Mitä tehdä ensitreffeillä?
Ehdotuksia otetaan vastaan! Elikkä siis olen viemässä daamia (vaimomatskua) ensimmäisille treffeille ja minun tehtäväkseni jäi päättää tekeminen, mutta pääni lyö tyhjää. Mitä itse teitte?
Kommentit (475)
Huomaa että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi niin olisi jotain empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wautsi kirjoitti:
Minun ja mieheni Tinder treffit meni näin:
1) Tapaaminen sovittiin ABC asemalle. Siellä kahvit ja vaivaantunutta keskustelua 😂
2) Ehdotin ulkona josko vielä kävellään pieni ympyrä. 10min
3) Tultiin takas parkkikselle, minun piti käydä Bauhaussissa hakemassa yksi tavara, pyysin häntä mukaan.
4) Sitten olin menossa muutenkin Prismaan ruokaostoksille, niin pyysin häntä mukaan vielä sinnekin. Halusin tunnustella miltä hän tuntuisi kaupassa. Se on kuitenkin iso osa arkea. 😂
5) Ruokakaupan jälkeen pyysin häntä vielä kotiini käymään. Istuttiin sohvalla ja katsottiin telkkaria ja keskusteltiin, varmaan edelleen vaivaantuneena. 🤭
6) Sitten hänen piti lähteä, ja saatoin ovelle. Ovella rohkaistuin kysymään, saisko lähtöpusun. No se passasi, ja iski kuin tonnin halko. 😂 Änkytin siinä sitten, että kai me vielä joskus nähdään ja hän sanoi kyllä varmaan ja lähti...
7) Tästä alkoi tiivis tekstailu. Seuraavat treffit sovittiin viikon päähän, ja ne oli yötreffit... Siitä meidän suhde sitten lähti...Eli aika monivaiheinen on ollut ensitreffit... Sisältänyt useamman toimintatestin.... 🤭💖🔥😎
Tämä oli ehkä ketjun söpöin viesti, ja hyvä esimerkki siitä miten treffailuun kannattaa suhtautua.
t: setämies
Oli kyllä sympaattinen. Rautakauppa ja Prisma molemmat ekatreffeillä - voi olla liian raju kokemus kylmiltään sinkkumiehelle. Perheellisille toki normilauantai.
Elämän ABC
Monet naiset veivät minut ensitapaamisella sänkyyn Mutta en minä valita. Siitä alkoi yleensä seurustelu ellei nainen ollut aviossa jolloin tapailtiin tilaisuuden tullen.
Ap:lle sopisi asuinpaikaksi Utsjoki.
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
Me käytiin heittämässä kirvestä ja sen jälkeen sushilla. Helsingissä on semmonen paikka ku Helaxe missä pääsee kokeilemaan kirveenheittoa (20e/hlö/tunti). Oli hauskaa, ei fyysisesti rankkaa vaikka vois kuvitella, mut heittotekniikkaa piti vähän harjotella.
Huono provo. Kunhan haluat suututtaa lukijat.
hohoijaa hohoijaa hohhoijaa hohoijaaj hohoijojoojojjojjjjooooojojojojojojojojojooojjjooojoooojoooojoooo
Jotain urheilua, tai ruoan laittoa.
Hakemaasi sivua ei voida näyttää
VIINA on AINUT päihde JOTA IHMINEN TARVII
Kukapa ois uskonut