Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki naiset joihin yritän tutustua

Vierailija
22.02.2023 |

reagoivat minuun pelokkaasti, vaikka pukeudun hyvin, olen siisti ja pidän huolta hygieniastani?

Luovutan varmaan kohta, tämä elämä on niin raskasta ja vaikeaa.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiasta vauvapalstailusta kiiluva katse? Oikeasti jos käyttää paljon aikaa naisille valittamiseen, ei sitä ajatusmaailmaa saa yhtäkkiä vain kytkettyä pois päältä kun tulee sopiva nainen vastaan. Ja kaikki ne vainoharhaiset ajatushimmelit naisista. Vauvapalstailu saatta hyvin maksaa teille seksin, rakkauden ja parisuhteen.

Vierailija
2/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiasta vauvapalstailusta kiiluva katse? Oikeasti jos käyttää paljon aikaa naisille valittamiseen, ei sitä ajatusmaailmaa saa yhtäkkiä vain kytkettyä pois päältä kun tulee sopiva nainen vastaan. Ja kaikki ne vainoharhaiset ajatushimmelit naisista. Vauvapalstailu saatta hyvin maksaa teille seksin, rakkauden ja parisuhteen.

En valita naisille. Ongelmani on että en saa edes katsekontaktia naisiin. Minua kyllä pälyillään hymyilemättä, mutta aloitteen tehtyäni saan pakit, joko hienovaraisesti (mitä arvostan suuresti) tai sitten vain kävelemällä tylysti tilanteesta.

Olen aloittanut punttisalin ja syön nyt melko terveellisesti, mutta en ole huomannut hymyä naisten katseissa.

En tiedä mistä pälyily voisi johtua. Olen lukenut, että niin kauniita kuin hyvin rumia ihmisiä tuijotellaan armottomasti.

Päivästä riippuen minua tuijotetaan tai joskus minua suoranaisesti vainotaan vihaisilla katseilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä eivät halua uusia tuttavuuksia?

Vierailija
4/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että. Mahdat olla sitten outo olio

Vierailija
5/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valita naisille. Ongelmani on että en saa edes katsekontaktia naisiin. Minua kyllä pälyillään hymyilemättä, mutta aloitteen tehtyäni saan pakit, joko hienovaraisesti (mitä arvostan suuresti) tai sitten vain kävelemällä tylysti tilanteesta.

Olen aloittanut punttisalin ja syön nyt melko terveellisesti, mutta en ole huomannut hymyä naisten katseissa.

En tiedä mistä pälyily voisi johtua. Olen lukenut, että niin kauniita kuin hyvin rumia ihmisiä tuijotellaan armottomasti.

Päivästä riippuen minua tuijotetaan tai joskus minua suoranaisesti vainotaan vihaisilla katseilla.

Kirjoitatko täällä naisvihamielisiä kommentteja?

Vierailija
6/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teet aloitteen? Mitä sitten puhut, teet?

Vierailija
7/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten valitset naisen, jolle teet aloitteen? Millainen ulkonäkö naisella, miksi lähestyt juuri tiettyä naista?

Vierailija
8/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistit eivät aina osaa neurotyypillisten kehonkieltä ja siksi käyttäytyvät neurotyypillisten mielestä epätavallisesti. On myös sellainen persoonallisuushäiriö kuin eristäytynyt persoona, joka ei kykene noudattamaan sosiaalisia normeja ei-tahdonalaisesti.

Vierailija
9/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et saa edes katsekontaktia naiseen, korkeintaan pälyilyä hänen taholtaan, niin älä turhaan mene tekemään aloitetta. Sen pälyilyn ja katsomattomuuden tarkoitus on nimenomaan viestittää, että "älä lähesty".

Etsi kunnes löydät naisen, joka katsoo sinuun ja osoittaa katseellaan ja ilmeellään olevansa sinusta kiinnostunut. Sellaisia ei ole? Ehkäpä ratkaisu ei löydy sieltä punttisalilta vaan jokin muu sinussa on sellaista, että naiset välttävät tutustumista. Tyyli, ilme, käyttäytyminen, tapa jolla katselet naisia, suhtautumisesi muihin ympärillä oleviin ihmisiin...?

Vierailija
10/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran kaikki naiset reagoivat sinuun pelolla, niin sinun täytyy olla aika helvetin pelottava. Siinä syy.

Vahvasti kuitenkin epäilen, ettei näin todellisuudessa ole.

Vierailija
11/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, että joku katsoo, pälyilee pelokkaasti, vihaisesti tms. on ihan puutaheinää. Sinä et tiedä mitä mikäkin katse tarkoittaa. Useimmiten katsominen ei tarkoita yhtään mitään. Ihmiset vaan tuppaa kuvittelemaan kaikenlaista, kuten sinäkin, ap.

Vierailija
12/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä eivät halua uusia tuttavuuksia?

Ymmärrän kyllä että kaikki naiset eivät halua hieroa tuttavuutta, mutta useat pakit ylittivät rajapyykkini ja olen tullut epäluuloiseksi. On todella outoa, että niin moni välttää aktiivisesti seuraani, vaikka olen kaikilla mittasuhteilla mielestäni normaali mies. Jouduin laittamaan takapakkia seurustelulle siihen saakka kunnes olen selvittänyt tämän asian.

Vierailija kirjoitti:

No voi että. Mahdat olla sitten outo olio

En kaipaa voivotteluja, vaan haluan parisuhteen ja normaalin elämän. Haluan käytännön neuvoja naisten tapailuun. Olen jo todella epätoivoinen asian suhteen, enkä tule viettämään vanhoja päiviäni yksin.

Vierailija
13/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kerran kaikki naiset reagoivat sinuun pelolla, niin sinun täytyy olla aika helvetin pelottava. Siinä syy.

Vahvasti kuitenkin epäilen, ettei näin todellisuudessa ole.

Joo, voi olla myös paranoiaa, joka on myös vaiva jota voi yrittää hoitaa jos se on sairauden puolella eikä vain liian yksinäisen asioiden vatvomisen seuraus. Enkä sano tätä kettuillakseni.

Vierailija
14/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet saanut päähäsi että naisia on sopivaa lähestyä?

Vierailija
15/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pariutumista tehdään hampaat irvessä niin voisi olla hyvä yrittää vähän relata. Laita puoleksi vuodeksi projekti telakalle ja yritä nauttia elämästä sinä aikana. Alota jokin hauska harrastus jne. Rentoudut etkä lähetä niin pelottavia epätoivon ja kiukun aaltoja ympärillesi. Vähennä myös runkakamista, ehkä se myös auttaa levittämään ympäristöön eroottisia viboja eikä epäseksuaalista epätoivoa.

Vierailija
16/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen puolestasi ap että löydät Jeesuksen elämääsi ja sitä kautta parisuhteen sekä sopivan puolison <3

Vierailija
17/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala valitus.

Vierailija
18/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa edes katsekontaktia naiseen, korkeintaan pälyilyä hänen taholtaan, niin älä turhaan mene tekemään aloitetta. Sen pälyilyn ja katsomattomuuden tarkoitus on nimenomaan viestittää, että "älä lähesty".

Etsi kunnes löydät naisen, joka katsoo sinuun ja osoittaa katseellaan ja ilmeellään olevansa sinusta kiinnostunut. Sellaisia ei ole? Ehkäpä ratkaisu ei löydy sieltä punttisalilta vaan jokin muu sinussa on sellaista, että naiset välttävät tutustumista. Tyyli, ilme, käyttäytyminen, tapa jolla katselet naisia, suhtautumisesi muihin ympärillä oleviin ihmisiin...?

Olen ollut tähän asti oman tieni kulkija, ja olen ollut mahdollisimman kohtelias ja välttelevä, jos olen aistinut epämukavuutta naisessa. Tämä elämäntapa ei toimi, olen joutunut elämään parhaat vuoteni yksin ajatuksieni kanssa. Tarvitsen selvästi muutosta, koska olen nyt vain sivustaseuraaja elämässäni. Kohteliaisuus ja välttelevä käyttäytyminen teki minusta staattisen ovimaton, jonka tehtävänä on avustaa muita heidän elämäntavoitteissaan (muut pääsivät parisuhteeseen, koska itse kilttinä poikana annoin muiden hyppiä varpailleni ja viedä naiset edestäni, etten vaan aiheuttaisi mielipahaa heille). Tajuan nyt elämän olevan raakaa peliä, jossa voittajat ottavat ja häviäjät antavat. Siksi olen käytökseltäni hieman tunkeileva, mutta kuitenkin toiset huomioonottava.

Vierailija
19/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt päättä onko sillä katseella merkitystä vai ei.

Vierailija
20/109 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät epävarmalta.

Nainen tuntee olonsa turvallisemmaksi itsevarman röyhkeän k*sipään, kuin kiltin ja epävarman miehen seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi