Onko lihapiirakat, mikro pizzat ja xtra grilli nakit sopivia välipaloja lapselle, muuhun eu työttömänä ole varaa?
Onko lihapiirakat, mikro pizzat ja xtra grilli nakit sopivia välipaloja lapselle, muuhun eu työttömänä ole varaa?
Kommentit (160)
No minä käytännössä elin noilla 90-luvulla lapsena ja nyt olen 140kg läskikasa, päättele siitä M37.
Vierailija kirjoitti:
Nuohan ovat hirvittävän hintaisia normaaleihin välipaloihin verrattuna. Porkkanaa ja lanttua, leipää, hedelmiä, siinä edullisia terveellisiä välipaloja.
Noissa ei ole mitään energiaa, välipalapatukat todella kalliita, xtra nakit alle 3€/kg ja lihapiirakat myös
ap
Vierailija kirjoitti:
Nuohan ovat hirvittävän hintaisia normaaleihin välipaloihin verrattuna. Porkkanaa ja lanttua, leipää, hedelmiä, siinä edullisia terveellisiä välipaloja.
Leivät ja päälliset maksaa todella paljon jonkun 20€ viikon tarvikkeet.
ap
EU.n työttömät, valittakaa YK:n ihmisoikeuksien asiamiehelle.
Kananmunaa, ruisleipää ja porkkanaa. Omenaa. Siinä edullista ja terveellistä välipalaa
Perunat on halpoja ja pitää mahan täynnä
Ruisleipää paahtimeen, ruisleivälle juustonjämät ja uuniin, haloo, ruisleipä!!! Keitetty kananmuna.
Vierailija kirjoitti:
Kananmunaa, ruisleipää ja porkkanaa. Omenaa. Siinä edullista ja terveellistä välipalaa
Omenalle lapsi allerginen, kananmunaa ei osaa itse valmistaa, ruisleipä ok mutta päälliset maksaa yli 20€ viikossa
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omenalle lapsi allerginen, kananmunaa ei osaa itse valmistaa, ruisleipä ok mutta päälliset maksaa yli 20€ viikossa
ap
Työttömänä varmaan ehdit lapselle välipalat valmistaa. Keitetty kananmuna säilyy pitkään ihan huoneen lämmössäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leivät ja päälliset maksaa todella paljon jonkun 20€ viikon tarvikkeet.
ap
Lihikset ja nakit viikoksi eivät maksa? Minusta ne ovat ruokaa, eivät välipaloja. Kaikenlisäksi epäterveellisiä lapsen syödä joka päivä. Energian pitäisi tulla pääaterioilta. Lapsi saa toisen ruuan varmaan koulussa tai päiväkodissa. 20 € viikon välipaloihin ei edes ole paljon, mutta ei se lapsi yhdellä välipalalla syö 4 euron edestä leipää ja porkkanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sitä kananmunaa leivälle margariinin kanssa. Ei maksa paljon mitään viikkotasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Entä sitten. 20 euroo viikossa ei ole mitään.
Miksi et tee työttömänä lapselle ruokaa, jos kerran olet kotona?
Ei välipaloja tarvita, opetat lapsesi läskiintymään jos välipalaloja syö. Ruoki kunnon ruualla niin ei ole roskalle tarvetta.
Leivot itse leivät ja teet pikkupizzoja ja esim. pullaa pakkaseen. Lisäksi porkkanaa/lanttua, hedelmiä alennuksesta.
Juuri nimenomaan työttömällä on aikaa kokkailla kotona. Esim. Joku makaronilaatikko soijarouheella, pitsa ja sämpylät on edullisia tehdä kotona.
Jossain nakeissa ja lihapullissa ei ole mitään ravinteita. Kunnon välipalat; rahkaa/jogurttia, hedelmiä/juureksia, ruisleipää vaikka juustolla. Ei maksa paljon.
Meillä koululaiset ei syö välipalaa. 15.30-16 aikaan ihan kunnon ruokaa ja 19 kieppeillä iltapala.