Mitä tehdä ensitreffeillä?
Ehdotuksia otetaan vastaan! Elikkä siis olen viemässä daamia (vaimomatskua) ensimmäisille treffeille ja minun tehtäväkseni jäi päättää tekeminen, mutta pääni lyö tyhjää. Mitä itse teitte?
Kommentit (475)
Ekana otetaan lasi viiniä sitten joku drinkki sitten katsotaan loma matkoja mihin voisi matkustaa viikon lomalle yhdessä ja sitten naidaan käydään suihkussa sovitaan matkasta ja muutetaan yhteen.
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )
Naiminen on ihanaa ajankulua. Siitä teille löytyisi hyvä harrastus joka päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wautsi kirjoitti:
Minun ja mieheni Tinder treffit meni näin:
1) Tapaaminen sovittiin ABC asemalle. Siellä kahvit ja vaivaantunutta keskustelua 😂
2) Ehdotin ulkona josko vielä kävellään pieni ympyrä. 10min
3) Tultiin takas parkkikselle, minun piti käydä Bauhaussissa hakemassa yksi tavara, pyysin häntä mukaan.
4) Sitten olin menossa muutenkin Prismaan ruokaostoksille, niin pyysin häntä mukaan vielä sinnekin. Halusin tunnustella miltä hän tuntuisi kaupassa. Se on kuitenkin iso osa arkea. 😂
5) Ruokakaupan jälkeen pyysin häntä vielä kotiini käymään. Istuttiin sohvalla ja katsottiin telkkaria ja keskusteltiin, varmaan edelleen vaivaantuneena. 🤭
6) Sitten hänen piti lähteä, ja saatoin ovelle. Ovella rohkaistuin kysymään, saisko lähtöpusun. No se passasi, ja iski kuin tonnin halko. 😂 Änkytin siinä sitten, että kai me vielä joskus nähdään ja hän sanoi kyllä varmaan ja lähti...
7) Tästä alkoi tiivis tekstailu. Seuraavat treffit sovittiin viikon päähän, ja ne oli yötreffit... Siitä meidän suhde sitten lähti...Eli aika monivaiheinen on ollut ensitreffit... Sisältänyt useamman toimintatestin.... 🤭💖🔥😎
Tämä oli ehkä ketjun söpöin viesti, ja hyvä esimerkki siitä miten treffailuun kannattaa suhtautua.
t: setämies
Oli kyllä sympaattinen. Rautakauppa ja Prisma molemmat ekatreffeillä - voi olla liian raju kokemus kylmiltään sinkkumiehelle. Perheellisille toki normilauantai.
Sinkkuna tuntisin kyllä ehkä, että hieman liian selkeä viesti mihin nyt pyritään. Ehkä jopa ahdistuisin tai olisin varuillaan.
Eli Prisma- ja rautakauppasuhde tähtäimessä heti ensitreffeillä.
Itse naisena etenisin hiukan hitaammin ja hienovaraisemmin ja toivoisin miehenkin etenevän.
Näissä tähtäimissä ei mitään huonoa, mutta jos ei nyt kuitenkaan heti ensitreffeillä sitä osoiteta.
Ensin pitää tutkia muullakin tavoin onko ainesta yhteisiin kauppareissuihin jatkossa. En tarkoita nyt pelkästään seksiä, sekin tosin tärkeä osa kokonaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita nainen kokkaamaan illallinen jonka jälkeen laitat sen tiskaamaan t. playboy
Miksi te palstan playboyt olette aina näin kiusallisia?
Koska he ovat naiķķosia, yhä edelleen. Ei kukaan voi olla niin vıțuň týhmä, että uskoo noita "mieķķosţen" kommentteja X"""""""DDDDDD
Mitä teet nuorena sen maksat vanhana.
Vierailija kirjoitti:
Kokkaatte yhdessä iltapalaa, tarvitseeko aina olla jotain sirkushuveja?
Tämä olisi minulle painajainen....inhoan kokkaamista.
on kans hieno kello ..silti naisii ei kiinnosta..ei tuu juttelee..ärsyttää..
Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.
Paskattaa. Ummetus osoittaa laukeamisen merkkejä vihdoin.
Isoja pötkyjä pusertuu posliinikulhoon.
Ap
Ilimeisesti pitääs vetästä isoo kovaa päin persettä, nuin niinkuin veryttelynä.
Tahtihi päästyä alkas vedellä etupihan puolelle..
Kysy ottaako poskeen. Jos ei, lähetä pois.
Nää jutut ei liity kyllä aiheeseen mitenkään.
Oli kyllä sympaattinen. Rautakauppa ja Prisma molemmat ekatreffeillä - voi olla liian raju kokemus kylmiltään sinkkumiehelle. Perheellisille toki normilauantai.