Miten te naiset jaksatte laittautua joka aamu?
Olen aloittanut töissä joissa joutuu olemaan edustavana joka päivä ja minulla menee suihkuun 5 min, parranajoon 5 min ja hiusten laittoon 5 min joka aamu ja nyt jo toisen viikon perjantaina alkaa hermot mennä kiireeseen aamulla t. mies
Kommentit (276)
Ennen jaksoin , nykyään 26 mittarissa ja ei jaksa kiinnostaa. Lähen sen näkösenä kun herään, hiukset harjaan mut en jaksa meikata.
Vierailija kirjoitti:
Onnea on laminoidut/värjätyt kulmat ja värjätyt ripset, niin eipä mene aikaa kuin hiusten harjaamiseen ja ponnarin/nutturan kyhäämiseen.
Mulla ei ole laminaattia, eikä silti mene aikaa kuin hiusten harjaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua kun lukee en voi enää ihmetellä saamiani katseita. Olen aina tiptop ja lapsia on 4. Ei tulisi mieleenkään hiihtää tuolla tukka lintassa ja likaisilla kainaloilla. Naiset katsoo pitkään ja miehet vielä pidempään
Kuulostat juuri siltä naistyypiltä, jonka mielestä muut ihmiset katsoo aina ihaillen. Se todella on yksi naistyyppi.
Sanoinko niinkään. Ja en ole edes ylimielinen kuten joku tuossa jo väitti. Ihan mukava nainen, joka tykkää huolehtia itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua kun lukee en voi enää ihmetellä saamiani katseita. Olen aina tiptop ja lapsia on 4. Ei tulisi mieleenkään hiihtää tuolla tukka lintassa ja likaisilla kainaloilla. Naiset katsoo pitkään ja miehet vielä pidempään
Kuulostat juuri siltä naistyypiltä, jonka mielestä muut ihmiset katsoo aina ihaillen. Se todella on yksi naistyyppi.
On myös sellainen miestyyppi, joka kuvittelee, että muut katsovat håntä aina ihaillen. Että kassaneiditkin flirttailevat. Eli ei se ole sukupuoleen sidottu ominaisuus.
Minä en tykkää laittautua, koska koen sen jotenkin turhaksi ja merkityksettömäksi asiaksi elämässä. Ulonäkö vaan ei ole mulle niin tärkeää, että viitsisin vaivautua. Lisäksi jos minulla on meikkiä, niin tunnen itseni silloin huijariksi ja epäaidoksi, ihan kuin esittäisin jotain roolia, enkä olisi minä.
N
Suurin ongelma on hiukset, ohut rotanhäntä. Nukun siis pehmorullat tai letit päässä ja aamulla vain laitan muotoilutuotetta ja mulla on kivan laineikkaat ja edes vähän paksummat hiukset. Meikkiä laitan vain silmiin, vie 5 min.
Vain Suomessa koetaan laittautuva nainen ylimielisenä ja ikävänä, muualla maailmassa se on normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se onkin tärkeää että muut katsoo.
Sanoinko niin? Sanoin, että en enää ihmettele
No pidät asiaa kuitenkin merkityksellisenä, kun se edes tuli mieleesi tässä kohdin.
Itse en meikkaa kuin harvakseltaan, enkä välitä pas kaa kaan katsooko joku tai ajatteleeko asiasta mitään.
Olen aamuisin hyvin hidas, en herää kunnolla vasta kuin kahden kahvikupillisen jälkeen. Heräämisestä lähtöön menee tunti, ja siinä ajassa suihku jos tarvitsee, kahvikupin äärellä koomailu, sitten hiusten harjaus, hampaiden pesu pukeminen ja lähtö. Joskus yritin "reipastua", mutta eipä se vaikuttanut olemiseeni mitenkään, joten palasin siihen millainen nyt vaan olen, ja se on just hyvä. Kenelle tässä tarvitsee esittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pidät asiaa kuitenkin merkityksellisenä, kun se edes tuli mieleesi tässä kohdin.
Itse en meikkaa kuin harvakseltaan, enkä välitä pas kaa kaan katsooko joku tai ajatteleeko asiasta mitään.
Olen aamuisin hyvin hidas, en herää kunnolla vasta kuin kahden kahvikupillisen jälkeen. Heräämisestä lähtöön menee tunti, ja siinä ajassa suihku jos tarvitsee, kahvikupin äärellä koomailu, sitten hiusten harjaus, hampaiden pesu pukeminen ja lähtö. Joskus yritin "reipastua", mutta eipä se vaikuttanut olemiseeni mitenkään, joten palasin siihen millainen nyt vaan olen, ja se on just hyvä. Kenelle tässä tarvitsee esittää?
Olenko sanonut että sun tai jonkun muun pitää meikata? Minä meikkaan vaikka olisin kotona päivän, ei siinä tarvitse kenellekään esittää. Ihan kummallisia ajatuksia teille tulee. En minäkään välitä katsooko joku mutta olen vain huomannut, että tuijotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa koetaan laittautuva nainen ylimielisenä ja ikävänä, muualla maailmassa se on normaalia elämää.
No ei nyt ylimielistä eikä ikävääkään, turhaa kuitenkin. Muut asiat elämässä merkitsee enemmän.
Kaikki eivät jaksakkaan ja eivät näin ollen meikkaa. Se on okei. Itse jaksan helposti. Rakastan meikkaamista, ihan sama mihin olen menossa. Vaikka mun arkimeikkiinkin menee se 20min, niin viikonloppuisin menee meikkaamiseen vielä kauemmin. En ymmärrä tätä ainaista ihmettelyä, että miten joku jaksaa tehdä tätä ja tätä. Se on ihan kiinnostuksesta kiinni. Ei minuakaan voisi vähempää kiinnostaa esim. sarjojen ja elokuvien katselu, tai juoksulenkillä juokseminen, mutta en kyseenalaista miten joku jaksaa näin tehdä.
Ero meikittömän naaman ja meikatun on mulla niin järisyttävä, että kun olen kerran aloittanut, on se meikki vaan tehtävä joka aamu. En usko, että työkaverit tunnistaisi ilman meikkiä. Ja vaikka kuulostaisi, että päällä on hirmuinen kasa pakkelia, niin ei, näytän luonnolliselta, mutta ilman meikkiä olen punakka, naama valunut ja piirteetön.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mainostaa sitä kuinka miesten päät kääntyy ja kuinka täydellinen onkaan, niin ylimielistähän se onkin. On naisia, jotka laittautuvat ja ovat kauniita, mutta eivät tee asiasta numeroa eivätkä valehtele vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt ylimielistä eikä ikävääkään, turhaa kuitenkin. Muut asiat elämässä merkitsee enemmän.
Siis sulkeeko laittautuminen sen pois, että ei voisi pitää muita asioita tärkeämpinä? Juuri tämä yleinen käsitys, että nainen joka laittautuu niin häntä ei kiinnosta mikään muu kuin itsensä puunaaminen. Ärsyttävää.
Joka päivä meikkaan ja laitan hiukset, ikää nyt 46v. Vie aamulla aikaa noin tunnin. Minusta on kiva laittautua ja pukea päälle kauniita vaatteita. Ei ole keneltäkään pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mainostaa sitä kuinka miesten päät kääntyy ja kuinka täydellinen onkaan, niin ylimielistähän se onkin. On naisia, jotka laittautuvat ja ovat kauniita, mutta eivät tee asiasta numeroa eivätkä valehtele vauvapalstalla.
Kyllä tais nyt jollain ottaa luonnon päälle tämä asia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko sanonut että sun tai jonkun muun pitää meikata? Minä meikkaan vaikka olisin kotona päivän, ei siinä tarvitse kenellekään esittää. Ihan kummallisia ajatuksia teille tulee. En minäkään välitä katsooko joku mutta olen vain huomannut, että tuijotetaan.
Ilmeisesti olet siis itsekin tuijotellut muita ihmisiä, kun olet sen ns. huomannut. Ei se sen ihmeempää ole. Kun itse pitää itseään kedon kauneimpana kukkana, niin saattaa tulla pientä tulkintaharhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sä kyllä taas keksit omiasi. En ole puhunut täydellisyydestä missään. Eikä mun tarvi valehdella tällaisista asioista, kunhan keskustelen niin kuin muutkin
Vierailija kirjoitti:
Ja auta armias, jos siihen laittautumiseen kuuluu vaikka värjäykset, pidennykset ja muut ei-luonnolliset keinot. Jos ei valkoinen kalvakka nainen halua näyttää ihan muumilta olemattomine kulmakarvoineen, ripsineen ja hiuksineen, niin on ihan hirveää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyökkäävää, PMS vai ihan vaan äksy luonne?
Kukaan ei ole sanonut mitä oletat muiden sanoneen/tarkoittaneen, relax nyt vaan. Ulkona paistaa aurinko, mee tuulettumaan. Minä lähden kohta tallille, ensin talikkohommia, sitten hevosen selkään ja metsäteille. Hmm, pitäisköhän meikata, mitähän hevoset ajattelisivat, katsoisivatkohan? Kaiken kruunaisi sitten Eau de Hevonpaska.
Vaikka ihmiset katsois vaan, että siinäpä ylimielisen ja ikävän näköinen muidu.