Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen on valmis lähtee kotiin tuntemattoman miehen kanssa baarista?

Vierailija
01.03.2023 |

Puhun siis sinkkunaisista ja sanotaan että mies ja nainen ovat tutustuneet baarissa/yökerhossa toisiinsa ja kaikki on mennyt hyvin.

Kommentit (678)

Vierailija
121/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet on niin helppoja että suurin osa on valmis lähtemään baarista melkein kenen tahansa kanssa? Ei aviomiesmatskua (tosin aloituksessa ei sitä kysyttykään)

Siksi, ettei kyse ole mistään helppoudesta. Toimimme seksuaalisesti ihan eri tavalla ja miesten seksuaalinen draivi (normaalitapauksessa) on jotain aivan muuta, kuin naisilla.

Jos näin niin miksi on kuitenkin paljon naisia jotka on valmiita yhden yön juttuihin, pelkästään tyydyttääkseen seksuaalisen himonsa? Naisen ja miehen seksuaalisuus ei ole niin erilaista kuin luulet. Nainen haluaa siinä missä mieskin mutta historiallisen painolastin takia (naisen pitää muka olla siveämpi kuin mies) naisten on pitänyt teeskennellä vähemmän halukasta välttääkseen huo ran maineen

Nimenomaan, naista on aina pidetty huonona naisena jos antautuu haluilleen kuten mies eli harrastaa yhden yön seksiä niin se jo takaa, että aika moni nainen miettii tosi tarkkaan, kenen kanssa uskaltaa/kannattaa mennä sänkyyn. Ei ne himot sinällään mitenkään merkittävästi eroa

Mutta miksi sitä nyt tarvitsee enää miettiä, jos joskus on pidetty huonona? Ja täällä jokainen nainen on sanonut, että nuorena on ollut paljon yhden yön juttuja. No miksi ne ovat vanhempana sinkkuna poissuljettuja?

Koska edelleen nainen saa huo ran maineen jos on yhden yön juttuja

nimim. kokemusta on

Keneltä ja minkä ikäisten piirissä? En minä ole kuullut kenenkään puhuvan mistään helpoista ja vaikeista naisista sitten 2000-luvun alun. Jos mieskin kerran saa saman maineen, niin miksi miehet ovat valmiita olemaan vaikka kaupungin jokaisen naisen kanssa? Ja seksuaalisuuskin on kerta samalla tavalla toimiva systeemi molemmilla sukupuolilla?

Tämä tapahtuv 2004 kun olin parikymppinen. Muutama yhden yön juttu ja olin kuulemma huo ra sen perusteella :D  Silloin ilmeisesti samoin toimiva mies ei saanut huo ran leimaa, ei ainakaan meidän parikymppisten piireissä. Nykyään alkaa olla vähän eri meininki ja se on mielestäni hyvä, että niin mies kuin nainen saa ilmaista seksuaalisuuttaan

Tietenkään ns wt-piireissä pelimiehiä edelleen arvostetaan, tai siis toiset miehet arvostavat, naiset eivät niinkään. Hieman sivistyneemmissä piireissä noita pelimiehiä ei välttämättä katsella yhtä hyvällä

Vierailija
122/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on komea ja supliikki kaveri niin 99%.

Mutta miksi naisen ei tarvitse olla supliikki tai välttämättä edes kaunis saadakseen seksiä? Jos seksuaalisuus toimii samalla tavalla sukupuolesta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet on niin helppoja että suurin osa on valmis lähtemään baarista melkein kenen tahansa kanssa? Ei aviomiesmatskua (tosin aloituksessa ei sitä kysyttykään)

Siksi, ettei kyse ole mistään helppoudesta. Toimimme seksuaalisesti ihan eri tavalla ja miesten seksuaalinen draivi (normaalitapauksessa) on jotain aivan muuta, kuin naisilla.

Jos näin niin miksi on kuitenkin paljon naisia jotka on valmiita yhden yön juttuihin, pelkästään tyydyttääkseen seksuaalisen himonsa? Naisen ja miehen seksuaalisuus ei ole niin erilaista kuin luulet. Nainen haluaa siinä missä mieskin mutta historiallisen painolastin takia (naisen pitää muka olla siveämpi kuin mies) naisten on pitänyt teeskennellä vähemmän halukasta välttääkseen huo ran maineen

Nimenomaan, naista on aina pidetty huonona naisena jos antautuu haluilleen kuten mies eli harrastaa yhden yön seksiä niin se jo takaa, että aika moni nainen miettii tosi tarkkaan, kenen kanssa uskaltaa/kannattaa mennä sänkyyn. Ei ne himot sinällään mitenkään merkittävästi eroa

Mutta miksi sitä nyt tarvitsee enää miettiä, jos joskus on pidetty huonona? Ja täällä jokainen nainen on sanonut, että nuorena on ollut paljon yhden yön juttuja. No miksi ne ovat vanhempana sinkkuna poissuljettuja?

Koska edelleen nainen saa huo ran maineen jos on yhden yön juttuja

nimim. kokemusta on

Keneltä ja minkä ikäisten piirissä? En minä ole kuullut kenenkään puhuvan mistään helpoista ja vaikeista naisista sitten 2000-luvun alun. Jos mieskin kerran saa saman maineen, niin miksi miehet ovat valmiita olemaan vaikka kaupungin jokaisen naisen kanssa? Ja seksuaalisuuskin on kerta samalla tavalla toimiva systeemi molemmilla sukupuolilla?

Tämä tapahtuv 2004 kun olin parikymppinen. Muutama yhden yön juttu ja olin kuulemma huo ra sen perusteella :D  Silloin ilmeisesti samoin toimiva mies ei saanut huo ran leimaa, ei ainakaan meidän parikymppisten piireissä. Nykyään alkaa olla vähän eri meininki ja se on mielestäni hyvä, että niin mies kuin nainen saa ilmaista seksuaalisuuttaan

Tietenkään ns wt-piireissä pelimiehiä edelleen arvostetaan, tai siis toiset miehet arvostavat, naiset eivät niinkään. Hieman sivistyneemmissä piireissä noita pelimiehiä ei välttämättä katsella yhtä hyvällä

Oikeat pelimiehet eivät liiku wt-piireissä. Tosin pelimies-termi nyt on ihan mitä sattuu tällä palstalla ollut aina.

Vierailija
124/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Love-love-love! kirjoitti:

Hohhoijaa, onpas väsynyt aloitus. Eiköhän se ole ollut ikiajoista saakka niin, että kun molempia kiinnostaa, niin kumpikin antaa ja saa.

Mitä tätä jauhamaan ja vatvomaan? Ihan normaali asia. Joillekin kai sitten niin tuntematon, että kateus ja katkeruus saa kirjoittelemaan ilkeästi ja syyttelemään viattomia kanssaihmisiä.

Miehen ei tarvitse olla kiinnostunut naisesta harrastaakseen seksiä.

No ei tarvitse naisenkaan olla kiinnostunut siitä miehestä yhtään enempää kuin vain saadakseen siltä sitä seksiä.

Tuolta löytyy kyllä varmasti joku avulias mies siihen tarpeeseen.

Jos minä sanon miehenä, että "tuolta löytyy kyllä varmasti joku avulias nainen siihen tarpeeseen", niin joko valehtelen tai nainen maksaa rahaa. Eli jostain sinun täytyy naisena olla siinä miehessä kiinnostunut.

Mua kiinnostaa miehen kyr pä silloin kun lähden miehen kanssa baarista. Ei siinä mitään tunteita tartte olla mukana, jos mies ei ole kovin pahan näköinen niin se riittää. Enkä jää aamulla itkemään perään, himoni tyydytys on pääasia

Vierailija
125/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareista haetaan panoseura. Sen takia baarit on keksitty että mies ja nainen tutustuu baarista ja sitten lähtevät kämpille naimaan.

Vierailija
126/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä myös kyseessä se, että nainen joutuu paljon enemmän pohtimaan omaa turvallisuuttaan kuin miehet. Sen takia lähes jokainen mies on valmis lähtemään vieraan naisen matkaan. Miesten ei tarvitse pelätä että heille tapahtuu jotain pahaa. Himot ne on kaikilla kyllä, se on selvä. Mutta miehet joutuu näkemään vaivaa saadakseen nainen antautumaan himoilleen. Toki naisissakin on rempseämpiä ja rohkeita tyyppejä jotka ottavat riskejä. Mutta vähänkin arka nainen niin ei varmasti lähde, tosin ei sellaiset yleensä lähde baariin alunperinkään, ei ainakaan yksin.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-seuraa-oikeudenkayntia-viisikym…

Vierailija
127/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Paitsi muutaman kerran olen lähtenyt, mutta mitään suudelmia enempää ei tapahtunut, kyse oli vain kätevyydestä ja  yöpaikasta. Vielä on kunnon miehiäkin olemassa, kunnioittivat tahtoani!

Vierailija
128/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Genitaaliherpes tarjouksessa, -30 %.

Amatöörilutkilta halvemmalla. Voimaannuttavaa feminististä jakamistaloutta

Ja mieslor toilta lähtee vielä halvemmalla, on ties mitä tauteja mutta kun on niin hienoa ja voimaannuttavaa olla "pelimies" ja huo rata ympäri kaupunkia kul liaan jakaen

Vierailija
129/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tulevat vastaamaan tähän antilutkasuojan vuoksi jokainen kieltävästi. Vaikka kaikki ovat sitä tehneet.

Miksi pitää nimitellä. Lähteehän siinä joku mieskin, etkä nimittele häntäkään.

miehet lähtee, jos saavat. harva saa. naisilla taas ei ole mitään ongelmaa seksin saamisessa. aina irtoaa.

Ja sekö tekee naisesta huo ran että saa helposti? Mies taas ei ole huo ra vaikka haluaisi saada helposti? Tää on taas niin miesten logiikkaa :D

Totta kai mies on huo ra siinä missä nainenkin jos on valmis nus simaan tyyliin kaikkea mikä liikkuu

Nainen ei saa. Nainen antaa. Se on se ero. Nainen suostuu seksiin, mies tekee töitä saadakseen seksiä. Tai pitää tehdä töitä, jos aikoo saada.

Hahaha! Joo, olen nainen ja minäkin aina nimenomaan suostun seksiin enkä halua sitä, en sitten lainkaan. Orgasminkin suostun saamaan vain pitkin hampain jos mies kauniisti pyytää, muuten keskityn ihan vain suopeasti antamaan.

Vierailija
130/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

Baareista haetaan panoseura. Sen takia baarit on keksitty että mies ja nainen tutustuu baarista ja sitten lähtevät kämpille naimaan.

Joskut hakee pelkkää panoseuraa, jotkut myös kumppania vakavissaan. Et voi puhua kuin omasta ja lähipiirisi puolesta.

Vierailija
131/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset lähtevät mukaan kunhan vaan miehenä osaat vedota tai tarjota riittävän summan rahaa. Naiset on todella persoja rahalla ja sillä lohkeaa diivoiltakin

Yleistät siis kaikkiin naisiin tämän käsityksesi . Ilmeisesti äitisi, mummosi, siskosi ja tyttäresi ovat myös niin rahanahneita, että myyvät seksiä rahasta?

Katsos kun äidit ja tyttäret on tottakai niitä siveitä mutta muut naiset on sitten niitä "halpoja"

Näin se miehinen logiikka menee. Naiset saa olla halpoja ja niitä on kiva pan na kunhan ei vaan omat sukulaisnaiset ole sellaisia. Miesten kaksoisstandardit naisille

Vierailija
132/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tulevat vastaamaan tähän antilutkasuojan vuoksi jokainen kieltävästi. Vaikka kaikki ovat sitä tehneet.

miehet lähtee, jos saavat. harva saa. naisilla taas ei ole mitään ongelmaa seksin saamisessa. aina irtoaa.

Ei se nyt todellakaan ole naisellekaan näin helppoa. Viimeksi päätin alkuillasta, että tänään lähtee joku matkaan (n. vuoden kuiva kausi takana), mutta eipä kerta kaikkiaan tullut mitään siihen sopivaa tyrkylle. Siis yhdessä baarissa oli lähinnä naisia, toisessa ulkkareita (niissä ehkä kuitenkin korkeampi väkivaltariski) ja joku hiukan omalaatuinen suomalainen. Siis mitä, missä kaikki normaalit miehet?! Ja kyllä niitäkin siellä näkyi omissa porukoissaan, mutta ei mitenkään siten, että olis luontevasti päätynyt juttelemaan. Että se siitä. Yksin kotiin. Ja olen varmasti ihan nätti ainakin ja bmi22.

Että ei naisellakaan aina käy flaksi.

Ei tullut tyrkylle? Miksi et itse mennyt tyrkylle?

Kyllä mä luulen, että pikkuhiprakassa tuolla meiningillä näkyi kilometrin päähän, että tuo olis kiinnostunut. Olen muuten joskus mennyt juttelemaan sellaiseen miesporukkaan, niin miehet on lähinnä olleet hyvin hämmentyneitä, porukan varattuja lähinnä häiritsee, tai sitten alkavat härnätä sitä porukan sinkkua seurueeseen tulleesta naisesta, ja sit se sinkku on ihan noloja ja olen katsonut parhaaksi poistua hämmentämästä. Että kyllä se sinkkumies nyt vaan sais irtaantua sieltä miesporukastaan ja tulla juttelemaan. Varmaan sama ongelma kyllä miehilläkin, jos naiset on tiiviisti porukassa.

Vierailija
133/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena uskalsin, enää en jos olisin sinkku.

Vierailija
134/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha madonna-h u o r a  jako elää ja voi hyvin. On kunnon siveät vaimomatskut ja sitten ne toisenlaiset naiset. Miehet itse on halpoja h u o r i a  jotka antaa kaikille joilta vain saa mutta luulevat silti olevansa jotenkin naisten yläpuolella

Vierailija
135/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sekö tekee naisesta huo ran että saa helposti? Mies taas ei ole huo ra vaikka haluaisi saada helposti? Tää on taas niin miesten logiikkaa :D

Totta kai mies on huo ra siinä missä nainenkin jos on valmis nus simaan tyyliin kaikkea mikä liikkuu

Nainen ei saa. Nainen antaa. Se on se ero. Nainen suostuu seksiin, mies tekee töitä saadakseen seksiä. Tai pitää tehdä töitä, jos aikoo saada.

Hahaha! Joo, olen nainen ja minäkin aina nimenomaan suostun seksiin enkä halua sitä, en sitten lainkaan. Orgasminkin suostun saamaan vain pitkin hampain jos mies kauniisti pyytää, muuten keskityn ihan vain suopeasti antamaan.

Otetaan typerä pohdinta ja lapsellinen ajatusleikki:

Pitkäveto tarjoaa kertoimia sille, että molemmat meistä lähtevät baariin ja aikovat pokata itselleen panoseuraa baarista. Mikä luulet, että kerroin olisi sinulle naisena ja kerroin minulle keskivertomiehenä? En juo alkoholia. Minkä puolesta sinä löisit kuvitteellisesti vetoa: 1 Nainen saa seksiä, mutta mies ei X Molemmat saavat seksiä 2 Nainen ei saa, mutta mies saa seksiä

Mikä olisi todennäköisin skenaario? (Älä edes yritä sanoa, että: "vaikea sanoa näkemättä sinua", koska minussa ei ole mitään näkemistä)

Vierailija
136/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, vain lauantaisin saunan jälkeen peiton alla silmät kiinni :D 

Naisen seksuaalisuus on niin paljon enemmän kuin jotain "antamista"

Vierailija
137/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Love-love-love! kirjoitti:

Hohhoijaa, onpas väsynyt aloitus. Eiköhän se ole ollut ikiajoista saakka niin, että kun molempia kiinnostaa, niin kumpikin antaa ja saa.

Mitä tätä jauhamaan ja vatvomaan? Ihan normaali asia. Joillekin kai sitten niin tuntematon, että kateus ja katkeruus saa kirjoittelemaan ilkeästi ja syyttelemään viattomia kanssaihmisiä.

Miehen ei tarvitse olla kiinnostunut naisesta harrastaakseen seksiä.

Eikä naisen miehestä, muuta kuin sen seksin suhteen.

Olen sitten missannut elämässä jotain totaalisesti, jos naisen kanssa toiminen on noin helppoa.

Olen nainen joten uskallan puhua ainakin omasta puolestani.

Vierailija
138/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan. Lapsen isän kanssa tavattiin baarissa ja hän herrasmiehenä saattoi minut kävellen kotiin  noin kolmen kilometrin päähän, koska asuttiin samalla suunnalla.  Siitä oli ensimmäiseen seksikertaan matkaa muutama kuukausi , vaikka toki treffeillä käytiin useita kertoja ensitapaamisen jälkeen

Vierailija
139/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä läksin 25 vuotta sitten. Nyt olen ollut tuon yhden yön hoidon kanssa naimisissa elokuussa 23 vuotta. Tätä ennenkin läksin muutaman kerran, eikä mitään ikävää koskaan sattunut. Ehkä olen sen verran hyvä ihmistuntija, että olen ne raiskarit ja sarjamurhaajat osannut välttää.

Vierailija
140/678 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena uskalsin, enää en jos olisin sinkku.

Nykyään tosiaan on aivan eri tilanne kuin joskus 30 vuotta sitten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä