Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä ensitreffeillä?

Vierailija
28.02.2023 |

Ehdotuksia otetaan vastaan! Elikkä siis olen viemässä daamia (vaimomatskua) ensimmäisille treffeille ja minun tehtäväkseni jäi päättää tekeminen, mutta pääni lyö tyhjää. Mitä itse teitte?

Kommentit (475)

Vierailija
321/475 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena en osaa vastata, kun naiset tykkäävät toisistaan poikkeavista asioista. Treffit olivat takavuosina vähän ahdistavia. Menin kahvilaan hetkeksi jonkun vieraan tyypin kanssa ja nihkein käsin koskettelin vesilasia, jossa oli haaleaa vettä. Välillä puuteria naistenhuoneessa ja sen jälkeen ei parane koskea enää vesilasiin jos se on jätetty pöydälle.

ap puhui vaimomateriaalista eikä mistään erityisherkästä hörhöstä

Vierailija
322/475 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää johonkin pianobaariin jazz-keikalle

Lähin jazzkeikkaa tarjoava pianobaari on 300 km päässä. Kummankin pitäisi jäädä hotelliin yöksi. Muttei samaan huoneeseen tietenkään eka iltana. Klo 00.00 vuorokausi vaihtuu, josko sitten kehtaisi pyytää yömyssylle huoneeseen. Aamulla harmittaa, kun kummankin piti maksaa kalliista huoneesta.

Jos kemiat eivät kohtaakaan, niin sitten vaan harmittaa kun piti jäädä yöksi ja maksaa kalliista huoneesta ihan turhaan.:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/475 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena en osaa vastata, kun naiset tykkäävät toisistaan poikkeavista asioista. Treffit olivat takavuosina vähän ahdistavia. Menin kahvilaan hetkeksi jonkun vieraan tyypin kanssa ja nihkein käsin koskettelin vesilasia, jossa oli haaleaa vettä. Välillä puuteria naistenhuoneessa ja sen jälkeen ei parane koskea enää vesilasiin jos se on jätetty pöydälle.

ap puhui vaimomateriaalista eikä mistään erityisherkästä hörhöstä

En ymmärtänyt vesilasiepisodia. Miksi siihen ei voinut koskea jos oli jätetty pöydälle? Bakteerit, treffikumppani juonut tai koskenut, tyrmäystipat, joku muu?

Miksi juonut haaleaa vettä? Kahvi, tee, joku muu?

Vaikeaa, kovin vaikeaa joillain.

Ehkä onkin parempi olla treffailematta ja elää yksin.

Vierailija
324/475 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää johonkin pianobaariin jazz-keikalle

Lähin jazzkeikkaa tarjoava pianobaari on 300 km päässä. Kummankin pitäisi jäädä hotelliin yöksi. Muttei samaan huoneeseen tietenkään eka iltana. Klo 00.00 vuorokausi vaihtuu, josko sitten kehtaisi pyytää yömyssylle huoneeseen. Aamulla harmittaa, kun kummankin piti maksaa kalliista huoneesta.

Jos kemiat eivät kohtaakaan, niin sitten vaan harmittaa kun piti jäädä yöksi ja maksaa kalliista huoneesta ihan turhaan.:D

Luin ensin panobaari. D

Aina kannattaa varata huone tai mahdollisuus poistua omin neuvoin treffeillä jos ei tunneta hyvin tai vähänkään epäilyttää.

Se on silloin vain rahaa minkä menettää.

Eihän muuten saa tietää kohtaako kemiat elle jossain sitä ihmistä tapaa ja ajatusten?

Ei suhdetta ei voi alkaa (tai jättää näkemättä väliin) ilman ensimmäistä tapaamista.

Vierailija
325/475 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wautsi kirjoitti:

Minun ja mieheni Tinder treffit meni näin:

1) Tapaaminen sovittiin ABC asemalle. Siellä kahvit ja vaivaantunutta keskustelua 😂

2) Ehdotin ulkona josko vielä kävellään pieni ympyrä. 10min

3) Tultiin takas parkkikselle, minun piti käydä Bauhaussissa hakemassa yksi tavara, pyysin häntä mukaan.

4) Sitten olin menossa muutenkin Prismaan ruokaostoksille, niin pyysin häntä mukaan vielä sinnekin. Halusin tunnustella miltä hän tuntuisi kaupassa. Se on kuitenkin iso osa arkea. 😂

5) Ruokakaupan jälkeen pyysin häntä vielä kotiini käymään. Istuttiin sohvalla ja katsottiin telkkaria ja keskusteltiin, varmaan edelleen vaivaantuneena. 🤭

6) Sitten hänen piti lähteä, ja saatoin ovelle. Ovella rohkaistuin kysymään, saisko lähtöpusun. No se passasi, ja iski kuin tonnin halko. 😂 Änkytin siinä sitten, että kai me vielä joskus nähdään ja hän sanoi kyllä varmaan ja lähti...

7) Tästä alkoi tiivis tekstailu. Seuraavat treffit sovittiin viikon päähän, ja ne oli yötreffit... Siitä meidän suhde sitten lähti...

Eli aika monivaiheinen on ollut ensitreffit... Sisältänyt useamman toimintatestin.... 🤭💖🔥😎

Jättikö mieskokelas autonsa aabeeceelle siksi aikaa kun kävitte kaupassa jne. Joutuiko hän kävelemään takaisin aabeeceelle hakemaan autoaan? Vai ottiko taksin? Millainen sää oli silloin?

Olitko tyytyväinen mieskokelaan auton malliin ja merkkiin, oliko hän sinun autoosi?

Oletan, että mentiin miehen autolla. Tai ainakin jossain vaiheessa, mikä jäi kertomuksesta väliin, haettiin se miehen auto parkkikselta.

Oletan myös, että se tiivis viestittely alkoi kertojan toimesta ja pysyi myös kertojan toimesta tiiviinä.

Kaiken kruunasi yötreffit, kertojan kutsumana, se sinetöi kertojan suunnitelman, mies oli ilmeisesti kohtelias, edes jotenkin myöntyväinen ja kiltti, joten suhde siis alkoi kun kertoja niin oli suunnitellut.

Naisethan usein masinoivat nämä suhdejutut ja mies menee mukana, joko innoissaan, vähemmän innoissaan tai vain kun ihan se ja sama. Tai jotkut tajuamattaan jutun juonta.

Vierailija
326/475 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli sen verran tutustuttu, että vaihdettiin puhelinnumerot, alettiin käydä treffeillä. Ekat oli leffassa, minun ehdotus, koska harrastan elokuvia. Sen jälkeen käveltiin mutkattomaan ruokapaikkaan. Osoittautui, että mies oli vielä kovempi leffatuntija. Seuraavat treffit ehdotti hän, mentiin piknikille. Panostin mekkoon ja eväskoriin. Hän nouti minut ajallaan autolla, kantoi eväskorin, istuttiin meren rannalla ja katseltiin lintuja (joka selvisi hänen yhdeksi harrastuksekseen). Sitten kolmannet järjestin taas minä, mentiin trubaduurikeikalle, elävä musiikki kun on tärkeää minulle. Taas kolahti, hänhän olikin kävelevä tietyn ajan musan tietopankki ja maku osui yhteen. Siitä saakka onkin sitten sovittu yhdessä mitä tehdään.

Vierailija
327/475 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitte jankuteta

Vierailija
328/475 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne seuraavat olleet yötreffit?

Vierailija
329/475 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole sielua T. Simpsonien jakso. Next!

Vierailija
330/475 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slaidaa deeämmää

Vierailija
331/475 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut.

Vierailija
332/475 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko opettajilla muka oikeus käskeä ottamaan pipo pois tunnilla? Eihän laki kiellä pitämästä pipoa sisätiloissa?

Vierailija
333/475 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämä osuu sinulla hermoon. Mietipä miksi.

Vierailija
334/475 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wautsi kirjoitti:

Minun ja mieheni Tinder treffit meni näin:

1) Tapaaminen sovittiin ABC asemalle. Siellä kahvit ja vaivaantunutta keskustelua 😂

2) Ehdotin ulkona josko vielä kävellään pieni ympyrä. 10min

3) Tultiin takas parkkikselle, minun piti käydä Bauhaussissa hakemassa yksi tavara, pyysin häntä mukaan.

4) Sitten olin menossa muutenkin Prismaan ruokaostoksille, niin pyysin häntä mukaan vielä sinnekin. Halusin tunnustella miltä hän tuntuisi kaupassa. Se on kuitenkin iso osa arkea. 😂

5) Ruokakaupan jälkeen pyysin häntä vielä kotiini käymään. Istuttiin sohvalla ja katsottiin telkkaria ja keskusteltiin, varmaan edelleen vaivaantuneena. 🤭

6) Sitten hänen piti lähteä, ja saatoin ovelle. Ovella rohkaistuin kysymään, saisko lähtöpusun. No se passasi, ja iski kuin tonnin halko. 😂 Änkytin siinä sitten, että kai me vielä joskus nähdään ja hän sanoi kyllä varmaan ja lähti...

7) Tästä alkoi tiivis tekstailu. Seuraavat treffit sovittiin viikon päähän, ja ne oli yötreffit... Siitä meidän suhde sitten lähti...

Eli aika monivaiheinen on ollut ensitreffit... Sisältänyt useamman toimintatestin.... 🤭💖🔥😎

Olisko joku hymiö voinut vielä sopia tekstiin?

Vierailija
335/475 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään ajelulle.

Vierailija
336/475 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääkaupunkiseudulla asut, talvipuutarhasssa tai vaikka Heurekassa voisi olla kiva käydä. Ennen/jälkeen kahvit tai vahvempaa, että rentoutuu.

Vierailija
337/475 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennään ajelulle.

Minne

Vierailija
338/475 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennään ajelulle.

Minne

Makuuhuoneeseen.

Vierailija
339/475 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netflix and chill. Sitten kesken leffaa teet liikkeet ja näytät rizz taitosi sekä hurmaat daamin.

Miten kukaan voi ehdottaa ensitreffeille mitään niin tylsää kuin telkkarin tuijottelun?

Tuolla ehdotuksella ei kyllä pääse tekemään liikkeitään, kun nainen ei edes tule paikalle.

Vierailija
340/475 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on täysin turha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan