Kohottavat rintaliivit joissa ei ole push up -kuppeja eikä kaaritukia?
Haluaisin otsikon mukaiset liivit. Alusasuksi soveltuva urheilutoppikin käy. Pointtina on että haluan kohotusta rinnoille ilman suurennusta / minkäänlaisia toppauksia kuten edes push up. Pehmeät pitäisi olla eli kaarituetkaan eivät käy.
Tiedättekö ne Calvin Kleinin topit joissa on jämäkkä resori (missä lukee Calvin Klein)? Salilla jotkut pitävät niitä urheilutoppeina vaikka kaupoissa löytyvät alusvaateosastolta. Olisiko niillä kohottavaa vaikutusta?
Kyselen kun en halua tehdä hukkaostosta.
Kommentit (17)
Miten meinasit, että kohotetaan ilman toppauksia?
Ei löllykkää mikään muu nosta kuin kaarituki tai toppaus. Se resori puristaa rinnan alta. Tiukka neulos taas latistaa.
Mä voin tulla sun selän taakse seisomaan ja pitelemään.
Vierailija kirjoitti:
Miten meinasit, että kohotetaan ilman toppauksia?
Materiaalin napakkuus ja resori voivat parhaimmillaan tukea ja kohottaa (pienirintaisella).
Vierailija kirjoitti:
Et pysty siihen kuitenkaan. Lähtee heti mopo keulimaan ja kädet laukalle. On kokemusta.
balconette
tai sellaiset, joissa olkaimet menee selän takana ristiin
Vierailija kirjoitti:
Teippi.
Näin jossain verkkokaupassa teippikohottajat mutta en pystyisi luottamaan niihin. Ois kauhea tilanne jos semmoiset lätkät putaisivat lattialle yhtäkkiä.
Ap
Triumph TriAction, saa Cittarista 30-40 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pysty siihen kuitenkaan. Lähtee heti mopo keulimaan ja kädet laukalle. On kokemusta.
Minä poljen, sinä ohjaat,
niin kuin tanssi matka käy,
mummolaan kun pyöräilemme
pilven hattaraa ei näy.
Oon ostanut balconette-mallisia. En voi käyttää keinokuitua ja ainakin Fruit of the loomilla on puuvillaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teippi.
Näin jossain verkkokaupassa teippikohottajat mutta en pystyisi luottamaan niihin. Ois kauhea tilanne jos semmoiset lätkät putaisivat lattialle yhtäkkiä.
Ap
Onko sun tissit niin pitkät? Tuossa skenaariossa ne rullataan kuin sukat ja pujotetaan kuppiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Mun mies tekee noin aina kun tiskaan kesämökillä alasti, varjelee ritarillisesti ettei tissit osu tiskiveteen.
Panos emporion urheilutopit. Ostin vuosia sitten Stadiumista. Loistavat.