Jännittää, varasin pöydän käsityömyyjäisistä! Kaipaisin nyt vinkkejä asiakkaan näkökulmasta, mikä kiinnostaa
Millaiset pöydät sivuutatte, mikä saa pysähtymään? Millainen hintaluokan pitäisi olla? Minulla on jo valmiina myytävää, mutta tässä olisi aikaa tehdä lisää ja erilaista ennen kuin myyjäiset ovat. Onko itsetehdyille koruille menekkiä?
Kommentit (12)
Ostaisin heti tärkätyn virkatun tähden jonne saa ledvalon sisään. Näin sellaisen kerran ja ihastuin ikihyviksi. Osaispa itse tehdä.
Tyylikkyys. Tyylikkäät tuotteet pysäyttävät. En osta mitään rihkaman näköistä. Olen vanhaan satamaan menossa maaliskuussa.
Kauniit villasukat. Olen villasukkafani.
Itse olen hurahtanut kaitaliinoihin. Kankaasta riippuen voisin maksaa 20-30 euroa.
Ei mitään halvan, itsetehdyn ja käsityöläisen näköistä (esim. vihreää ja oranssia huopaa isoina kukkina sinisessä liivissä). Tyylikästä, yksinkertaista, kaunista, laadukasta ja taidolla tehtyä. Hyvästä mielelläni maksankin vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon olet valmis maksamaan käsin tehdyistä kirjoneulepolvisukista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Max 15 e. Joo, tiedän että materiaali maksaa ja niissä on työtä, mutta tuon verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Max 15 e. Joo, tiedän että materiaali maksaa ja niissä on työtä, mutta tuon verran.
Niinhän se on, halutaan hintava tuote, mutta mielellään ilmaiseksi....
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on, halutaan hintava tuote, mutta mielellään ilmaiseksi....
- eri
Kysyttiin ja vastasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida ihan tuolla hinnalla löytyä.
Kivoin ostos on ollut valkoisesta pellavakankaasta ommeltu pussi johon saa sisälle tuikkukipon, tulee todella kaunis valo. Reunaa kiertää pitsinauha.
Aikuiselle sopivan ohuemman siistimmän pipon voisin ostaa, esim. trikoota jos hinta olisi kohdillaan. Yksivärisen klassisessa värissä (musta, tummansininen, valkoinen).
Villatuotteita en käytä, enkä koruja jurikaan.
Olen ostanut käsityöläismessuilta huovutetut kengän pohjalliset ja useampaan kertaan muovilevystä leikattuja koruja. Koruista olen maksanut 10-30€, pohjallisten hintaa en muista.