Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te naiset jaksatte laittautua joka aamu?

Vierailija
24.02.2023 |

Olen aloittanut töissä joissa joutuu olemaan edustavana joka päivä ja minulla menee suihkuun 5 min, parranajoon 5 min ja hiusten laittoon 5 min joka aamu ja nyt jo toisen viikon perjantaina alkaa hermot mennä kiireeseen aamulla t. mies

Kommentit (276)

Vierailija
41/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä laittaudukkaan, kun pitää huolehtia lapset, tiskit, roskat, kolaus, kahvi, tsekata jääkaappi tarviiko töistä tullessa tuoda jotain. Sit likasiin kainaloihin dödö, hiusten kampaus ja töihin.

Vierailija
42/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meikkaamiseen kuluu noin vartti. En ole aamuvirkku ollenkaan ja siitä huolimatta tai juuri siksi haluan tehdä aamutoimeni rauhallisessa tahdissa. 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enhän mä laittaudukkaan, kun pitää huolehtia lapset, tiskit, roskat, kolaus, kahvi, tsekata jääkaappi tarviiko töistä tullessa tuoda jotain. Sit likasiin kainaloihin dödö, hiusten kampaus ja töihin.

Noita ei voi tehdä illalla?

Vierailija
44/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta alkoi naurattaa ajatus, että lapset ja aamupalatiskit ja aamukahvin huolehtisi jo illalla kuntoon :D

Vierailija
45/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta alkoi naurattaa ajatus, että lapset ja aamupalatiskit ja aamukahvin huolehtisi jo illalla kuntoon :D

Mua naurattaa ajatus, että astioiden laittaminen astianpesukoneeseen, roskien vienti (joka aamu?), aamukahvin keitto ja jääkaappiin katsominen vie ihan tuhottomasti aikaa ja sen vuoksi joutuu paskaisena lähtemään töihin

Vierailija
46/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa ajatus, että astioiden laittaminen astianpesukoneeseen, roskien vienti (joka aamu?), aamukahvin keitto ja jääkaappiin katsominen vie ihan tuhottomasti aikaa ja sen vuoksi joutuu paskaisena lähtemään töihin

Mistä päättelit että kommentin kirjoittajalla on astianpesukone?

Vierailija
47/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun lukee en voi enää ihmetellä saamiani katseita. Olen aina tiptop ja lapsia on 4. Ei tulisi mieleenkään hiihtää tuolla tukka lintassa ja likaisilla kainaloilla. Naiset katsoo pitkään ja miehet vielä pidempään

Vierailija
48/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit että kommentin kirjoittajalla on astianpesukone?

No ei siinä silti tuntitolkulla aikaa mene

Vierailija
49/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän meikkaamista harhauttamisena tai jopa harhaan johtamisena, siksi en meikkaa. Olen hyperrehellinen.

Meikkaaminen kuuluu vain teattereihin, oopperaan ym itselle vieraisiin hahmoihin, joita voidaan esittää meikkaamisen avulla.

Vierailija
50/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksaisikaan mutta pakko on

Vierailija
51/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kasvot, levitän kosteusvoiteet, harjaan ripset ja kulmat, pesen hampaat, harjaan ja suoristan hiukset. Menee n. 15min. Töihin en viitsi meikata mutta meikkaamiseen menisi aikaa 10-15min.

Ei ole raskasta.

Vierailija
52/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan.

Maanantaina ja tiistaina yleensä jaksan mutta loppuviikkoa kohti kiire ja vauhti lisääntyy sen verran, että kaikki turha jää pois.

Vierailija
53/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee en voi enää ihmetellä saamiani katseita. Olen aina tiptop ja lapsia on 4. Ei tulisi mieleenkään hiihtää tuolla tukka lintassa ja likaisilla kainaloilla. Naiset katsoo pitkään ja miehet vielä pidempään

Sehän se onkin tärkeää että muut katsoo.

Vierailija
54/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se onkin tärkeää että muut katsoo.

Sanoinko niin? Sanoin, että en enää ihmettele

Vierailija
55/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi hyvä ihonhoitorutiini? Onko jotain ehdotuksia?/quote]

Netistä löytyy vaikka mitä rutineeja iholle. Tuolla on esim naisille ja miehille https://tuoksut.com/ihonhoito

Vierailija
56/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinänsä laittaudu.Aamulla peseydyn, vedän vaatteet päälle, harjaan hiukset ja suihkutan vähän 'Saltwater spray' niihin. Sitten laitan lilan kolmella nyanssilla tummennetut silmälasini päähän ja valmista tuli.

Vierailija
57/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisikaan, mutta pakko on pestä hiukset aamuisin, muuten ovat niin likaiset. Siinä menee sitten aikaa kun niitä kuivaa ja laittaa. 

Miten ne likaantuvat noin tiheään?

Minä pesen hiukset 2 kertaa viikossa, eikä niitä edes voisi pestä useammin, kun on pitkä tukka ja se olisi liian rasittavaa hiuksille, menisivät huonoon kuntoon.

N 52

Niin se vaan on. Minullakin on pitkä tukka, mutta tyvi rasvoittuu nopeasti. Olisipa elämä helppoa jos voisi pestä hiukset vain 2 kertaa viikossa.

Etsi oikeanlainen shampoo. Ei ole normaalia että tukka rasvoittuu sietämättömäksi muutaman tunnin aikana.

Vierailija
58/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisikaan, mutta pakko on pestä hiukset aamuisin, muuten ovat niin likaiset. Siinä menee sitten aikaa kun niitä kuivaa ja laittaa. 

Miten ne likaantuvat noin tiheään?

Minä pesen hiukset 2 kertaa viikossa, eikä niitä edes voisi pestä useammin, kun on pitkä tukka ja se olisi liian rasittavaa hiuksille, menisivät huonoon kuntoon.

N 52

Mullakin pitkä tukka ja pesen joka ilta. Hikoilen päänahasta ja tyvi on ihan lintassa illalla. Eikä ne hiukset siitä kärsi kun pesee ja hoitaa oikeilla tuotteilla.

Vierailija
59/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat juuri siltä naistyypiltä, jonka mielestä muut ihmiset katsoo aina ihaillen. Se todella on yksi naistyyppi.

Vierailija
60/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea on laminoidut/värjätyt kulmat ja värjätyt ripset, niin eipä mene aikaa kuin hiusten harjaamiseen ja ponnarin/nutturan kyhäämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä