Mitä tehdä ensitreffeillä?
Ehdotuksia otetaan vastaan! Elikkä siis olen viemässä daamia (vaimomatskua) ensimmäisille treffeille ja minun tehtäväkseni jäi päättää tekeminen, mutta pääni lyö tyhjää. Mitä itse teitte?
Kommentit (475)
Wautsi kirjoitti:
Minun ja mieheni Tinder treffit meni näin:
1) Tapaaminen sovittiin ABC asemalle. Siellä kahvit ja vaivaantunutta keskustelua 😂
2) Ehdotin ulkona josko vielä kävellään pieni ympyrä. 10min
3) Tultiin takas parkkikselle, minun piti käydä Bauhaussissa hakemassa yksi tavara, pyysin häntä mukaan.
4) Sitten olin menossa muutenkin Prismaan ruokaostoksille, niin pyysin häntä mukaan vielä sinnekin. Halusin tunnustella miltä hän tuntuisi kaupassa. Se on kuitenkin iso osa arkea. 😂
5) Ruokakaupan jälkeen pyysin häntä vielä kotiini käymään. Istuttiin sohvalla ja katsottiin telkkaria ja keskusteltiin, varmaan edelleen vaivaantuneena. 🤭
6) Sitten hänen piti lähteä, ja saatoin ovelle. Ovella rohkaistuin kysymään, saisko lähtöpusun. No se passasi, ja iski kuin tonnin halko. 😂 Änkytin siinä sitten, että kai me vielä joskus nähdään ja hän sanoi kyllä varmaan ja lähti...
7) Tästä alkoi tiivis tekstailu. Seuraavat treffit sovittiin viikon päähän, ja ne oli yötreffit... Siitä meidän suhde sitten lähti...Eli aika monivaiheinen on ollut ensitreffit... Sisältänyt useamman toimintatestin.... 🤭💖🔥😎
Tämä oli ehkä ketjun söpöin viesti, ja hyvä esimerkki siitä miten treffailuun kannattaa suhtautua.
t: setämies
Nyt viisi vuotta yliopistossa opiskelleena olen pettynyt siihen ettei luennoilla juurikaan käydä luennoitsijan ja yleisön välisiä väittelyitä.
Ihmisellä on monta kättä mutta ei koskaan tarpeeksi.
Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.
Juuri näin vain tyhmä maksaa liikaa!
Yllättävän moni ehdottaa urheilua, sitten kuitenkin näin naisena tunnen aika vähän niitä naisia jotka edes osaavat luistella tai viihtyvät pulkkamäessä. Itse en veisi urheilemaan jos en olisi varma että daami on sen henkinen.
Mites ihan vaan syömään ja leffaan?
Ne oli mun ja mieheni ekat treffit. Yhdessä on oltu jo 25 vuotta joten toimi.
Mies taisi tarjota ruuan ja minä popparit.
Miksi uusi vuosi on kuin puu? - Koska se on vaihtuva ja joka vuosi se näyttää hieman erilaiselta.
Tyyri esiintyy muinaisissa loitsuissa oravan toisintonimenä.
Rauhallisen kahvilan nurkkapöytään jossa voitte rauhassa jutella ja syödä kahvin kanssa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Rauhallisen kahvilan nurkkapöytään jossa voitte rauhassa jutella ja syödä kahvin kanssa jotain.
Voitte myös käydä jossain näyttelyssä, tai museossa tai vain kävelyllä.
Liiku enemmän ja käytä vähemmän alkoholia
Hyvä mieli on puolet terveydestä.
Uus päivä on armo uus voi taivas voi taivas tieräkkös ronna mitä
Kouri sitä naista ja esittele mittavaa tyhjien tölkkien kokoelmaa.