihme myrkkyjä, mutta ihmettelen miksi! Se ei ole normaalia, luonnollista eikä hyvännäköistä eikä mitään muutakaan positiivista.. Eli siinä kohtaa pään sisällön tutkiminen ja hoito tärkeämpää, kuin ulkoinen.

Mä käytän värivoidetta ja ohuelti puuteria suojaamaan ihoa talven pakkasilta ja viimalta. Ihan sama näyttääkö arjessa paklatulta jonkun silmään.

T. N50v

Vierailija
254/726 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi se ärsyttää? ketä haluat miellyttää?

Minä en edes yritä miellyttää ketään,enkä mitään. Rupsahda rauhassa rakkaani mun, on mottoni. Se saa kelvata.

Vierailija
255/726 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule toista.

Vierailija
256/726 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän värivoidetta ja ohuelti puuteria suojaamaan ihoa talven pakkasilta ja viimalta. Ihan sama näyttääkö arjessa paklatulta jonkun silmään.

T. N50v

Mitä on värivoide?

Vierailija
257/726 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N50v

Mitä on värivoide?

Lancomen teint miracle.

Vierailija
258/726 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N50v

Mitä on värivoide?

Lancomen teint miracle.

Eli meikkivoide?

Vierailija
259/726 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaahtokarkki=100% sokeria

Vierailija
260/726 |
11.03.2023 |