Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä miehen ex laskee elatusmaksut? :D

Vierailija
15.02.2024 |

Heillä ei ole virallista sopimusta tehty lastenvalvojalla, sillä lapsi on niin iso, kohta täysikäinen. Ovat sopineet summan muuten vain maksettavaksi ja molemmat tähän suostuneet. Miehen ex kuitenkin alkanut pyytää lisää rahaa eikä ymmärrä, että elatusmaksun tarkoitus on kattaa puolet lapsen aiheuttamista kuluista eikä lapsen JA lapsen äidin! :D Olettaa siis miehen osallistuvan hänenkin elämiseensä kun niputtaa kerrostalon vesimaksut (henkilöperusteinen.. eli vaikka 20e/henkilö ja laskee vesimaksuksi 40 e josta miehen osuus olisi 20e, kun oikeasti miehen kuuluisi maksaa lapsen vesimaksusta puolet, eli 10 e! :D) ja sähkölaskut sekä olettaa, että mies maksaa kokonaan lapsen puhelinlaskun ym.. vieläsiis elatusmaksun lisäksi.

Ei ymmärrä, että hän itse maksaa puolet lapsensa elättimisestä ja itsensä yksin sen lisänä.. ei mieheni. :D

Onko muita näin tyhmiä exiä? Mies sai vääntää hänelle rautalankaa miten tämä menee.. että LAPSEN kulut maksetaan puoliksi ja molemmat maksaa oman elämisensä ihan itse.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko miehesi maksaa sinun elättimisestä?

Vierailija
2/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, lastenvalvoja olisi ollut paras vaihtoehto, mutta se alkaa jo olla turhaa lapsen iän vuoksi. Elatusmaksut loppuvat pian muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu sinulle mitenkään..

Vierailija
4/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle. Ja 1/1 kommenttia kompaten: et varmasti ole itsekään vailla yhtään ainoaa miehen euroa. 

Vierailija
5/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sinulle. Ja 1/1 kommenttia kompaten: et varmasti ole itsekään vailla yhtään ainoaa miehen euroa. 

Mieheni ei maksa minun elättämisestäni yhtään mitään. Minä maksan itse ihan oman elämiseni. Käyn töissä, pärjään oikein mainiosti. Asiahan ei periaatteessa minulle kuulu, mutta miestäni tuen! Ei hänenkään kuulu kiltisti vaan sanoa kyllä kyllä ja elättää eksäänsä!

Vierailija
6/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät laskee kaikenlaisia asioita. Kaverin exä osti auton, missä oli lyhennys kuukaudessa 350ekk ja kaveri maksoi elareita 355ekk. Sitten, kun elarit loppu, niin sen exä itki, kun ei ole varaa maksaa autosta 350e lyhennystä.

Vierailija
7/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti mies maksaa jotain ap:n elättimestä. Jos ei suoraan, niin välillisesti.

Vierailija
8/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exät laskee kaikenlaisia asioita. Kaverin exä osti auton, missä oli lyhennys kuukaudessa 350ekk ja kaveri maksoi elareita 355ekk. Sitten, kun elarit loppu, niin sen exä itki, kun ei ole varaa maksaa autosta 350e lyhennystä.

No kai se kuitenkin maksoi vielä lasta,  vai muuttiko lapsi heti omaan asuntoon? Ei se sillä elarilla autoa maksanut, mutta kun elarit loppui hän ilmeisesti joutui maksamaan lapsesta kaiken itse, yksin. Lapsen olisin pitänyt hakea opiskelijan elatusta molemmilta. Sitä saisi yli 18 vuotiaana. 

Vierailija
9/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on puntit tasan

Exä  puolisoineen laskee ruokot ja sinä puolestasi nostat ne kaikki

Vierailija
10/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti mies maksaa jotain ap:n elättimestä. Jos ei suoraan, niin välillisesti.

Mitä hittoa 🤣 Jospa se onkin toisinpäin, että ap maksaa miehen elättimestä 😁

Vierailija
11/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä elätintä?

Vierailija
12/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoisia ne naiset ovat. aina kärkkymässä miehen rahoja

Vierailija
13/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvin harvinaista, että nainen elättäisi miehen. saattaa tälläinenkin erikoisuus silti jostain löytyä, mutta miehen pitää olla silloin tosi jännä

Vierailija
14/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ex ihmetteli, miksi hänen pitäisi muka osallistua lapsen elatukseen, kun ei hänelle mitään elatusmaksuja ole määrätty! 

Vierailija
15/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei maksa minun elättämisestäni yhtään mitään. Minä maksan itse ihan oman elämiseni. Käyn töissä, pärjään oikein mainiosti. Asiahan ei periaatteessa minulle kuulu, mutta miestäni tuen! Ei hänenkään kuulu kiltisti vaan sanoa kyllä kyllä ja elättää eksäänsä!

Anna hänen sanoa kyllä kyllä,jos niin tekee.En ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka alkaa taistella puolisonsa puolesta tämän exää vastaan innokkaammin,kuin mies itse.

Vierailija
16/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te menette kimppaan muiden pois potkimien roskaukkojen kanssa? Aina, ihan aina, tulee hankaluuksia. Sitten tulette vauvapalstalle ulisemaan miten miehen ex on narsisti ja ties mitä muuta.

Vierailija
17/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te menette kimppaan muiden pois potkimien roskaukkojen kanssa? Aina, ihan aina, tulee hankaluuksia. Sitten tulette vauvapalstalle ulisemaan miten miehen ex on narsisti ja ties mitä muuta.

tämä mies oli hyvä, mutta sen ex oli roska-akka. käykö kateeksi, kun et itse saa edes roskaukkoa?

Vierailija
18/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvin harvinaista, että nainen elättäisi miehen. saattaa tälläinenkin erikoisuus silti jostain löytyä, mutta miehen pitää olla silloin tosi jännä

Eiköhän kuitenkin ole tavallisinta, että naisetkin käy työssä, eikä ole kenenkään elätettävänä. Mikä ihmeen aivopieru tuo oletus oli, että varmasti mies maksaa jotain ap:n elättimestä (vai mikä se sana olikaan). 

Vierailija
19/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä mies oli hyvä, mutta sen ex oli roska-akka. käykö kateeksi, kun et itse saa edes roskaukkoa?

Tossukka se on ja sulla joku Justiina -syndrooma.No taistele toki muiden taistelut,vaikka sitä ei pyydetä.

Vierailija
20/96 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kuitenkin ole tavallisinta, että naisetkin käy työssä, eikä ole kenenkään elätettävänä. Mikä ihmeen aivopieru tuo oletus oli, että varmasti mies maksaa jotain ap:n elättimestä (vai mikä se sana olikaan). 

ei ole kyllä yhtään tavallista, että naiset kävisivät töissä. sossussa ne käy hakemassa vähän lisää shoppailurahaa miehen luottokortin lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi