Uskotko kadotuksen olemassaoloon?
Eli otsikossa kysymys, uskotko kadotuksen/helvetin olemassaoloon? Oletko kristitty, edustatko jotain toista uskontokuntaa vai oleko agnostikko/ateisti?
Kommentit (2114)
Ei kannata luovuttaa. Pysytään me kristityt vahvoina ateistien ja muiden eksyttäjien edesssä. Minä jatkan ainakin kristinuskosta kirjoittamista!
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata luovuttaa. Pysytään me kristityt vahvoina ateistien ja muiden eksyttäjien edesssä. Minä jatkan ainakin kristinuskosta kirjoittamista!
Ja minä jatkan sen osoittamista höpöpaskaksi kunnes joku toimittaa yhdenkin todisteen jostain sielusta, jumalasta tai muusta ihmeestä.
Vierailija kirjoitti:
Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.
Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)
Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!
Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.
Jesaja 45:5-7
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."
Tuo sama teksti vuodesta toiseen. On se kurjaa kun et pysty muuta kirjoittamaan. Pystyt vain laittamaan tuo valmiiksi laadittu teksti.
Ateistit ja eksyttäjät eivät pysty koskaan nujertamaan kristittyjä!
Ateistien mielestä kivi on luonut heidät, ainakin älykkyytensä viittaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Sen tekee todellisuus. Tai ihmisten kuoleminen sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ateisti enkä usko kiven luoneen meitä (tai mitään muutakaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ateisti enkä usko kiven luoneen meitä (tai mitään muutakaan).
Uskot " big bang" teoriaan? Eli kivi on luonut sinut. Miten kaikki sai mielestäsi alkunsa? Tyhjästä??
Mistä kaikki ilmestyi ateistin mielestä ? Odotan vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Onhan sitä selvitty vainoista ja selvitään nykypäivänäkin. Monessa maassa kristittynä oleminen on hengenvaarallista vielä vuonna 2023kin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kristitty ja uskon Raamattuun jonka mukaan niin taivas kuin helvetti ovat olemassa, jompaan kumpaan joudumme kuolemamme jälkeen
Miksi Raamattu olisi oikeassa?
Raamatussa on Totuus kaikesta. Ja Raamattu on uskomattoman looginen kirja.
No onpa kyllä. Jumala on hyvä, laupias ja armollinen ja kaikkivaltias. Tätä osoittaakseen tuhoaa ja tappaa kansoja, aikoo kiduttaa ikuisesti sellaisia ihmisiä, jotka ovat kaikista maailman uskonnoista valinneet erehdyksessä väärän. Kostaa Aatamin ja Eevan virheellisen ruokailun kaikille maailman ihmisille. Sallii ihmisiä syntyvän elämään uskomattoman kurjiin oloihin. Vaatii ehdotonta palvontaa. Tapatti oman poikansa, vaikka kaikkivaltiaana olisi voinut hoitaa homman miten tahansa. Antaa huvikseen Saatanan johtaa ihmisiä Helvettiin, vaikka tietysti pystyisi sen estämään. Ainoa pelastuskeino on uskoa ihmisten parissa kiertäviin huhuihin, joita on lukemattomia versioita. Sääli jos valitset väärin.
Hassuja tarinoita vailla logiikkaa, kuten esimerkiksi Nooan arkki. Raamatussa kerrotaan tarkkojen mittojen olevan 300m pitkä ja 50m leveä, eli yhteensä 15 000m2. Silti sinne on mahtunut kaksi kappaletta maailman kaikkia eläinlajeja, joita on noin 1,5 miljoonaa. Tilaa yhtä eliötä kohden olisi 0,005m2 eliötä kohden. Nooa on taitavasti saanut kerättyä eläimet kaikkialta maailmasta, vaikka muita mantereita ei edes tunnettu, saatika että olisi ollut keinoja niihin matkustaa. Vedenpaisumus kesti kuukausia, mutta kyyhkynen toi silti palatessaan vihreän oksan, vaikka kaikki maakasvit kuolevat jäädessään kuukausiksi veden alle.
Tunnen entisenä uskovaisena Raamatun oikein hyvin. Vaikka siellä on paljon hyviä elämänohjeita, logiikkaa sieltä ei kannata etsiä.
Kasvien siemenet jäivät maan alle, kuivan tullessa esiin alkoivat taas kasvaa.
Arkki kellui vielä ja laskeutui vuoristoon Raamatun mukaan. Maan pinnalla siis vielä reilusti vettä, ei kasvuolosuhteita. Muutenkin tulvan jälkeen kuoleentuneen maan kasvun alkamiseen menee viikkoja kuivumisen jälkeen ja vihreää oksaa ei olisi vuosiin olemassa, koska mikään puu ei ehdi nopeammassa aikataulussa kasvaa.
Nooan Arkki on löytynyt Araratin vuorelta. Joten vesi ei noussut niin korkealle.
No ei todellakaan ole. Vähän valoja päälle nyt!!
Löytyy kuulemma jopa kun googlettaa. Käy vilkaisemassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan enää aio jatkaa kristinuskosta kirjoittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Onhan sitä selvitty vainoista ja selvitään nykypäivänäkin. Monessa maassa kristittynä oleminen on hengenvaarallista vielä vuonna 2023kin.
Näin on. Pyhän Hengen voimalla jatkamme kamppailua! Olen itse valmis kuolemaan uskoni puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Bakteerista. Odotan, että he todistavat sen. Jumalaa ei näe, mutta ei kyllä bakteeriakaan näe paljain silmin.
Mutta kovin korkean älykkyysosamäärän antavat kyllä bakteerille.
Oi mitä viisautta.
Ateistin uhma hiljentyi kun kysyy mistä kaikki on ilmestynyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bakteerista. Odotan, että he todistavat sen. Jumalaa ei näe, mutta ei kyllä bakteeriakaan näe paljain silmin.
Oi mitä viisautta.
Mistä bakteerit ilmestyivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi mitä viisautta.
Tuo ideologia meni läpi neuvostoliitossa. En toisaalta ihmettele, mutta ei siitä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Eli ateisti, olet bakteeri?
Eli ihminen ja bakteeri on luonut sinut?
No ei todellakaan ole. Vähän valoja päälle nyt!!