Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lihapiirakat, mikro pizzat ja xtra grilli nakit sopivia välipaloja lapselle, muuhun eu työttömänä ole varaa?

Vierailija
03.02.2024 |

Onko lihapiirakat, mikro pizzat ja xtra grilli nakit sopivia välipaloja lapselle, muuhun eu työttömänä ole varaa?

Kommentit (160)

Vierailija
1/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan ovat hirvittävän hintaisia normaaleihin välipaloihin verrattuna. Porkkanaa ja lanttua, leipää, hedelmiä, siinä edullisia terveellisiä välipaloja.

Vierailija
2/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä käytännössä elin noilla 90-luvulla lapsena ja nyt olen 140kg läskikasa, päättele siitä M37.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuohan ovat hirvittävän hintaisia normaaleihin välipaloihin verrattuna. Porkkanaa ja lanttua, leipää, hedelmiä, siinä edullisia terveellisiä välipaloja.

Noissa ei ole mitään energiaa, välipalapatukat todella kalliita, xtra nakit alle 3€/kg ja lihapiirakat myös

ap

Vierailija
4/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivät ja päälliset maksaa todella paljon jonkun 20€ viikon tarvikkeet.

ap

Vierailija
5/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU.n työttömät, valittakaa YK:n ihmisoikeuksien asiamiehelle.

Vierailija
6/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunaa, ruisleipää ja porkkanaa. Omenaa. Siinä edullista ja terveellistä välipalaa 

Vierailija
7/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunat on halpoja ja pitää mahan täynnä

Vierailija
8/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipää paahtimeen, ruisleivälle juustonjämät ja uuniin, haloo, ruisleipä!!! Keitetty kananmuna.

Vierailija
9/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kananmunaa, ruisleipää ja porkkanaa. Omenaa. Siinä edullista ja terveellistä välipalaa 

Omenalle lapsi allerginen, kananmunaa ei osaa itse valmistaa, ruisleipä ok mutta päälliset maksaa yli 20€ viikossa

ap

Vierailija
10/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omenalle lapsi allerginen, kananmunaa ei osaa itse valmistaa, ruisleipä ok mutta päälliset maksaa yli 20€ viikossa

ap

Työttömänä varmaan ehdit lapselle välipalat valmistaa. Keitetty kananmuna säilyy pitkään ihan huoneen lämmössäkin.

Vierailija
11/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leivät ja päälliset maksaa todella paljon jonkun 20€ viikon tarvikkeet.

ap

Lihikset ja nakit viikoksi eivät maksa? Minusta ne ovat ruokaa, eivät välipaloja.  Kaikenlisäksi epäterveellisiä lapsen syödä joka päivä. Energian pitäisi tulla pääaterioilta. Lapsi saa toisen ruuan varmaan koulussa tai päiväkodissa. 20 € viikon välipaloihin ei edes ole paljon, mutta ei se lapsi yhdellä välipalalla syö 4 euron edestä leipää ja porkkanaa. 

Vierailija
12/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sitä kananmunaa leivälle margariinin kanssa. Ei maksa paljon mitään viikkotasolla.

Vierailija
13/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Entä sitten. 20 euroo viikossa ei ole mitään.

Vierailija
14/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee työttömänä lapselle ruokaa, jos kerran olet kotona?

Vierailija
15/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

P R O V O

-50 000 / 5

Vierailija
16/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välipaloja tarvita, opetat lapsesi läskiintymään jos välipalaloja syö. Ruoki kunnon ruualla niin ei ole roskalle tarvetta.

Vierailija
17/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivot itse leivät ja teet pikkupizzoja ja esim. pullaa pakkaseen. Lisäksi porkkanaa/lanttua, hedelmiä alennuksesta. 

18/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nimenomaan työttömällä on aikaa kokkailla kotona. Esim. Joku makaronilaatikko soijarouheella, pitsa ja sämpylät on edullisia tehdä kotona.

Vierailija
19/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain nakeissa ja lihapullissa ei ole mitään ravinteita. Kunnon välipalat; rahkaa/jogurttia, hedelmiä/juureksia, ruisleipää vaikka juustolla. Ei maksa paljon. 

Vierailija
20/160 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koululaiset ei syö välipalaa. 15.30-16 aikaan ihan kunnon ruokaa ja 19 kieppeillä iltapala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi