Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsille tarkoitettu hahmo jota inhosit lapsena?

Vierailija
21.02.2023 |

Itseni puolesta täytyy sanoa Katto Kassinen.

Kommentit (1230)

Vierailija
521/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat osti meille Maa Aikojen Alussa elokuvia (olisko näitä elokuvia ollu ainakin 6 siihen aikaan kun olin lapsi). Näitä tuli katseltua paljon. Siinä oli dinosauruksia ja pääosassa Pikkutassu-niminen hahmo. Pikkutassu oli minusta mukava mutta sen yksi kaveri Sera oli rasittava. Itsepäinen ja usein pahalla tuulella. Usein haastoi riitaa muiden kanssa.

Luulin monta vuotta että pikkutassu oli tyttö mutta petyin valtavasti kun jossain kohti paljastui että oli poika:(

Vierailija
522/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ash & Pikachu

Bulbasaur

Rakettiryhmä

Arukenimon & Mummymon

Morso

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei lasketa lapsille tarkoitetuksi, mutta kuitenkin lapsuudesta tuttu hahmo joka ärsytti

MAD-lehden maskotti Alfred Neuman. Oli silloin ärsyttävän näköinen ja vielä ärsyttävämpi virne aina naamalla.

Vierailija
524/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi Pitkätossu. Aivan sairaan ärsyttävä.

Vierailija
525/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imperialdramon. Muistan miten pettynyt olin lapsena kun ensiksi se hävisi alemman tason Digimonille, sitten se sai vahvemman muodon mutta silti ei voittanut ketään ns. reilussa taistelussa. Hrrh

Vierailija
526/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikki Hiiri. Mulle tuli Aku Ankka 10v ja yhtään Mikki-juttua en muista lukeneeni. Se on vaan niin uskomattoman ärsyttävä besservisseri...

Tämä niin kovasti! Kauhea Mary Sue ja tarinat toistaa itseään, lähes jokaisessa pointti tuntuu olevan Mikin erinomaisuus ja ylivertaisuus.

Toinen, mikä otti päähän, oli pupu Neponen ja kaikki muut tuollaiset vikisevät, inisevät ja mahdollisimman tyhmät ja kaoottiset hahmot/maskotit. Itse hiljaisena ja rauhallisena lapsena en pitänyt juontajaa tai ohjelmaa yhtään helpommin lähestyttävänä, jos mukaan kuului tuollainen lässyttävä elukka

Vierailija
527/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikki Hiiri. Mulle tuli Aku Ankka 10v ja yhtään Mikki-juttua en muista lukeneeni. Se on vaan niin uskomattoman ärsyttävä besservisseri...

Mulla myös Mikki Hiiri on hahmo jota inhosin lapsena.

Veitäispä Hessu sitä kunnolla turpaan joskus

Vierailija
528/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä niin kovasti! Kauhea Mary Sue ja tarinat toistaa itseään, lähes jokaisessa pointti tuntuu olevan Mikin erinomaisuus ja ylivertaisuus.

Toinen, mikä otti päähän, oli pupu Neponen ja kaikki muut tuollaiset vikisevät, inisevät ja mahdollisimman tyhmät ja kaoottiset hahmot/maskotit. Itse hiljaisena ja rauhallisena lapsena en pitänyt juontajaa tai ohjelmaa yhtään helpommin lähestyttävänä, jos mukaan kuului tuollainen lässyttävä elukka

Olet kammottava ihminen.

Vierailija
529/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös Mikki Hiiri on hahmo jota inhosin lapsena.

Veitäispä Hessu sitä kunnolla turpaan joskus

reps :D

Vierailija
530/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki epäreilut ja ilkeät hahmot olivat mulle vastenmielisiä: Tom & Jerry, Pekka Töpöhäntää ikuisesti kiusaava Monni-kissa ja sen typerät sidekickit Pilli ja Pulla. Joo, kyllähän "Monni sai nenilleen" lopussa, mutta ensin piti lukea kauhean pitkä kirja siitä, miten Pekkaa kiusattiin mitä julmimmilla tavoilla. Eikä Pekka koskaan edes kunnolla suuttunut Monnille, olisi joskus repinyt sen naaman tai kutsunut jonkun pahiskissajengin kouluttamaan sitä niin että oppisi.

Vierailija
531/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nasse-setä

Te, jotka tyrkytätte sitä saamarin Nasse-setää lapsille tarkoitetuksi hahmoksi. En jaksa enää oikaista mutta katsokaa nyt edes Wikipediasta ja säästätte siten minun hermokipeneitäni.

Ei, ei Uuno Turhapurokaan ollut lapsille suunnattu hahmo.

Epäilemättä te katsoitte heitä lapsina, mutta se ei vieläkään tee heistä lapsille suunnattua hahmoa.

Tämä.

Onko nää vitsillä kirjoitettu, vai onko oikeasti noin paljon ihmisiä, jotka luulee, että Nasse-setä on suunnattu lapsille?

Kun ei kaikki piirretytkään oo suunnattu lapsille. Muistan, kun miehen kaa katottiin South Parkia, niin yritettiin kattoo niin myöhään, ettei lapsi ois varmasti hereillä. Sitten se kuitenkin oli jostain kurkistellut kohti telkkaria, koska äänet kuulosti niin kiinnostavilta. Mutta ei, South Park ei todellakaan ole lastenohjelma, vaikka onkin piirretty.

Vierailija
532/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nasse-setä

Te, jotka tyrkytätte sitä saamarin Nasse-setää lapsille tarkoitetuksi hahmoksi. En jaksa enää oikaista mutta katsokaa nyt edes Wikipediasta ja säästätte siten minun hermokipeneitäni.

Epäilemättä te katsoitte heitä lapsina, mutta se ei vieläkään tee heistä lapsille suunnattua hahmoa.

Tämä.

Onko nää vitsillä kirjoitettu, vai onko oikeasti noin paljon ihmisiä, jotka luulee, että Nasse-setä on suunnattu lapsille?

Kun ei kaikki piirretytkään oo suunnattu lapsille. Muistan, kun miehen kaa katottiin South Parkia, niin yritettiin kattoo niin myöhään, ettei lapsi ois varmasti hereillä. Sitten se kuitenkin oli jostain kurkistellut kohti telkkaria, koska äänet kuulosti niin kiinnostavilta. Mutta ei, South Park ei todellakaan ole lastenohjelma, vaikka onkin piirretty.

Olette NIIN oikeassa!!! Olin lapsi silloin kun näitä Speden aivopieruja suollettiin telkkarista jatkuvalla syötöllä ja vihasin niitä kaikkia sydämeni pohjasta! Isäni rakasti niitä ja ainoat elokuvat, mitä kävin lapsuudessani katsomassa elokuvateatterissa oli Uunot. Kaikki Uunot. Ei puhettakaan, että olisi menty katsomaan mitään lasten elokuvia, en tiedä näytettiinkö niitä silloin edes leffassa. Halusin mennä elokuviin, se oli kivaa, mutta vihasin niitä elokuvia. Kaikki Speden tuotanto on täynnä naisvihaa. Silloin en sitä vielä osannut sanallistaa, mutta se kaikki tuntui tosi ällöttävältä ja itse oli tyttönä aina pilkan kohteena. Äitini ei pitänyt niistä myöskään, eikä tullut ikinä elokuviin meidän kanssa, mutta jostain ihmeen syystä oli hänelle kuitenkin ihan ok, että isä raijasi meidät tapittamaan lapsensilmillämme joka ikisen Uuno-elokuvan. 

Vierailija
533/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki epäreilut ja ilkeät hahmot olivat mulle vastenmielisiä: Tom & Jerry, Pekka Töpöhäntää ikuisesti kiusaava Monni-kissa ja sen typerät sidekickit Pilli ja Pulla. Joo, kyllähän "Monni sai nenilleen" lopussa, mutta ensin piti lukea kauhean pitkä kirja siitä, miten Pekkaa kiusattiin mitä julmimmilla tavoilla. Eikä Pekka koskaan edes kunnolla suuttunut Monnille, olisi joskus repinyt sen naaman tai kutsunut jonkun pahiskissajengin kouluttamaan sitä niin että oppisi.

Joo siis tämä suututti itseänikin. Eikä ollut vaan Töpöhännässä vaan kaikki nää kiusatut hahmot pysyi aina kylmän viileinä eikä koskaan suuttuneet, loukkaantuneet tai itkeneet. Koulukiusattuna nää oli mulle sellaista avunhankintamateriaalia, mutta ainoa neuvohan niissä on että niele kaikki paska mitä suuhusi lapioidaan niin joku päivä karma kyllä hoitaa.

Ei hoitanut eikä hoida. Nämä on vihonviimeistä vääränlaista kasvatusta lapsille.

Vierailija
534/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapsiainen. Olin 5-vuotias kun ko. ohjelma starttasi, koin sen lasten älykkyyttä aliarvioivana ja koen edelleen. :D

Vierailija
535/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katto-kassinen, en tykännyt enkä tykkää vieläkään (olen 60 v) 

Se oli pedari joka kurkki lasten ikkunoista😫

Vierailija
536/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trai-trai-trallallaa Kasperi. Pelkäsin!

Vierailija
537/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katto-kassinen, en tykännyt enkä tykkää vieläkään (olen 60 v) 

Se oli pedari joka kurkki lasten ikkunoista😫

Ei Katto-Kassinen oo pedari, ei se välttämättä ole edes aikuinen, ja sehän oli Pikkuveljen mielikuvituksen tuote koko tyyppi, vähän samaan tapaan kuin Lassi & Leevi -sarjakuvien Leevi, joka on oikeasti pehmotiikeri.

Onhan Katto-Kassinen luonteeltaan narsistinen, ärsyttävä ja epäreilu, sitä en kiistä. Vaikea hänestä on tykätä, mutta jos muistaa, että Pikkuveli keksii ja kuvittelee hänet, niin hän on vain huvittava ja sinänsä aika harmiton hahmo.

Vierailija
538/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nasse-setä

Tämä.

Uskoisin että suurin osa on vaan trollausta, eiköhän nyt lähes kaikki tiedä ettei se ollut lapsille suunnattu :D

Vierailija
539/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaro Vaalanne

Vierailija
540/1230 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 80-luvun alussa tuli sunnuntaiaamuisin Lasten ruutu. Siinä oli sellanen joku huovutettu Akuliina-niminen mummo, sekopäinen haitarimusiikki ja koko miljöö näytti jotenkin ankean venäläiseltä. Onneksi sentään lasten ruudussa esiintyi myös järjen ääni, Korkeasaaren intendentti Ilkka Koivisto, joka kertoili leppoisasti eläimistä. Sukunimi Koivisto oli lapsen mielessäni tae järkevästä, asiat ladulla pitävästä ihmisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi