Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä ensitreffeillä?

Vierailija
28.02.2023 |

Ehdotuksia otetaan vastaan! Elikkä siis olen viemässä daamia (vaimomatskua) ensimmäisille treffeille ja minun tehtäväkseni jäi päättää tekeminen, mutta pääni lyö tyhjää. Mitä itse teitte?

Kommentit (475)

Vierailija
361/475 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wautsi kirjoitti:

Minun ja mieheni Tinder treffit meni näin:

1) Tapaaminen sovittiin ABC asemalle. Siellä kahvit ja vaivaantunutta keskustelua 😂

2) Ehdotin ulkona josko vielä kävellään pieni ympyrä. 10min

3) Tultiin takas parkkikselle, minun piti käydä Bauhaussissa hakemassa yksi tavara, pyysin häntä mukaan.

4) Sitten olin menossa muutenkin Prismaan ruokaostoksille, niin pyysin häntä mukaan vielä sinnekin. Halusin tunnustella miltä hän tuntuisi kaupassa. Se on kuitenkin iso osa arkea. 😂

5) Ruokakaupan jälkeen pyysin häntä vielä kotiini käymään. Istuttiin sohvalla ja katsottiin telkkaria ja keskusteltiin, varmaan edelleen vaivaantuneena. 🤭

6) Sitten hänen piti lähteä, ja saatoin ovelle. Ovella rohkaistuin kysymään, saisko lähtöpusun. No se passasi, ja iski kuin tonnin halko. 😂 Änkytin siinä sitten, että kai me vielä joskus nähdään ja hän sanoi kyllä varmaan ja lähti...

7) Tästä alkoi tiivis tekstailu. Seuraavat treffit sovittiin viikon päähän, ja ne oli yötreffit... Siitä meidän suhde sitten lähti...

Eli aika monivaiheinen on ollut ensitreffit... Sisältänyt useamman toimintatestin.... 🤭💖🔥😎

Tämä oli ehkä ketjun söpöin viesti, ja hyvä esimerkki siitä miten treffailuun kannattaa suhtautua.

t: setämies

Oli kyllä sympaattinen. Rautakauppa ja Prisma molemmat ekatreffeillä - voi olla liian raju kokemus kylmiltään sinkkumiehelle. Perheellisille toki normilauantai.

Vierailija
362/475 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana otetaan lasi viiniä sitten joku drinkki sitten katsotaan loma matkoja mihin voisi matkustaa viikon lomalle yhdessä ja sitten naidaan käydään suihkussa sovitaan matkasta ja muutetaan yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/475 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa

Vierailija
364/475 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )

Vierailija
365/475 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiminen on ihanaa ajankulua.             Siitä teille löytyisi hyvä harrastus joka päivälle.

Vierailija
366/475 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wautsi kirjoitti:

Minun ja mieheni Tinder treffit meni näin:

1) Tapaaminen sovittiin ABC asemalle. Siellä kahvit ja vaivaantunutta keskustelua 😂

2) Ehdotin ulkona josko vielä kävellään pieni ympyrä. 10min

3) Tultiin takas parkkikselle, minun piti käydä Bauhaussissa hakemassa yksi tavara, pyysin häntä mukaan.

4) Sitten olin menossa muutenkin Prismaan ruokaostoksille, niin pyysin häntä mukaan vielä sinnekin. Halusin tunnustella miltä hän tuntuisi kaupassa. Se on kuitenkin iso osa arkea. 😂

5) Ruokakaupan jälkeen pyysin häntä vielä kotiini käymään. Istuttiin sohvalla ja katsottiin telkkaria ja keskusteltiin, varmaan edelleen vaivaantuneena. 🤭

6) Sitten hänen piti lähteä, ja saatoin ovelle. Ovella rohkaistuin kysymään, saisko lähtöpusun. No se passasi, ja iski kuin tonnin halko. 😂 Änkytin siinä sitten, että kai me vielä joskus nähdään ja hän sanoi kyllä varmaan ja lähti...

7) Tästä alkoi tiivis tekstailu. Seuraavat treffit sovittiin viikon päähän, ja ne oli yötreffit... Siitä meidän suhde sitten lähti...

Eli aika monivaiheinen on ollut ensitreffit... Sisältänyt useamman toimintatestin.... 🤭💖🔥😎

Tämä oli ehkä ketjun söpöin viesti, ja hyvä esimerkki siitä miten treffailuun kannattaa suhtautua.

t: setämies

Oli kyllä sympaattinen. Rautakauppa ja Prisma molemmat ekatreffeillä - voi olla liian raju kokemus kylmiltään sinkkumiehelle. Perheellisille toki normilauantai.

Sinkkuna tuntisin kyllä ehkä, että hieman liian selkeä viesti mihin nyt pyritään. Ehkä jopa ahdistuisin tai olisin varuillaan.

Eli Prisma- ja rautakauppasuhde tähtäimessä heti ensitreffeillä.

Itse naisena etenisin hiukan hitaammin ja hienovaraisemmin ja toivoisin miehenkin etenevän.

Näissä tähtäimissä ei mitään huonoa, mutta jos ei nyt kuitenkaan heti ensitreffeillä sitä osoiteta.

Ensin pitää tutkia muullakin tavoin onko ainesta yhteisiin kauppareissuihin jatkossa. En tarkoita nyt pelkästään seksiä, sekin tosin tärkeä osa kokonaisuutta.

Vierailija
367/475 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te oikein puhutte?

Vierailija
368/475 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita nainen kokkaamaan illallinen jonka jälkeen laitat sen tiskaamaan t. playboy

Miksi te palstan playboyt olette aina näin kiusallisia? 

Koska he ovat naiķķosia, yhä edelleen. Ei kukaan voi olla niin vıțuň týhmä, että uskoo noita "mieķķosţen" kommentteja X"""""""DDDDDD

Vierailija
369/475 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi törkeetä.

Vierailija
370/475 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet nuorena sen maksat vanhana.

Vierailija
371/475 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nollapostauksestasi

Vierailija
372/475 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkaatte yhdessä iltapalaa, tarvitseeko aina olla jotain sirkushuveja?

Tämä olisi minulle painajainen....inhoan kokkaamista.

Vierailija
373/475 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kans hieno kello ..silti naisii ei kiinnosta..ei tuu juttelee..ärsyttää..

Vierailija
374/475 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.

Vierailija
375/475 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskattaa. Ummetus osoittaa laukeamisen merkkejä vihdoin.

Isoja pötkyjä pusertuu posliinikulhoon.

Ap

Vierailija
376/475 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilimeisesti pitääs vetästä isoo kovaa päin persettä, nuin niinkuin veryttelynä.

Tahtihi päästyä alkas vedellä etupihan puolelle..

Vierailija
377/475 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ottaako poskeen. Jos ei, lähetä pois.

Vierailija
378/475 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas pimeä tyyppi!

Vierailija
379/475 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää ja lapsellista

Vierailija
380/475 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jutut ei liity kyllä aiheeseen mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän