Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni täällä on armeijan käynyt nainen?

Vierailija
22.02.2023 |

Ja miksi kävit? Vastasiko odotuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vähän tyhmästä syystä. Mun isoveli lopetti kesken mielenterveyssyistä. Minua jotenkin ärsytti, että käytännössä arkuuden ja nynnyyden ja epäsosiaalisuuden takia lopetti, minä ajattelin että käypä joku meidänkin perheestä, kun minä käyn armeijan. Asiaan vaikutti myös se, että en tiennyt oikein mitä haluaisin opiskella, joten mietintävälivuosi olisi hyvä juttu vaan. 

Pääosin vastasi odotuksia kyllä. Se mikä ei ihan vastannut oli, että olin odottanut sen olevan paljon rankempaa, varsinkin keskikokoisena naisena. Ei se ollut mitenkään mahdotonta ollenkaan. Ja sitten se, että ihan alun jälkeen oli paljon vaan sitä odottelua ja oleskelua. Siinäpä sitä tuli suunniteltua opintoja ja muuta, kun oli aikaa.

Vierailija
2/6 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin vähän tyhmästä syystä. Mun isoveli lopetti kesken mielenterveyssyistä. Minua jotenkin ärsytti, että käytännössä arkuuden ja nynnyyden ja epäsosiaalisuuden takia lopetti, minä ajattelin että käypä joku meidänkin perheestä, kun minä käyn armeijan. Asiaan vaikutti myös se, että en tiennyt oikein mitä haluaisin opiskella, joten mietintävälivuosi olisi hyvä juttu vaan. 

Pääosin vastasi odotuksia kyllä. Se mikä ei ihan vastannut oli, että olin odottanut sen olevan paljon rankempaa, varsinkin keskikokoisena naisena. Ei se ollut mitenkään mahdotonta ollenkaan. Ja sitten se, että ihan alun jälkeen oli paljon vaan sitä odottelua ja oleskelua. Siinäpä sitä tuli suunniteltua opintoja ja muuta, kun oli aikaa.

Et kohdannut h*orittelua tai muuta asiatonta käytöstä? Nukutaanko siinä samoissa tuvissa miesten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyttö nimeltä Jussi. Olen sivari. En uskaltanut mennä sinne. Nyt olen tarjoilija. 🙄

Vierailija
4/6 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kohdannut h*orittelua tai muuta asiatonta käytöstä? Nukutaanko siinä samoissa tuvissa miesten kanssa?

Älä poka paskoja kysele.

Vierailija
5/6 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kysymys pitäs heittää toistepäi, kuinka moni täällä sohvasotilaista (miehistä) on käynyt armeijan

Vierailija
6/6 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kysymys pitäs heittää toistepäi, kuinka moni täällä sohvasotilaista (miehistä) on käynyt armeijan

Minä olen, v2000. Olin komppanian kirjuri AK. Siinä se aika kului tietokoneella pasianssia pelaten possumunkkeineen ja kokispulloineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi