Mitä tehdä ensitreffeillä?
Ehdotuksia otetaan vastaan! Elikkä siis olen viemässä daamia (vaimomatskua) ensimmäisille treffeille ja minun tehtäväkseni jäi päättää tekeminen, mutta pääni lyö tyhjää. Mitä itse teitte?
Kommentit (475)
Ei ainakaan kertoa vanhoista pettmisistään.
Ennen pitkää loppuu hyväuskoiset höynäytettävät kesken
Vierailija kirjoitti:
Me mentiin kävelylle. Teidän kiinnostuksista en tiedä.
Tuo on yksi parhaista. Itse koen epämukavuutta jossain kahvilassa naamakkain istuttaessa. Ulkoilu on luontevaa ja siitä voi poiketa johonkin sisätiloihin ja sitten taas ehkä jonnekin kalliolle istuksimaan. Jos sen toisen seura edes jotenkin miellyttää niin kyllä sitä jutunjuurta keksii. Ja hiljaakin voi ihan hyvin olla, kävellessä ei ole niin kiusallista kuin naamakkain istuessa.
Vetää kännit ja jos aamulla on kaikki kunnossa niin suhde voi jopa toimia.
Hienoa pojat jatkakaa samaan malliin.
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
No byyhyy. Mikä tässä nyt sulle on ongelma?
Kerran viestittelin Tinderissä mukavan 39-vuotiaan lääkärimiehen kanssa. Kirjoitin, että sä vaikutat mukavalta mieheltä, olisi kiva tavata sinut joku päivä ja käydä vaikka ravintolassa syömässä. Tähän hän vastasi, että minua ahdistaa ravintolassa syöminen, mutta voinko viedä sinut kahville tai kävelylle?
Vierailija kirjoitti:
Menette pulkkamäkeen ja tarjoat mäen päällä kupit kuumaa kaakaota.
Tämä olisi ihana mutta epäilen että erittäin harvinaista. Jos mies on kirjoittanut ylläolevan ehdotuksen, niin Ohho. Vaikutat kultakimpaleelta. 🥰 *Varauksella pelimiehen edistyneempään ehdotussettiin ja kuvioihin.
Laavulle kahvit termariin, makkaranpaistoa, keilaus
Me oltiin sovittu, että kollega tulee luokseni. Aikaa kolme tuntia. Veti housut pois ja hommiin, kuten sovittiin. Siitä se lähti.
Me ( 15 vuotta sitten 😁) menimme eräänä räntäsateisena sunnuntai iltana ensin kävelemään rantatietä...mikä ei ollutkaan fiksua... Tuuli tuiversi puuskittainen ja tempaisi minun myssyn järveen !
Treffimieheni olisi kyllä syöksynyt ( 😮) hakemaan sen, mutta kielsin...
Myssyjä saa kaupasta, miehiä ei.
Olimme muutenkin jo likomärkiä ja minua palelsi, joten mies saattoi minut kotiovelleni.
Toisilla treffeillä menimme pizzalle.
Ne olivat kivat ja aika romanttisetkin.
Kunnes katsoin loppuvaiheessa kännykkääni , isä oli soittanut monta kertaa. Joten soitin hänelle.. Äiti oli viety sairaalaan kovien vatsavaivojen takia...He olivat nyt sairaalassa.
Kerroin miehelle tilanteen ja hän saattoi minut bussipysäkille, lähdin sairaalaan.
No, treffadimme vielä monet kerrat ja lopulta menimme naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Laavulle kahvit termariin, makkaranpaistoa, keilaus
Tulin itse ehdottamaan laavureissua.
Meillä oli hyvät ekatreffit laavulla ja tapailtiin jonkun aikaa. Ihastumistakin oli, mutta ei siitä kuitenkaan suhdetta tullut.
Laavu sopi hyvin, koska molemmat raittiita ulkoilmaihmisiä.
Oli heti rentoa ja kivaa.
Joillekin naisille voi olla ongelma, jos pissahätä yllättää.
No mikä tässä sitten on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Me oltiin sovittu, että kollega tulee luokseni. Aikaa kolme tuntia. Veti housut pois ja hommiin, kuten sovittiin. Siitä se lähti.
Ihan perseestä..
Sinulla ei ole sielua T. Simpsonien jakso. Next!
Ihanaa :)