Mitä tehdä ensitreffeillä?
Ehdotuksia otetaan vastaan! Elikkä siis olen viemässä daamia (vaimomatskua) ensimmäisille treffeille ja minun tehtäväkseni jäi päättää tekeminen, mutta pääni lyö tyhjää. Mitä itse teitte?
Kommentit (475)
kävelylle, ajelulle, kaffille. ei syömään jos onkin joku toope niin joutuu sietämään koko aterian ajan. minun ukko aikoinaan vei ajelulle hienolla 1967 vuoden jenkkiautolla. siinä saa rauhassa jutella ja tutustua. vanha dötsi on poissa, mutta ukko sentään jäi. muttakoska olen nuukailija, en haluaisi mitään kallista ensitreffiä, koska jos menee mönkään, niin ei jää paha mieli kenellekkään, kun ei rahaa mennyt hukkaan. kävelylle vain, sitä osaa melkein kaikki tehdä.
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Minun ja mieheni Tinder treffit meni näin:
1) Tapaaminen sovittiin ABC asemalle. Siellä kahvit ja vaivaantunutta keskustelua 😂
2) Ehdotin ulkona josko vielä kävellään pieni ympyrä. 10min
3) Tultiin takas parkkikselle, minun piti käydä Bauhaussissa hakemassa yksi tavara, pyysin häntä mukaan.
4) Sitten olin menossa muutenkin Prismaan ruokaostoksille, niin pyysin häntä mukaan vielä sinnekin. Halusin tunnustella miltä hän tuntuisi kaupassa. Se on kuitenkin iso osa arkea. 😂
5) Ruokakaupan jälkeen pyysin häntä vielä kotiini käymään. Istuttiin sohvalla ja katsottiin telkkaria ja keskusteltiin, varmaan edelleen vaivaantuneena. 🤭
6) Sitten hänen piti lähteä, ja saatoin ovelle. Ovella rohkaistuin kysymään, saisko lähtöpusun. No se passasi, ja iski kuin tonnin halko. 😂 Änkytin siinä sitten, että kai me vielä joskus nähdään ja hän sanoi kyllä varmaan ja lähti...
7) Tästä alkoi tiivis tekstailu. Seuraavat treffit sovittiin viikon päähän, ja ne oli yötreffit... Siitä meidän suhde sitten lähti...
Eli aika monivaiheinen on ollut ensitreffit... Sisältänyt useamman toimintatestin.... 🤭💖🔥😎
Säälittävintä vaan tuossa aloituksessa on että sen kirjoittaja on joku tällä palstalla vakituisesti pyörivä... Ja myös moni vastaaja sen verran hyvin oli jutut tiedossa ;)
Neanderthalensis kirjoitti:
Ateneumiin eli pidä kiirettä sillä se sulkeutuu rempan vuoksi. Ennen Ateneumia kumotkaa viinilasilliset tai parit että jäykyys jää pois. Siinä vaiheessa kun tulee Ateneumiin lähdöt niin varovasti tiedustele onko Lady halukas Ateneumiin , ravintolaan tai muualle. Jos vaimoimatskua niin sänky ei saa olla ekana mielessä ellei kumpikin ehdota sitä. Moini nainen haluaa tietää, että miten sängyn asento suhteutu..... Et sanonut missä alueella?
Nyt on vuoden vanhaa tietoa: Ateneum avautuu pian.
Lähtisin mielelläni jonkun mukavan harrastuksen pariin, vaikkapa koiranäyttelyyn tai seuraamaan jäärata-ajoja. Meneillään oleva tapahtuma antaisi keskustelunaiheita, jos muuten on aluksi hankala keksiä, mistä voisi jutella. Eri lähtöjen tai luokkien välillä voi kahvia jonottaessa keksiä sitten puhumista kaikesta muustakin. Jos sitten seura ei hirveästi kiinnostakaan, voi aina seurata kisoja tiiviimmin.
Kysyt uskonnollisen ja poliittisen kannan siltä naiselta ja vastauksen mukaan arvio uusiksi että kuinka vaimomatskua oli.
Wautsi kirjoitti:
1) Tapaaminen sovittiin ABC asemalle. Siellä kahvit ja vaivaantunutta keskustelua 😂
3) Tultiin takas parkkikselle, minun piti käydä Bauhaussissa hakemassa yksi tavara, pyysin häntä mukaan.
4) Sitten olin menossa muutenkin Prismaan ruokaostoksille, niin pyysin häntä mukaan vielä sinnekin. Halusin tunnustella miltä hän tuntuisi kaupassa. Se on kuitenkin iso osa arkea. 😂
5) Ruokakaupan jälkeen pyysin häntä vielä kotiini käymään. Istuttiin sohvalla ja katsottiin telkkaria ja keskusteltiin, varmaan edelleen vaivaantuneena. 🤭
6) Sitten hänen piti lähteä, ja saatoin ovelle. Ovella rohkaistuin kysymään, saisko lähtöpusun. No se passasi, ja iski kuin tonnin halko. 😂 Änkytin siinä sitten, että kai me vielä joskus nähdään ja hän sanoi kyllä varmaan ja lähti...
7) Tästä alkoi tiivis tekstailu. Seuraavat treffit sovittiin viikon päähän, ja ne oli yötreffit... Siitä meidän suhde sitten lähti...Eli aika monivaiheinen on ollut ensitreffit... Sisältänyt useamman toimintatestin.... 🤭💖🔥😎
Ette ole naimisissa? Tarjoilit jo toka treffeill?
Wautsi kirjoitti:
7) Tästä alkoi tiivis tekstailu. Seuraavat treffit sovittiin viikon päähän, ja ne oli yötreffit... Siitä meidän suhde sitten lähti...Eli aika monivaiheinen on ollut ensitreffit... Sisältänyt useamman toimintatestin.... 🤭💖🔥😎
Jättikö mieskokelas autonsa aabeeceelle siksi aikaa kun kävitte kaupassa jne. Joutuiko hän kävelemään takaisin aabeeceelle hakemaan autoaan? Vai ottiko taksin? Millainen sää oli silloin?
Olitko tyytyväinen mieskokelaan auton malliin ja merkkiin, oliko hän sinun autoosi?
Vierailija kirjoitti:
Mä ilahtuisin ehdotuksesta syömään menosta kivaan intiimiin ravintolaan. Olisi upea ele, jos mies kävisi etukäteen varaamassa pöydän rauhallisesta nurkkauksesta. Ravintolaillan jälkeen olisi ihanaa, jos mies saattaisi minut kotiovelle, suutelisi ja kysyisi, voitaisko tavata pian uudestaan?
Ja sitten mä heräsin päikkäreiltä, herttasarjan kirja lattialle pudonneena.
Mä oon vienyt esimerkiksi Ateneumiin, puistoon,kahvilaan. Mikä ettei joku näyttely. Mikä häntä kiinnostaa niinkuin noin yleensä? Harrastukset jne?