IS: "Anneli Auer hakee tuomionsa purkua - lapset peruvat todistuksensa"
"Anneli Auer tuomittiin vuonna 2013 seksuaalirikoksista seitsemän ja puolen vuoden vankeuteen."
Kommentit (2728)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että tätä ei poisteta.
Anneli vaikuttaa sellaiselta, jolla oli burn out jo ennen murhaa.
Tai joku muu, vakava tunne-elämän häiriö.Sielä sairaalapedilläkin puhui kuin kauppalistasta olisi puhunut.
Vaikka hänellä oli rauhoittavia, niin EI IHMINEN PUHU NOIN!
Mä en itke usein hautajaisissa vaan ihan eri aikaan, mä olen kuivasilmä.
Mutta ei tuollaista monotonisuutta voi olla, kuin Auerilla. Jos mies on tapettu lasten nähden, niin ei se ole tuollainen "joo, tätä nyt sattuu..."Anneli tilasi murhan.
Anneli oli shokissa. Lisäksi hän sai yöllä jonkinlaisen paniikkikohtauksen. Hoitaja joka oli tuolloin yövuorossa pyydettiin todistamaan muistaakseni viimeisessä tai toiseksi viimeisessä oikeudenkäynnissä ja hän kertoi ihmetelleensä miksei Annelia syyttävä poliisi ollut yhtään kiinnostunut hänen kokemuksistaan kun Annelista leivottiin tunteetonta psykopatia. Toki Annelille tehtiin mielentilatutkimus eikä löytynyt yhtään mitään. Anneli oli psyykkisesti terve. Asianajaja ne aikanaan luetteli mitä puuttui ja lista oli pitkä
No se on ollu shokissa sit 10 vuotta.
Ihan oikeasti, kenenkään ihmisen käytös ei ole sellaista, että ei ole vaihteen varjoa koskaan.
Mitä ihmettä sä Annelin elämästä tiedät? Joka ikinen normaali ihminen yrittää oikeudessa olla neutraali ja asiallinen, se on nimenomaan niin päin että psykopaatit pistää oikeussalissa pystyyn shown. Ja kyllä huvitti ja syletti yhtä aikaa kun Anneli tuli viimeisen murhaoikeudenkäynnin ensimmäisenä päivänä saliin täysin nääntyneen näköisenä. Pää nyki ees taas oikein tavallistakin enemmän niin kuin hänellä on tapana jännittäessä ja mitä huutaa lööpit :D? Anneli Auer saapui oikeuteen ilmeettömänä :D. Ei oikeasti tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Mä ymmärrän että jotain tavista ahdistaa hyvin paljon, jos mies murhataan ja sitten se asia on seuraavat vuodet lehdissä, ja itseä syytetään ties mistä. Mutta Annelin olemus on AINA sama. Oli haastattelu, oli kuulustelu, mikä tahansa.
Oli Anneli murhannut tai ei, niin hyvin omituinen se olemus on. Pitkä burnis/apatia/masennus jo ENNEN Jukan kuolemaa.
No tässähän sinä juuri itse todistat että Anneli on AINA samanlainen ja koska hänet tutkittiin suomalaisessa erittäin perusteeellisessa mielentilatutkimuksessa ja todettiin PSYYKKISESTI TERVEEKSI, se mitä Anneli on aina on psyykkisesti terve.
Psykopatia ei ole psyykkinen sairaus.
Ei olekaan, mutta psykopatia kyllä tutkitaan ja todetaan mielentilatutkimuksessa.
Harvoin sitä itseasiassa missään muussa todetaankaan, kuin juuri mielentilatutkimuksessa.
Joo psyko tulee kyllä esiin, mutta se ei ole mielisairaus, ihan puhtaan papereilla, koska kyse on personalisuus häiriöstä
Nykyään psykopaatti ei ole oikea termi, vaan F60.2 Epäsosiaalinen persoonallisuus.
Oikeus ei avannut mielentilatutkimusta ja kuka nyt haluaisi kertoa tässä kontekstissa saaneensa F60,2 mielentila tutkimuksissa, miksi Auer ei avannut tuloksia, muuten, kuin terveen paperit, mitä niissä olisi ollut salattavaa, ellei personallisuus häiriö, kun on niin avoimuuden kannalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän löytyi niitä ruskeita kuituja joille ei ole selitystä, lisäksi murha-ase ja isot kengät hukassa.
Saa nähdä selviääkö koskaan.On kerrottu, ettei koko taloa tutkittu vaan ainoastaan takkahuone. Muitakin virheitä oli tehty tutkinnassa.
Kaappeja katsottiin kun etsittiin ruskeita kuituja mutta ei kaikkea pengottu perusteellisesti.
Koska tutkinta lähti niin että etsitään ulkopuoliseen viittaavaa materiaalia, niin ei varmana tutkittu esim niitä kolmea suurta matkalaukkua ( etelän matkan jäljiltä kk sitten) jotka olivat olohuoneessa. Tuskin kurkattiin annun suureen käsilaukkuunkaan? Mitä se mahtoi pitää sisällään. Käsilaukku meni mukanaan sairaalaan.
Tosi luokatonta etsintää koska JJ kielsi toisia epäilemästä aueria.
Siksi juttu tulee avata uudelleen ja kunnolla.Ei lähtenyt, Anneli kuulusteltiin ensimmäisten joukossa tämä on ihan videolla, lisäksi on satoja näytteitä mitä on otettu vaatteista, kaikki rikospaikkatutkijat jotka heti murhan jälkeen tutkivat talon sanovat että kaikki mahdollinen tutkittiin.
Miksi he kaikki valehtelisivat? Voit itse käydä lukemassa näyte luettelon, näytteitä otettiin kaikkialta.
Jj ei ole ikinä kieltänyt tutkimasta Annelia, onko sulla jotain todisteita tuohon väitteeseesi? Hän on itse dokumentissa sanonut että ei näin tehnyt ja en ole ikinä missään lukenut tuollaista. Mistä tämä tieto siis on peräisin?
Lue enemmän niin tiedät enemmän. Kyllä kielsi ja kielsi epäilemästä sitäkin poliisia joka oli mukanaan kun kävivät tuoreeltaan puhuttamassa aueria sairaalassa ja käynnin jälkeen ko poliisi totesi, että puhuttelimme tekijää ! Hän näki syvemmälle kuin annuun ihastunut JJ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun meillä oli sijaislapsia, pelkkä kulukorvaus ei edes riittänyt lasten todellisiin kuluihin. Asumiseen liittyvät kulut, ruoka, pesuaineet ja hygieniatarvikkeet sekä pakolliset vaatteet ylitti aina sen määrän. Eikä meillä edes asunut mitään yläasteikäisiä urheilua harrastavia isokokoisia poikia, vaan alle kouluikäinen ja ekoilla luokilla oleva.
Näin on. Meillä ei korotettu palkkiokaan yllä kuin reiluun tonniin. Tavalliset lääkärimaksut, lääkkeet, harrastusmenot jne maksetaan itse. Köyhyysrajalla kärvistellään.
Köyhä sijari"Auerin veli kertoi tiistaina oikeudenkäynnissä Satakunnan käräjäoikeudessa saavansa lapsista noin 8 000 kuukaudessa. Yhtä lasta kohden summa on noin 2 670 euroa, kun perhehoito isoimmissa kaupungeissa maksoi viime vuonna keskimäärin 2 430 euroa kuukaudessa."
En kyllä itse olisi ottanut tuolla summalla noita lapsia hoitooni, kyllä on ollut melkoista sirkusta.
Ottakaa rohkeasti yhteyttä kuntanne sosiaalitoimeen, niin voitte päästä itse kokeilemaan, mitä on olla sijaisvanhempi vs normali vanhemuus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että tätä ei poisteta.
Anneli vaikuttaa sellaiselta, jolla oli burn out jo ennen murhaa.
Tai joku muu, vakava tunne-elämän häiriö.Sielä sairaalapedilläkin puhui kuin kauppalistasta olisi puhunut.
Vaikka hänellä oli rauhoittavia, niin EI IHMINEN PUHU NOIN!
Mä en itke usein hautajaisissa vaan ihan eri aikaan, mä olen kuivasilmä.
Mutta ei tuollaista monotonisuutta voi olla, kuin Auerilla. Jos mies on tapettu lasten nähden, niin ei se ole tuollainen "joo, tätä nyt sattuu..."Anneli tilasi murhan.
Anneli oli shokissa. Lisäksi hän sai yöllä jonkinlaisen paniikkikohtauksen. Hoitaja joka oli tuolloin yövuorossa pyydettiin todistamaan muistaakseni viimeisessä tai toiseksi viimeisessä oikeudenkäynnissä ja hän kertoi ihmetelleensä miksei Annelia syyttävä poliisi ollut yhtään kiinnostunut hänen kokemuksistaan kun Annelista leivottiin tunteetonta psykopatia. Toki Annelille tehtiin mielentilatutkimus eikä löytynyt yhtään mitään. Anneli oli psyykkisesti terve. Asianajaja ne aikanaan luetteli mitä puuttui ja lista oli pitkä
No se on ollu shokissa sit 10 vuotta.
Ihan oikeasti, kenenkään ihmisen käytös ei ole sellaista, että ei ole vaihteen varjoa koskaan.
Mitä ihmettä sä Annelin elämästä tiedät? Joka ikinen normaali ihminen yrittää oikeudessa olla neutraali ja asiallinen, se on nimenomaan niin päin että psykopaatit pistää oikeussalissa pystyyn shown. Ja kyllä huvitti ja syletti yhtä aikaa kun Anneli tuli viimeisen murhaoikeudenkäynnin ensimmäisenä päivänä saliin täysin nääntyneen näköisenä. Pää nyki ees taas oikein tavallistakin enemmän niin kuin hänellä on tapana jännittäessä ja mitä huutaa lööpit :D? Anneli Auer saapui oikeuteen ilmeettömänä :D. Ei oikeasti tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Mä ymmärrän että jotain tavista ahdistaa hyvin paljon, jos mies murhataan ja sitten se asia on seuraavat vuodet lehdissä, ja itseä syytetään ties mistä. Mutta Annelin olemus on AINA sama. Oli haastattelu, oli kuulustelu, mikä tahansa.
Oli Anneli murhannut tai ei, niin hyvin omituinen se olemus on. Pitkä burnis/apatia/masennus jo ENNEN Jukan kuolemaa.
No tässähän sinä juuri itse todistat että Anneli on AINA samanlainen ja koska hänet tutkittiin suomalaisessa erittäin perusteeellisessa mielentilatutkimuksessa ja todettiin PSYYKKISESTI TERVEEKSI, se mitä Anneli on aina on psyykkisesti terve.
Psykopatia ei ole psyykkinen sairaus.
Ei olekaan, mutta psykopatia kyllä tutkitaan ja todetaan mielentilatutkimuksessa.
Harvoin sitä itseasiassa missään muussa todetaankaan, kuin juuri mielentilatutkimuksessa.Joo psyko tulee kyllä esiin, mutta se ei ole mielisairaus, ihan puhtaan papereilla, koska kyse on personalisuus häiriöstä
Nykyään psykopaatti ei ole oikea termi, vaan F60.2 Epäsosiaalinen persoonallisuus.
Oikeus ei avannut mielentilatutkimusta ja kuka nyt haluaisi kertoa tässä kontekstissa saaneensa F60,2 mielentila tutkimuksissa, miksi Auer ei avannut tuloksia, muuten, kuin terveen paperit, mitä niissä olisi ollut salattavaa, ellei personallisuus häiriö, kun on niin avoimuuden kannalla?
Niin meinaat, että Auer ois diagnosoitu psykopaatiks, ja oikeus ei ois pitänyt sitä merkittävänä seikkana? 🤣🤣🤣
Ihan vakavissaan nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon silti itse yksinkertaisimpaan selitykseen Ulvilan murhassa. Tavallisiin suomalaisperheisiin ei tule yöllä kukaan aseistettu Rambo ikkunan läpi murhaamaan tavallista lainkuuliaista perheenisää.
Sulla on yksinkertaisimman määritelmä vähän hukassa, jos pidät taustanauhan äänittämistä etukäteen Häke-puhelua varten yksinkertaisempana selityksenä, kuin ulkopuolista tappajaa.
Taustanauhaa en maininnut mutta ei kyllä tuollaisen tietokonenörtin ja ohjelmointia osaavan kuin Anneli ole sellaista ollut mitenkään vaikea tehdä. Äänitiedostojahan sieltä koneelta löytyikin. Hänhän loi ja ylläpiti nettisivustoa.
Enkä hetkeäkään usko, että hänellä kaikista ihmisistä ei muka ollut kännykkää kun tuolloin jo kaikilla mökin mummoillakin se oli. Lankapuhelin oli strateginen valinta.
Minäkin osaisin tehdä jonkinlaisen taustanauhan ja painaa playtä jos haluaisin - ja olen kyllä aika onneton tietokoneiden kanssa.
Jos jokin asia kiinnostaa lapsesta asti, fiksu ja jo 2001 keski-ikäinen ihminen kuten Anneli ehtii tuohon ikään oppia siitä tosi paljon. (Varsinkin kun olemus huutaa autismin kirjoa.)
Yksi taustanauhan teko sellaiselle joka intohimoisesti harrastaa ohjelmointia lienee yhtä vaivatonta kuin kynäillä kauppalistaa meikäläiselle.
Edelleen iljettävä ne perhekerhosivuston synnytyskuvat. Veristä alapäätä yms. alastonta vauvaa... Jotenkin tuntuu että läheskään kaikki ei Annelilla todellakaan ole kunnossa ollut - ehkä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon silti itse yksinkertaisimpaan selitykseen Ulvilan murhassa. Tavallisiin suomalaisperheisiin ei tule yöllä kukaan aseistettu Rambo ikkunan läpi murhaamaan tavallista lainkuuliaista perheenisää.
Sulla on yksinkertaisimman määritelmä vähän hukassa, jos pidät taustanauhan äänittämistä etukäteen Häke-puhelua varten yksinkertaisempana selityksenä, kuin ulkopuolista tappajaa.
Taustanauhaa en maininnut mutta ei kyllä tuollaisen tietokonenörtin ja ohjelmointia osaavan kuin Anneli ole sellaista ollut mitenkään vaikea tehdä. Äänitiedostojahan sieltä koneelta löytyikin. Hänhän loi ja ylläpiti nettisivustoa.
Enkä hetkeäkään usko, että hänellä kaikista ihmisistä ei muka ollut kännykkää kun tuolloin jo kaikilla mökin mummoillakin se oli. Lankapuhelin oli strateginen valinta.
Minäkin osaisin tehdä jonkinlaisen taustanauhan ja painaa playtä jos haluaisin - ja olen kyllä aika onneton tietokoneiden kanssa.
Jos jokin asia kiinnostaa lapsesta asti, fiksu ja jo 2001 keski-ikäinen ihminen kuten Anneli ehtii tuohon ikään oppia siitä tosi paljon. (Varsinkin kun olemus huutaa autismin kirjoa.)
Yksi taustanauhan teko sellaiselle joka intohimoisesti harrastaa ohjelmointia lienee yhtä vaivatonta kuin kynäillä kauppalistaa meikäläiselle.
Edelleen iljettävä ne perhekerhosivuston synnytyskuvat. Veristä alapäätä yms. alastonta vauvaa... Jotenkin tuntuu että läheskään kaikki ei Annelilla todellakaan ole kunnossa ollut - ehkä ikinä.
Voit uskoa tuollaiseen jos haluat, mutta siihen et voi uskoa, että tuo on YKSINKERTAISEMPI selitys kuin ulkopuolinen tekijä. Sitä se aivan yksiselitteisesti ei ole, vaan todella kaukaa haettu ja epätodennäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän löytyi niitä ruskeita kuituja joille ei ole selitystä, lisäksi murha-ase ja isot kengät hukassa.
Saa nähdä selviääkö koskaan.On kerrottu, ettei koko taloa tutkittu vaan ainoastaan takkahuone. Muitakin virheitä oli tehty tutkinnassa.
Kaappeja katsottiin kun etsittiin ruskeita kuituja mutta ei kaikkea pengottu perusteellisesti.
Koska tutkinta lähti niin että etsitään ulkopuoliseen viittaavaa materiaalia, niin ei varmana tutkittu esim niitä kolmea suurta matkalaukkua ( etelän matkan jäljiltä kk sitten) jotka olivat olohuoneessa. Tuskin kurkattiin annun suureen käsilaukkuunkaan? Mitä se mahtoi pitää sisällään. Käsilaukku meni mukanaan sairaalaan.
Siksi juttu tulee avata uudelleen ja kunnolla.Siksi sitä ei juurikaan avata enää. Ei mitään todisteita ole enää saatavissa, eikä sitä voi enää selvittää.
Ei noi voi olla este uudelle tutkinnalle ja tulkinnoille eli ne ettei kaikkia paikkoja tutkittu kuin olis pitänyt. Jäi kuitenkin tietoon paljon eli ei missään ulkopuolisen dna: ta. Ikkunalasi rikki jo heti puolenyön jälkeen ja miten Auerin puheet ja sepitykset? Yksityiskohtia paljon jotka puhuvat sen puoleen ettei ulkopuolista ollut talossa. Myös oma tunnustus jossa totesi ettei ollut muita.
Uhrin veri huutaa oikeutta ja sitä ei saanut.Kyllä uhri vielä oikeutta saa. Elämä hoitaa jokaisen. Maallista oikeutta voi paeta ja päästä karkuun, mutta karma on edelleen se bitch. Valtava, veriruskea karmataakka lepää tämän jutun osallisten päällä ja sitä ei valkeaksi saa millään kepulikonsteilla. Maksun ja hyvityksen aika on vääjäämättömästi edessä.
Tiedän muutamia, joilla on ehdoton kanta siihen, että Ulvilan murhaaja oli perheenäiti ja lapsi oli ikäänkuin avustajana. Samat eivät nielleet lsh tuomioita, mutta kylläkin pahoinpitelystä oli tietoa. Rankoista sellaisista ja jopa vanhin lapsi kertoi kun kysyttiin kumpi on ankarampi vanhempi, niin se oli äiti ei isä, vaan isä oli lempeä.
Uskoisi, että jos ihmisellä on lapsena saatu kasvatus ja opetettu hyvän ja pahan ero ja myös se mitä omatunto merkitsee ihmisen elämässä, niin normaali ihminen katuu pahoja tekojaan ja osaa myös valita tekeekö hyvän teon vai pahan. Omatunto on ihmisen paras tyynynalunen. Toki ihmisen persoonallishäiriöt sekoittavat ihmisen kokemaa, eli kaikki eivät tunne katumusta tai saa pahaa oloa jos/kun tekee väärin tai jopa rikoksia.
Niin miten mennä toisen pään sisään. Jotain ihminen kertoo jo omalla olemuksellaan ulospäin.
Katuva, tunteellinen ihminen purskahtaa herkästi itkuun eri tilanteissa, ainakin kyynelehtii. Se on varmaa minkä pitkän elämänkokemuksen omaavana tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa äänitutkijat ym löysivät auerin koneelta tiedostoja , joissa oli ääniä muuteltu niin että lapsen ääni oli saatu möreäksi miehen ääneksi ym... tottahan hän osasi sellaisia tehdä kun teki niitä työkseen omille sivuilleen perhekerhoon. Ja käytti murhassa niitä ääniä. Tavallaan A:n oli pelaattava venäläistä rulettia. Meneekö kaikki läpi kuten hän junaili ja kas vaan menihän se, siitä lapsi kysyikin viattomasti äidiltään sairaalas , et menikö lavastus läpi??
Vierailija kirjoitti:
Katuva, tunteellinen ihminen purskahtaa herkästi itkuun eri tilanteissa, ainakin kyynelehtii. Se on varmaa minkä pitkän elämänkokemuksen omaavana tiedän.
Ihanko oikeasti pitkä elämänkokemuksesi ei ole opettanut sinulle, että ihmiset reagoi ja näyttää tunteitaan aivan yksilöllisesti?
Jotkut eivät itke koskaan. Jotkut vähän väliä. Ja joillain se vaihtelee paljon.
Itse vakavan henkeä uhanneen väkivaltatrauman jälkeen olen vaihdellen ollut niin itkuinen, etten viitsinyt liikkua julkisilla paikoilla kun saatoin milloin tahansa alkaa parkua ympäristöstä riippumatta. Sitten välillä taas en kyennyt itkemään lainkaan yli puoleen vuoteen. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa äänitutkijat ym löysivät auerin koneelta tiedostoja , joissa oli ääniä muuteltu niin että lapsen ääni oli saatu möreäksi miehen ääneksi ym... tottahan hän osasi sellaisia tehdä kun teki niitä työkseen omille sivuilleen perhekerhoon. Ja käytti murhassa niitä ääniä. Tavallaan A:n oli pelaattava venäläistä rulettia. Meneekö kaikki läpi kuten hän junaili ja kas vaan menihän se, siitä lapsi kysyikin viattomasti äidiltään sairaalas , et menikö lavastus läpi??
Kaikkeen te pystyttekin uskomaan.
No, Occam's razor says no.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi juttu tulee avata uudelleen ja kunnolla.Ei lähtenyt, Anneli kuulusteltiin ensimmäisten joukossa tämä on ihan videolla, lisäksi on satoja näytteitä mitä on otettu vaatteista, kaikki rikospaikkatutkijat jotka heti murhan jälkeen tutkivat talon sanovat että kaikki mahdollinen tutkittiin.
Miksi he kaikki valehtelisivat? Voit itse käydä lukemassa näyte luettelon, näytteitä otettiin kaikkialta.
Jj ei ole ikinä kieltänyt tutkimasta Annelia, onko sulla jotain todisteita tuohon väitteeseesi? Hän on itse dokumentissa sanonut että ei näin tehnyt ja en ole ikinä missään lukenut tuollaista. Mistä tämä tieto siis on peräisin?
Lue enemmän niin tiedät enemmän. Kyllä kielsi ja kielsi epäilemästä sitäkin poliisia joka oli mukanaan kun kävivät tuoreeltaan puhuttamassa aueria sairaalassa ja käynnin jälkeen ko poliisi totesi, että puhuttelimme tekijää ! Hän näki syvemmälle kuin annuun ihastunut JJ.
" - Hän sanoi, että mikäli joku tästä tutkintatiimistä vielä aikoo sanoa, että Auer on syyllinen, niin se ihminen tullaan erottamaan ja hän tekee tästä ihmisestä tutkintapyynnön, nainen kertoi tuolloin oikeudessa. "
Onpas ollut kaikkea muuta ammatillinen poliisi.
Koska tulee seuraava kirja, esim. Selfhelp-tyyliin "kuinka rikastua murhaamalla'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti pitkä elämänkokemuksesi ei ole opettanut sinulle, että ihmiset reagoi ja näyttää tunteitaan aivan yksilöllisesti?
Jotkut eivät itke koskaan. Jotkut vähän väliä. Ja joillain se vaihtelee paljon.Itse vakavan henkeä uhanneen väkivaltatrauman jälkeen olen vaihdellen ollut niin itkuinen, etten viitsinyt liikkua julkisilla paikoilla kun saatoin milloin tahansa alkaa parkua ympäristöstä riippumatta. Sitten välillä taas en kyennyt itkemään lainkaan yli puoleen vuoteen. Jne.
Sanon tai tarkennan, että yleensä ihminen käyttäytyy siten kuin kuvasin. Olen nähnyt poikkeuksiakin joista en viitsi tarkentaa. Myös eräs tuttuni kertoi, ettei osannut itkeä äitinsä kuolemaa ennen kuin meni sururyhmään käsittelemään.
Ja luen pois myös sotaa käyneet ja kokeneet miehet. Varsinkin vanhempi miessukupolvi on kasvatettu siihen ettei mies saa itkeä, sen tiedän. Ei kannata takertua ja alkaa hiuksia halkomaa.
Sijaisvanhemmille 12 vuoden tuomio varoittavana esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun meillä oli sijaislapsia, pelkkä kulukorvaus ei edes riittänyt lasten todellisiin kuluihin. Asumiseen liittyvät kulut, ruoka, pesuaineet ja hygieniatarvikkeet sekä pakolliset vaatteet ylitti aina sen määrän. Eikä meillä edes asunut mitään yläasteikäisiä urheilua harrastavia isokokoisia poikia, vaan alle kouluikäinen ja ekoilla luokilla oleva.
Näin on. Meillä ei korotettu palkkiokaan yllä kuin reiluun tonniin. Tavalliset lääkärimaksut, lääkkeet, harrastusmenot jne maksetaan itse. Köyhyysrajalla kärvistellään.
Köyhä sijari"Auerin veli kertoi tiistaina oikeudenkäynnissä Satakunnan käräjäoikeudessa saavansa lapsista noin 8 000 kuukaudessa. Yhtä lasta kohden summa on noin 2 670 euroa, kun perhehoito isoimmissa kaupungeissa maksoi viime vuonna keskimäärin 2 430 euroa kuukaudessa."
Eli korvaus laskettu mukaan. Sehän ei ole palkkiota. Koko summasta pois verot jne. En nyt pidä jättisuurena summana ympärivuorokautiseen vastuuteen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Koska tulee seuraava kirja, esim. Selfhelp-tyyliin "kuinka rikastua murhaamalla'.
Tai netflix reality mamma ja 4 sydänkäpystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korotettu hoitopalkkio plus kulukorvaus ennakopidätyksen ja eläkemaksun jälkeen 1800. Näin meillä.
Köyhä sijari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nuo summat, esimerkiksi tuo 9000 euroa, on oikein vedetty?
Mikä siinä on ollut hoitopalkkion osuus? Entä kulukorvauksen?
Mitkä tekijät on vaikuttaneet summaan ilmeisen nostavasti, koska sen aikaisten kulukorvausten ja hoitopalkkioiden pelkistä perusosista ei tuollaisia summia koostu?Sijaisvanhemmat kertoivat itse oikeudessa tuon summan.
Pistäppä todisteeksi linkki, että nimen omaan sijaisvanhempien suusta, vaikuttaa siltä, että tuon summan on laittanut liikkeelle joku muu. Tiedän kyllä laajasti näistä palkkio summista, koko Suomen osalta ja on varmaa, että palkkiot eivät ole tuota, vaikka kulukorvauskin olisi mukana.
Tai sitten tuossa summassa mukana terapia, kukukorvaus, palkkiot yms. Eli sijaisperheelle ei ole jäänyt tuollaisia summia.
Linkki kiitos?
Auerin veli ei ollut alunperin varakas mies, mutta kovin kallista venettä ja autoa tuli sijaisvanhempana ostettua. Tästä kerrotaan Ulvila-dokumentissa.
Dokumentti 😅😂🤣🤯.
Kukaan meistä ei tiedä heidän varakkuudesta mitään. Päätellä voi, että asunnossa on ollut enemmän huoneita, kuin kahdelle, kun tietää sossun vaatimukset sijasperheen mahdollisuudesta sijoittaa lapsia.
Tarkoitus on ollut mustamaalata ja se on ainoa dokumentti. Ihan, niin, kuin syyttäjät, psygologit, psykiatrit, lääkärit, poliisit yms. Jotka ottavat kantaa neutraalisti. Tähänkö olisi kasattu kaikki suomen virkamiehet, jotka tekisivät virka rikoksen, naivia ajatella, että olisivat tehneet muuta, kuin työnsä rehellisesti ja neutraalisti.
Syytetyn asiantuntijat ottavat aina kantaa vain syytetyn edun mukaisesti, objektiivinen pohdinta jää tarkoituksella pois, kuka siitä maksaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne erikoiset seksiin liittyvät alotukset perhekerhon sivulla...? Ei ole aivan tavallinen mamma, jotain kertoo persoonasta myös että sellasen miehen kaa alkoi olemaan Jens K ???
Kuritti myös tai paremminkin pahoinpiteli lapsiaan.