Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Kate pystyy tuohon kaikkeen? En vaan tajua

Vierailija
24.05.2023 |

Seisomaan sairaalan edessä vauva sylissä juuri synnyttäneenä. Eikö sillä ole kivuliaita jälkisupistuksia ja hirvittävää vuotoa? Hymyilee vaan ja pitelee vauvaa käsissään. Onkohan Katella ollut jääpikkarit oloa helpottamassa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei synnytys mikään leikkaus ole, ja ei se nyt HETI ole siihen ovelle tullut.

Monet synnyttää NS. Poliklinikka synnytyksen, pääsee jo samana iltana kotiin. Ihan luonnollinen juttu se synnytys on.

Vierailija
2/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Kate??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä siinä on niin ihmeellistä. Itsekin pystyin ihan heti kyllä kävelemään ja seisomaan ja olemaan aktiivinen. Pieni repeämä tuli niin toki alapäässä oli kipua, mutta ei niin sietämätöntä että minusta sitä kukaan olisi päällepäin nähnyt, en voihkinut tai naama ollut vääntyneenä tuskasta ;) Tarvittaessa olisin hyvin voinut käydä hymyillen kuviin poseeraamassa.

Vierailija
4/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? En edes tiennyt että se on raskaana.

Vierailija
5/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli siinä sen sekunnin että kuvat saatiin otettua ja stailaaja oli tehnyt tunnin töitä ennen poseerausta.

Vierailija
6/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta mutta ei kummankaan kohdalla ollut mitään jälkisupistuksia. Kuopuksen syntymän jälkeen istuskelin synnärin käytävällä tuolilla ja jos mulla olisi käynyt kampaaja ja meikkaaja, olisin ihan hyvin voinut mennä vauvan kanssa sairaalan ovelle poseeraamaan valokuvissa.

Vierailija
7/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun se toinen-pariskunta-kenen-nimeä-ei-saa-mainita ei esitellyt saman vuorokauden aikana kun syntyi kersaansa sairaalan portailla, syytettiin niitä salailusta. Hullu maailma!

8/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Dianakin. Ja Silvia käveli kotilinnaan samana iltana poliklinikkasynnytyksestä, kun sai Viktorian, vaikka Viktorian leuka jo silloin vaikeutti synnytystä.

Tosin olihan Silvia jo monisynnyttäjä. Oli raahannut hoviin muka serkkunsa lapsena poikansa.

Vierailija
9/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valeraskaus, kuten ne kaikki muutkin.

Vierailija
10/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukumpuja kuulemma ostelevat ihan villinä, niitä on erikokoisia ja niitä myydään julkkikseille ihan vietävän paljon!

Feikkiä kaikki nuo - ottakaa selvää.

Vierailija
11/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos nauruista!

Vierailija
12/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Kate??

Middletonin Kate prinssi Williamin vaimo.

Vierailija
13/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi lasta mutta ei kummankaan kohdalla ollut mitään jälkisupistuksia. Kuopuksen syntymän jälkeen istuskelin synnärin käytävällä tuolilla ja jos mulla olisi käynyt kampaaja ja meikkaaja, olisin ihan hyvin voinut mennä vauvan kanssa sairaalan ovelle poseeraamaan valokuvissa.

Palstamammalta nyt voi mitä vaan odottaakin mutta Kate on täysin eri asia. Täällähän on kerrottu kuinka mammat synnyttää vaikka pää alaspäin.

Vierailija
14/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme kertaa synnyttänyt

Vierailija
15/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mullakaan jälkisupistuksia, neljä lasta.

Vierailija
16/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukumpuja kuulemma ostelevat ihan villinä, niitä on erikokoisia ja niitä myydään julkkikseille ihan vietävän paljon!

Feikkiä kaikki nuo - ottakaa selvää.

Kuninkaallisilla ei taida onnistua nuo "kuukummut", kun lääkärien pitää todistaa, että lapsi on äidistään syntynyt.

Sen takiahan näitä villejä teorioita on keksitty Meghanin ja Harryn lapsista, kun Meghan halusi jostain syystä synnyttää itse valitsemassaan sairaalassa ilman tätä kuninkaallista protokollaa.

Vierailija
17/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ois itse pystynyt. Mä en ois pystynyt pukemaan edes omia pikkareita jalkaan, vaan puin sairaalan ne verkkikset. 

Kolmeen viikkoon en kyennyt mihinkään synnytyksen jälkeen, paitsi hoitamaan vauvaa. Siis en pukeutunut farkkuihin, en käynyt edes ulkona ilman vauvaa yksin enkä mitään.

Menetin synnytyksessä 1,4l verta. Se ehkä vaikutti.

Vierailija
18/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että tekisivät vielä neljännen lapsen! Ihania lapsia heillä. William kuulemma estelee.

Vierailija
19/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ois itse pystynyt. Mä en ois pystynyt pukemaan edes omia pikkareita jalkaan, vaan puin sairaalan ne verkkikset. 

Kolmeen viikkoon en kyennyt mihinkään synnytyksen jälkeen, paitsi hoitamaan vauvaa. Siis en pukeutunut farkkuihin, en käynyt edes ulkona ilman vauvaa yksin enkä mitään.

Menetin synnytyksessä 1,4l verta. Se ehkä vaikutti.

Noh, prinsessalla taitaa olla siivojat, lastenhoitajat, kokit ja kuninkaalliset pikkarinpukijat käytössään, että ehkä siinä jonkun pikkuposeerauksen välillä jaksaa.

Vierailija
20/39 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että tekisivät vielä neljännen lapsen! Ihania lapsia heillä. William kuulemma estelee.

Mistä sinä tiedät, että ovat ihania? Onko läheisikin ystäviä?