Varattu: jos sattuisit kiinnostumaan, missä menee rajasi?
Minulla juttelussa, ja kiinnostusta ei saa näyttää (tai ainakin sitä pitää yrittää peittää). Juttelussa ei mielestäni ole mitään raskauttavaa.
Näkökantoja?
Kommentit (239)
Hoh hoijaa, kuinkahan monta parisuhdetta on päättynyt ns.viattoman flirtin ja itsensä markkinoinnin vuoksi johtaneisiin välien selvittelyihin puolison kanssa? Paljon, koko maailmassa aivan liikaa!
Tyhmiä ihmisiä nämä flittipellet.
Fbjfbf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu on ok kunhan se pysyy viattomana. Pitää myös huomioida ettei anna sille flirttailtavalle väärää signaalia ettei ala kuvittelemaan mitään sen enempää.
Halaaminen on myös ok. Sen pidemmälle ei.Vähän aikaa sitten radiosta tuli flirttailusta ja miesten ja naisten eroista..
Tiesitkö et se pikku flirtti miehen ajatusmailmassa on samaa luokkaa kun sanoisit rakastan sinua..
Tiesitkö että miehet luulevat jopa some tykkäysissä olevan tarkoitusperiä.Hyvin harvalle miehelle flirtti on pelkkää flirttiä.
No se on sitten ihan omaa typeryyttä, miten asiat ottaa.
Pitää kuitenkin muistaa, että aikuiset ihmiset, tässä siis miehet, ovat itse täysin itsestään vastuussa ja he eivät voi millään tavoin syyttää naisia ajatuksistaan. Jos joku nainen on mukava ja mies alkaa siitä kuvittelemaan omiaan, niin se kuvittelu on heidän oman päänsä sisällä. Nainen saa ehdottomasti olla mukava siitä eteenpäinkin.
Laitapa muuten linkki tuohon radio-ohjelmaan. Tuollainen täysin uskomattoman typerä yleistys siitä, että miesten ajatuksissa "flirtti" tarkoittaisi jotain enemmän on naurettavaa ja noloa. Ehkä jossain etelänvetelämaassa niin on, mutta enpä usko, että normaaleilla täyspäisillä miehillä asia on näin. Suosittelen siis sinullekin kriittisyyttä uutisia ja kaikkea kohtaan. Se on tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Miess kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nisew kirjoitti:
Mies.
Mun rajat menee siinä jos huomaan itse kiinnostuneeni tai huomaan jonkun naisen kiinnostuneen musta. Niin vedän samantien ovet säppiin. Voin tervehtiä sinua. Mutta ainuttakaan ylimääräistä sanaa en sano. Jos jostain syystä olen pakotettu juttelemaan sun kanssa. Kerron miten hyvä vaimo mulla on.Nuo vaimoista puhuvat ovat aina vähän pelkurimaisia ja surkeita. Eivät pysty rehdisti olemaan kontaktissa tuomatta vaimoaan keskusteluun. Näitä oli nuorena tosi paljon, kun olin hyvännäköinen. Ihmettelin aina, että mistä tuo nyt tuli, kun en ole koskaan vaimojaan edes tavannut. Minä en siis ollut kiinnostunut.
Mitä surkeaa siinä on. Erittäin toimiva konsepti.
Tuolla olen lopettanut useamman minuun ihastuneen naisen ihastuksen.Sinulta meni pointti ohi. Se oli se, että usein ihastus on tasan tarkkaan vain miehen omassa päässä ja kun on oma ihastus, miehet luulevat sen merkitsevän, että nainenkin tuntee jotain.
Minulle alkoi kerran yksi suorastaan kuvottavaksi kokemani mies selittää kahden kesken sattumalta jäätyämme, että valitettavasti välillämme ei voi tapahtua mitään, koska hän on kihloissa. Olin ihan äimän käkenä, koska en todellakaan ollut kiinnostunut eikä mitään olisi tapahtunut, vaikka olisimme olleet vapaita.
Mies tekee itsensä helposti naurettavaksi alkamalla puhua vaimostaan sellaisella ilmiselvällä tavalla. Mitä oikein kuvittelet itsestäsi, tulee lähinnä mieleen.
Mä olen kokenut tuon äärimmäisen hyväksi tavaksi selvittää onko mimmi kiinnostunut..
Esimerkiksi ihan vaan maantaina heittää et hitto olipa hyvä viikonloppu. Oltiin vaimon kanssa vaikka kiipeilemässä tai jtn..Yleensä reaktio kertoo kaiken riittävän.
Osittain mä toimin myös sen takia näin koska aikoinaan sain työkaveriksi naisen, jonka kanssa koin syvää yhteyttä. Meillä oli ihan pirun hauskaa.Mun puolelta tää oli platonista kaveruutta. Naiselle vuosisadan rakkaustarina.
Tää meni sit aika pitkälle ja lopulta jouduin estämään koko naisen mm sosiaalisessa mediassa. Ja alkamaan jopa todella tylyksi..
Syytän tuosta itseäni. Jos olisin hyväksynyt alussa ajatuksen et onkohan tää ihastumassa. homma olisi ollut paljon helpompaa hoitaa kunnialla pois.
Tuo nainen ei ollut välttämättä henkisesti ihan terve, mutta tietenkin jos sinä haluat asian olevan jotain enemmän, niin sitten olet sitä mieltä.
Tätäkin mä ihmettelen. Mä puhun muuten tosi usein vaimostani.. varsinkin vkl jälkeen.
Miksi se on normaalia jos puhun pakkaamon Pekalle mut ei normaalia jos puhun siitä siivooja Sirpalle?
Ihmiset usein kertovat itselleen tärkeistä asioista.
Fnfnnf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Relisttii.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mulla on vähän erilainen ajatusmalli kuin muilla:
Itse ajattelen niin, että jos tietää olevansa ihastunut johonkin henkilöön niin sitä pitäisi ehdottomasti vähentää tai jopa lopettaa kaikki kanssakäyminen sen ihastumisen kanssa. Ihastumiset ja myös rakkaus ovat sellaisia asioita, että niitä ruokkimalla ne vain kasvavat. Eli jos hengaat, vaikka sitten kaverimielessä sen ihastuksen kanssa niin siitä tunteesta voi tulla aika nopeasti sellainen, että se päätyy pettämisen puolelle varsinkin jos sillä ihastuksen kohteella on samanlaisia tunteita sinua kohtaan.
Myöskin tuo Monkey Branching on aika yleistä, eli luodaan ensiksi siihen ihastuksen kohteeseen syvä tunneside ja varmistetaan, että se ihastumisen kohde tahtoo myös sinut ja sitten hypätään suhteesta toiseen. Siksi en haluaisi, että oma puoliso olisi missään tekemisissä oman ihastuksensa kohteen kanssa.
Olen täysin samaa mieltä.
Pidän pettämisenä jos sä olet missään tekemisissä ihmisen kanssa joka on sinuun ihastunut tai johon olet itse .Tuo on mahdollisuuksien antamista. Tuo on myös se tila johon pelimiehet ja naiset pyrkivät.
Tässä tilassa ne sit odottelevat pientä murtumaa suojauksesta, oli se sitten riita puolisonne kanssa tai vaikka koiran kuolemaSaako puolisosi käydä töissä? Töissä on vähän kuin pakko tulla kaikkien kanssa toimeen, riippumatta tykkääkö vai inhoaako toista. Kyllä puolisoon pitää voida luottaa. Kaikilla on kaikenlaisia tunteita. Pettämistä tapahtuu vain, jos pettää.
Tottakai saa. Ja töissäkin voi käydä niin että valikoi seuransa. Kukaan ei pakota sielläkään siihen että sä tutustut ihmiseen joka on suhun ihastunut.
No meillä ei kyllä voi valikoida seuraansa. En tiedä, missä työpaikassa voi.
Vierailija kirjoitti:
Eräälle miehelle näitä ihastumisia sattui, jatkuvasti joku muija ns. lounailla ja kahveilla, työreissuilla ym. Vaimoansa ei vienyt koskaan lounaalle ym. ja niinpä tuli ero. Selvisi, että mies oli vuosia pitänyt ns. lounashaaremia ja moni muija oli pyörinyt lakanoissa miehen kanssa. Tuli sitten päivä, jolloin miehen erektio-ongelmat ja ikä vei kyvyt. Vaimo ja lapset lähti, talo myytiin, suku sai selville eron syyn, mies jäi yksin, ratkesi juomaan yhä enemmän. Karma kosti.
Puhut pettämisestä, me muut keskustelemme kiinnostumisesta ja sen osoittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Fbjfbf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu on ok kunhan se pysyy viattomana. Pitää myös huomioida ettei anna sille flirttailtavalle väärää signaalia ettei ala kuvittelemaan mitään sen enempää.
Halaaminen on myös ok. Sen pidemmälle ei.Vähän aikaa sitten radiosta tuli flirttailusta ja miesten ja naisten eroista..
Tiesitkö et se pikku flirtti miehen ajatusmailmassa on samaa luokkaa kun sanoisit rakastan sinua..
Tiesitkö että miehet luulevat jopa some tykkäysissä olevan tarkoitusperiä.Hyvin harvalle miehelle flirtti on pelkkää flirttiä.
No se on sitten ihan omaa typeryyttä, miten asiat ottaa.
Pitää kuitenkin muistaa, että aikuiset ihmiset, tässä siis miehet, ovat itse täysin itsestään vastuussa ja he eivät voi millään tavoin syyttää naisia ajatuksistaan. Jos joku nainen on mukava ja mies alkaa siitä kuvittelemaan omiaan, niin se kuvittelu on heidän oman päänsä sisällä. Nainen saa ehdottomasti olla mukava siitä eteenpäinkin.
Laitapa muuten linkki tuohon radio-ohjelmaan. Tuollainen täysin uskomattoman typerä yleistys siitä, että miesten ajatuksissa "flirtti" tarkoittaisi jotain enemmän on naurettavaa ja noloa. Ehkä jossain etelänvetelämaassa niin on, mutta enpä usko, että normaaleilla täyspäisillä miehillä asia on näin. Suosittelen siis sinullekin kriittisyyttä uutisia ja kaikkea kohtaan. Se on tervettä.
Eri vastaa.
Tää oli joku aamu ohjelma kuuntelin tätä itsekkin ja mietin pitääkö tässä nyt muuttaa käytöstään kokonaan. Mut tosi moni sinne laittoi et on just tullut näitä lähestymisiå. Kun olet naisena vaikka tykännyt miehen profiilikuvasta. Ja tää mies juontajakin sanoi et kyl hänkin pitää sitä jonkinlaisena positiivisena signaalina jos joku tietty nainen tykkää hänen kuvista.
Mieddss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miess kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nisew kirjoitti:
Mies.
Mun rajat menee siinä jos huomaan itse kiinnostuneeni tai huomaan jonkun naisen kiinnostuneen musta. Niin vedän samantien ovet säppiin. Voin tervehtiä sinua. Mutta ainuttakaan ylimääräistä sanaa en sano. Jos jostain syystä olen pakotettu juttelemaan sun kanssa. Kerron miten hyvä vaimo mulla on.Nuo vaimoista puhuvat ovat aina vähän pelkurimaisia ja surkeita. Eivät pysty rehdisti olemaan kontaktissa tuomatta vaimoaan keskusteluun. Näitä oli nuorena tosi paljon, kun olin hyvännäköinen. Ihmettelin aina, että mistä tuo nyt tuli, kun en ole koskaan vaimojaan edes tavannut. Minä en siis ollut kiinnostunut.
Mitä surkeaa siinä on. Erittäin toimiva konsepti.
Tuolla olen lopettanut useamman minuun ihastuneen naisen ihastuksen.Sinulta meni pointti ohi. Se oli se, että usein ihastus on tasan tarkkaan vain miehen omassa päässä ja kun on oma ihastus, miehet luulevat sen merkitsevän, että nainenkin tuntee jotain.
Minulle alkoi kerran yksi suorastaan kuvottavaksi kokemani mies selittää kahden kesken sattumalta jäätyämme, että valitettavasti välillämme ei voi tapahtua mitään, koska hän on kihloissa. Olin ihan äimän käkenä, koska en todellakaan ollut kiinnostunut eikä mitään olisi tapahtunut, vaikka olisimme olleet vapaita.
Mies tekee itsensä helposti naurettavaksi alkamalla puhua vaimostaan sellaisella ilmiselvällä tavalla. Mitä oikein kuvittelet itsestäsi, tulee lähinnä mieleen.
Mä olen kokenut tuon äärimmäisen hyväksi tavaksi selvittää onko mimmi kiinnostunut..
Esimerkiksi ihan vaan maantaina heittää et hitto olipa hyvä viikonloppu. Oltiin vaimon kanssa vaikka kiipeilemässä tai jtn..Yleensä reaktio kertoo kaiken riittävän.
Osittain mä toimin myös sen takia näin koska aikoinaan sain työkaveriksi naisen, jonka kanssa koin syvää yhteyttä. Meillä oli ihan pirun hauskaa.Mun puolelta tää oli platonista kaveruutta. Naiselle vuosisadan rakkaustarina.
Tää meni sit aika pitkälle ja lopulta jouduin estämään koko naisen mm sosiaalisessa mediassa. Ja alkamaan jopa todella tylyksi..
Syytän tuosta itseäni. Jos olisin hyväksynyt alussa ajatuksen et onkohan tää ihastumassa. homma olisi ollut paljon helpompaa hoitaa kunnialla pois.
Tuo nainen ei ollut välttämättä henkisesti ihan terve, mutta tietenkin jos sinä haluat asian olevan jotain enemmän, niin sitten olet sitä mieltä.
Tätäkin mä ihmettelen. Mä puhun muuten tosi usein vaimostani.. varsinkin vkl jälkeen.
Miksi se on normaalia jos puhun pakkaamon Pekalle mut ei normaalia jos puhun siitä siivooja Sirpalle?Ihmiset usein kertovat itselleen tärkeistä asioista.
Meillä ei puhuta puolisoista eikä perheestä juuri lainkaan. Minulla ei ole aavistustakaan useimpien kollegoideni parisuhdestatuksesta tai perhetilanteesta. Joistakin tiedän, että heillä on lapsia, kun he ovat lasten sairastumisen takia pois töistä, ja 3-4 lähimmästä kollegastani tiedän myös yksityiselämän asioita, mutta enpä juuri muista. Nykyisin siihen vaikuttaa tietysti se, että työskentelemme lähes täysin etänä, mutta en minä sen enempää tiennyt silloinkaan, kun tapasimme toimistolla.
Vierailija kirjoitti:
Fnfnnf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Relisttii.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen niin, että jos tietää olevansa ihastunut johonkin henkilöön niin sitä pitäisi ehdottomasti vähentää tai jopa lopettaa kaikki kanssakäyminen sen ihastumisen kanssa. Ihastumiset ja myös rakkaus ovat sellaisia asioita, että niitä ruokkimalla ne vain kasvavat. Eli jos hengaat, vaikka sitten kaverimielessä sen ihastuksen kanssa niin siitä tunteesta voi tulla aika nopeasti sellainen, että se päätyy pettämisen puolelle varsinkin jos sillä ihastuksen kohteella on samanlaisia tunteita sinua kohtaan.
Myöskin tuo Monkey Branching on aika yleistä, eli luodaan ensiksi siihen ihastuksen kohteeseen syvä tunneside ja varmistetaan, että se ihastumisen kohde tahtoo myös sinut ja sitten hypätään suhteesta toiseen. Siksi en haluaisi, että oma puoliso olisi missään tekemisissä oman ihastuksensa kohteen kanssa.
Pidän pettämisenä jos sä olet missään tekemisissä ihmisen kanssa joka on sinuun ihastunut tai johon olet itse .Tuo on mahdollisuuksien antamista. Tuo on myös se tila johon pelimiehet ja naiset pyrkivät.
Tässä tilassa ne sit odottelevat pientä murtumaa suojauksesta, oli se sitten riita puolisonne kanssa tai vaikka koiran kuolemaSaako puolisosi käydä töissä? Töissä on vähän kuin pakko tulla kaikkien kanssa toimeen, riippumatta tykkääkö vai inhoaako toista. Kyllä puolisoon pitää voida luottaa. Kaikilla on kaikenlaisia tunteita. Pettämistä tapahtuu vain, jos pettää.
Tottakai saa. Ja töissäkin voi käydä niin että valikoi seuransa. Kukaan ei pakota sielläkään siihen että sä tutustut ihmiseen joka on suhun ihastunut.
Oletko pakotettu puhumaan yksityiselämästäsi jokaisen työkaverin kanssa, onko sinun pakko olla millään tavalla sosiaalinen ihmistä kohtaan joka on ihastunut sinuun??
Ei
Jälleen hyvä syy pysyä sinkkuna kun tätä ketjua lukee; en halua tulla niin omistushaluiseksi/sinisilmäiseksi/asuntolainaiseksi/uniikiksi lumienkeliksi kuin nämä pariutuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme sopineet puolisoni kanssa, että seksi ja hellyys (pl sellainen koskettaminen mikä on sopivaa ystävien ja sukulaisten kesken kuten halaukset, rutistukset yms) kuuluvat vain keskinäiseen suhteeseemme. Samoin molemmat olemme sitoutuneet tähän suhteeseen. Olemme myös puhuneet siitä, ettei toista saa asettaa noloon asemaan. Siinä kulkevat rajat ja minusta ne ovat hyvin selkeät.
En näe mitään syytä, miksi en saisi osoittaa kiinnostusta (kunhan se ei tapahdu puolisoni tai yhteisten ystäviemme läsnä ollessa). Käytännössähän kyse olisi kai jonkinlaisesta flirttailusta; juttelusta jonkun kanssa niin, että mukana on sellainen vire, että ilmaistaan toiselle rivien välissä, että tämä on kiinnostava ja puoleensavetävä. En näe siinä mitään pahaa. Ja kyllä, sallisin tietysti saman puolisollenikin noilla samoilla reunaehdoilla eli ettei hän tekisi sitä minun läsnäollessani tai sellaisessa seurassa, joka ehkä kokisi kiusalliseksi seurata sitä tietäen hänen olevan parisuhteessa minun kanssani.
Me emme ole jutelleetkaan asiasta mieheni kanssa näiden yli 20 yhdessä oltujen vuosien aikana. Ei ole ollut edes tarvetta, sillä molemmat tietävöt kyllä itsekin missä rajat kulkevat ja toista eibtarvitse alkaa holhoamaan kuin pikkukakaraa.
Hienoa, jos oikeasti tiedät toisenkin ajatukset ja mielipiteet. Minä en olisi ilman keskustelua tiennyt. Meillä oli jossain määrin erilaiset ajatukset, joista edellä oleva sitten muotoutui yhteiseksi sopimukseksi. Toinen olisi hyväksynyt paljon enemmänkin.
Mitä muita hassuja yhteisiä sopimuksia olette tehneet?
Moniakin. Sinusta voi olla hupaisaa kutsua niitä sopimuksiksi, mutta meille avoliitto on sitoumus, jonka haluamme kestävän. Siksi puhuimme etukäteen lukuisista asioista, jotta niistä ei enää saman katon alla tarvitse riidellä: raha-asiat, kotityöt, lemmikkieläimet, vieraat/vierailut jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräälle
miehelle näitä ihastumisia sattui, jatkuvasti joku muija ns. lounailla ja kahveilla, työreissuilla ym. Vaimoansa ei vienyt koskaan lounaalle ym. ja niinpä tuli ero. Selvisi, että mies oli vuosia pitänyt ns. lounashaaremia ja moni muija oli pyörinyt lakanoissa miehen kanssa. Tuli sitten päivä, jolloin miehen erektio-ongelmat ja ikä vei kyvyt. Vaimo ja lapset lähti, talo myytiin, suku sai selville eron syyn, mies jäi yksin, ratkesi juomaan yhä enemmän. Karma kosti.Puhut pettämisestä, me muut keskustelemme kiinnostumisesta ja sen osoittamisesta.
Me muut puhumme juurikin siitä, mihin flirtti johtaa ja mitä tietynlainen seksuaalisesti sävyttynyt flitti on. Se johtaa liian usein myös pettämiseen. Sinulla lienee luetun ymmärtämisessä ongelmia?
Seksiä voisin harrastaa, jos siinä suhteessa mielenkiintoinen tapaus tulisi vastaan ( tähän ikään, 57v. vain kaksi miestä on värähdyttänyt tisseissä asti).
Fnfnnf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Relisttii.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa töissä saa valikoida seuransa? Kyllä meillä ainakin on tehtävä töitä niiden kanssa, jotka ovat samassa tiimissä tai yhteistyöverkostossa, oli heitä kohtaan millaisia tunteita hyvänsä. Ja siihen tekemiseen kuuluu myös yhteisiä lounaita, virkistyspäiviä ja työmatkoja.
Rwalisttiii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fnfnnf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Relisttii.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pakotettu puhumaan yksityiselämästäsi jokaisen työkaverin kanssa, onko sinun pakko olla millään tavalla sosiaalinen ihmistä kohtaan joka on ihastunut sinuun??
Ei
No teemme varsin sosiaalista työtä. Jos siinä ei työparinsa kanssa pystyisi rennosti jutustelemaan, ei työ oikeasti onnistu. Mutta minusta parisuhde perustuu luottamukseen, ei kontrolliin. Minä en pettäisi. Ikinä. Ja mieheni ei pettäisi. Joten me voimme olla työpaikoillamme ihan normaalisti kaikkien kanssa. Joskus on joku minulle ehdotellut, ei on ihan mahdollinen sana käyttää.
Flirttailu on tekosyy pedata pettämistä.
Olen huomannut, että vahvimpia suhteita on ne, joissa saa voi flirttailla muille ilman puolison mököttämistä. Se kun kummankin itsetunto on kasvanut niin vahvaksi, että harmiton flirtti tai jopa suhteen kaatuminen ei romahduta enää itsetuntoa. Ikäänkuin kaksi vahvaa ja itsenäistä ihmistä on yhdessä.
Rwalisttiii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fnfnnf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Relisttii.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Kyllä meillä on pakko olla sosiaalinen kaikkia kohtaan. Yksityiselämästä ei tietenkään työtilaisuuksissa tarvitse puhua, mutta kyllä jos ollaan esimerkiksi yhdessä lounaalla niin kuuluu jokaiseen suhtautua kiinnostuneesti ja vastavuoroisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräälle
miehelle näitä ihastumisia sattui, jatkuvasti joku muija ns. lounailla ja kahveilla, työreissuilla ym. Vaimoansa ei vienyt koskaan lounaalle ym. ja niinpä tuli ero. Selvisi, että mies oli vuosia pitänyt ns. lounashaaremia ja moni muija oli pyörinyt lakanoissa miehen kanssa. Tuli sitten päivä, jolloin miehen erektio-ongelmat ja ikä vei kyvyt. Vaimo ja lapset lähti, talo myytiin, suku sai selville eron syyn, mies jäi yksin, ratkesi juomaan yhä enemmän. Karma kosti.Puhut pettämisestä, me muut keskustelemme kiinnostumisesta ja sen osoittamisesta.
Me muut puhumme juurikin siitä, mihin flirtti johtaa ja mitä tietynlainen seksuaalisesti sävyttynyt flitti on. Se johtaa liian usein myös pettämiseen. Sinulla lienee luetun ymmärtämisessä ongelmia?
Flirtti ei johda yhtään mihinkään, jos ihmisellä on moraali ja rajat. Iso osa ihmisistä ei petä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Fnfnnf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Relisttii.. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa töissä saa valikoida seuransa? Kyllä meillä ainakin on tehtävä töitä niiden kanssa, jotka ovat samassa tiimissä tai yhteistyöverkostossa, oli heitä kohtaan millaisia tunteita hyvänsä. Ja siihen tekemiseen kuuluu myös yhteisiä lounaita, virkistyspäiviä ja työmatkoja.
Kaikissa on valinnanvaraa. Esim poliisi, tuttu poliisi nainen valitti esimiehelleen että Jarkko on häneen ihastunut. Heti vaihtui pari..
Yhteisiä lounaita, tuskin sun tarvii käydä työkaverin kanssa kahdestaan lounaalla??
Virkistyspäivillä ja matkoillakin varmaan on viralliset osuudet?
Tuskin tarvitsee vapaa aikaansa viettää tän ihastuneen kanssa?
Sama. Minulla ei tosin ole sormusta, koska olemme avoliitossa (ja vaikka olisimme avioliitossa niin ei olisi sormusta, koska en käytä koruja). Mutta jos minulta kysytään suoraan, niin kerron kyllä tilanteeni, samoin jos keskustelu etenee niin, että olisi outoa olla sitä mainitsematta.
nr 2