Mitä tehdä ensitreffeillä?
Ehdotuksia otetaan vastaan! Elikkä siis olen viemässä daamia (vaimomatskua) ensimmäisille treffeille ja minun tehtäväkseni jäi päättää tekeminen, mutta pääni lyö tyhjää. Mitä itse teitte?
Kommentit (475)
Me menimme tanssimaan ensimmäisillä treffeillämme. Olikin hauska ilta, loppu on historiaa.
Aloittaja on selvästikin provo, ja todennäköisesti nainen. Mies ei ajattele naisesta, että vaimomatskua, ennenkuin tietää onko kyseinen nainen todella oikeasti vaimomatskua. selviää treffeillä sitten, antaako heti, vai ei. Jos antaa, ei ole vaimomatskua.
Nykyisen kanssa sovittiin kahvilaan tapaaminen, siitä se lähti...
Muutama paikallinen baari käytiin katsastamassa ensimmäisenä iltana ja koska minulla oli poikamiesboksi lähellä niin sitten minun luo ja sänkyyn, tässä on oltu 13v nyt yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Menette pulkkamäkeen ja tarjoat mäen päällä kupit kuumaa kaakaota.
Ja sitten vedät sitä pulkassa...
aina sanotaan,että ei elokuviin,kun siellä ei voi keskustella..mielestäni elokuvat on hyvä vaihtoehto ja keskustelee sen jälkeen vaikka lähibaarissa yksillä tai menee kotiin kahville ja avaa teeveen ja istahtaa sohvalle juttelemaan...kyllähän elokuvissa jo huomaa,onko jatkoon mahdollisuuksia molemmin puolin
monissa elokuvissahan mennään ekoille treffeille just elokuviin tai piknikille jollekin hienolle näköalapaikalle,Suomessa sellaisia paikkoja ei oikein ole
Vois yrittää tiedustella, että mitä toinen osapuoli saattaisi pitää kivana tekemisenä, ja lähteä sitten siltä pohjalta liikkeelle.
Ja ihan sama mitä teette, niin kannattaa jutella. Varautua siihen juttelemiseen. Tai oikeastaan vielä enemmän kuuntelemiseen. Kuunnella mitä toinen ihan oikeasti sanoo, ja vastata siihen, eikä vain odottaa omaa vuoroaan sanoa jotain hienoa omasta itsestään. Kuuntele, ja juttele. Ole kiinnostunut. Se minkä tekemisen yhteydessä, tai missä ympäristössä se tapahtuu, on aika lailla toisarvoista.
Koska jos et jaksa jutella, ja etenkin kuunnella tosissasi ensimmäisillä treffeillä, niin miten voisit jaksaa sitä jatkossakaan? Onnea matkaan.
Itse unohtaisin kaikki kävelyt ja kahvittelut ja menisin baariin. Yhteisen yön jälkeen voisi miettiä treffejä. Näin se menee irl. Ihmiset eivät vain osaa nykyään pariutua, koska puhelin ja ahdistaa.
Tää riippuu tosi paljon nyt naisesta ja teidän yhteisistä kiinnostuksen kohteista. Itse olen sellainen, että olen kyllä monipuolisesti asioista kiinnostunut, mutta en mikään himoharrastaja oikein missään asiassa. Näin ollen myöhemmin treffailun jatkuessa toki voisi yhdessä mennä johonkin kulttuuritapahtumaan tai urheilemaan jotain tms., mutta ensinnäkin ensitreffeillä pitää pystyä keskustelemaan, että mikään esityksen katsominen vierekkäin on ihan typerä idea.
Toisekseen ensitreffit itsessään jännittää niin paljon, etten ainakaan itse haluaisi lisäpaineita siitä, että pitäisi pärjätä jossain tietyssä urheilulajissa (ja tähän kategoriaan uppoaa myös kaikki keilaamiset jne., jossa mm. olen aivan surkea, ja varsinkin sellaiset oikeasti kuntoa kysyvät jutut, vaikka olenkin siis liikunnallinen ja harrastan muuten raskastakin liikuntaa). En siis heti haluaisi mahdollisesti nolata itseäni/hikoilla jonkun uuden miehen edessä, vaikka myöhemmin seurustellessa, kun on jo luottamusta siihen, että toinen on kiinnostunut, olisikin kiva urheilla yhdessä.
Ensitreffeille kannatan yksinkertaisesti viinilasilliselle, pubiin tai lämpöisemmällä kelillä terassille menemistä (rennompaa verrattuna kahvilaan). Matalan kynnyksen juttu. Syömäänkään ei kannata mennä, ettei tule omituista kuka maksaa -keskustelua, ja ruokailu kestää kauan, että jos tuleekin pettymys, siitä on vaikea liueta nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Menette pulkkamäkeen ja tarjoat mäen päällä kupit kuumaa kaakaota.
kokeile myös kesällä.
Entä miten olisi PS puoluekokoukseen osallistuminen?
Tai ehkä ap:lta vaan puuttuu huumorintaju.
Käsittääksnei tämä oli niin selkeää kuin olla ja voi.
yksille...tunnelma rentoutuu hieman ja on helpompi puhua ja siitä sitten joko eri teille tai yökylään
Käsittääksnei tämä oli niin selkeää kuin olla ja voi.