Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu: jos sattuisit kiinnostumaan, missä menee rajasi?

Vierailija
18.02.2023 |

Minulla juttelussa, ja kiinnostusta ei saa näyttää (tai ainakin sitä pitää yrittää peittää). Juttelussa ei mielestäni ole mitään raskauttavaa.

Näkökantoja?

Kommentit (239)

Vierailija
221/239 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jejee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirttaileminen on kyllä ystävällisyyttä ja huomion osoittamista toista ihmistä kohtaan, ei mitään oman itsen pönkittämistä. Ja ystävällisyydessä ja huumorissa ei ole mitään vikaa. Normaali ihminen ei todellakaan ajaudu pettämään flirtin takia. Kyllä siinä on tehty jo ihan toisella tapaa tietoinen valinta.

Puhdas flirtti kyllä.. Hymy kassalla jne ei mitään pahaa. Harmi vaan että monikaan ei osaa tätä tai se karkaa koska toinen osapuoli ottaa sen liian vakavasti.

Hymy kassalla on peruskohteliaisuutta, ei flirttiä. Ehkä jokin läppä ostoksista olisi flirttiä. Tyyliin poikamies ostaa pitsaa, karkkia ja kaljan ja sanoo hymyilevälle kassaneidille "Perus poikamiesperjantai, hyvää viikonloppua!"

Palstan flirttivastaisten mukaan seuraava askel tosta harmittomasta heitosta on se, että mela löytyy kassaneidin mekosta.

Riippuu ihan kassaneidistä.

Vierailija
222/239 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hyvä että somessa nökyy nämä flirttipettöjöt! Ja turvakamerat hotelleissa, ravintoloissa, julkisilla paikoilla, kännyköillä kuvaavia joka paikassa jäävät kuspäät kiinni, ennemmin tai myöhemmin

Voi kun jäisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/239 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole henkisesti pettämistä jos joku on kauhean kiinnostunut jostain (oma kumppani unohtuu?), mutta sitä ei saa näyttää, mutta kuitenkin kiinnostaa ja lähtee juttelemaan. Eli mikä pointti siinä juttelussa on. Vaikka kaikki kai kiinnostuvat muista ihmisistä jollain tavalla. Mikä logiikka kaikessa on?

Kuten ketjussa useasti todettu, pitkässä suhteessa voi syntyä joskus ihastuksia. Ei niille voi mitään, mutta sille voi, miten niiden kanssa toimii. Ja minusta pitää olla toimimatta. Juttelusta taas: jos näkee ihastustaan arjessa ja peräti synkkaa, olisi aika outoa luikkia pakoon tai vältellä. Mitäpä pahaa ohimenevässä juttelussa?

Vierailija
224/239 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme suudelleet,junaa ei voi enää pysäyttää,emmekä haluakaan,voi olla että kuljetaan tuhon tielle.

Vierailija
225/239 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tietoisen riskin kun hairahdin..

Vierailija
226/239 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajuu tätä flirttivastaisuutta. Vaikka sanois toiselle et näytät varmaan hyvältä ilman vaatteita, niin ne sanat ei kenenkään housuja tiputa.

Eikä flirtillä oo mitään tekemistä seksin kanssa. Mä flirttaan jatkuvasti ja ainoo seksikumppani on ollu aviomies, jonka kanssa oon ollut yhdessä 15 vuotta.

Relatkaa.

Vierailija
227/239 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajuu tätä flirttivastaisuutta. Vaikka sanois toiselle et näytät varmaan hyvältä ilman vaatteita, niin ne sanat ei kenenkään housuja tiputa.

Eikä flirtillä oo mitään tekemistä seksin kanssa. Mä flirttaan jatkuvasti ja ainoo seksikumppani on ollu aviomies, jonka kanssa oon ollut yhdessä 15 vuotta.

Relatkaa.

Oletko miettinyt, miksi flirttaat jatkuvasti?

Vierailija
228/239 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se parisuhde ole ennenkään haitannut, jos äijä alkaa vihjailla, jätä se sika, on naisillakin oikeus elää.

Vierailija
229/239 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se parisuhde ole ennenkään haitannut, jos äijä alkaa vihjailla, jätä se sika, on naisillakin oikeus elää.

Mitä?

Vierailija
230/239 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys ja asia, jota jokaisen kannattaa miettiä. Tilanne voi tulla vastaan yllättäen ja silloin auttaa, jos on jo etukäteen miettinyt miten toimii.

Omalla kohdallani olen vetänyt rajan niin, etten tee mitään, mitä en voisi tehdä kenen hyvänsä kaverin, ystävän tai työkaverin kanssa. Esimerkiksi juttelu, tanssiminen, kaverillinen flirtti ja halaaminen ovat ok. En tuo kiinnostustani suoraan esille, mutta kuten joku sanoi niin aika vaikeaahan sitä on peittää.

Vierailija
231/239 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten on flirttailu? Minusta siihen kuuluu se, että tullaan henkisesti toisen ihmisen alueelle.

flirttailu=

flirtti, keimailu, hakkailu, leikittely, keimailu

Hypähtely, pokaus, herutus, teerenpeli, viettely, liehitteli, kosinta, soidinmenot, soisin, iskeä silmää, ehdottelu.

Synonyymit.fi ja suomisanakirja.fi

Ihan pokkana välität, että nämä kaikki on tarkasti sama asia? 😂

Vierailija
232/239 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Relatkaa.

Koska se on hauskaa?

Eri

Vierailija
233/239 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Relatkaa.

En flirttaile jatkuvasti. En flirttaile esimerkiksi työhön liittyvissä tilaisuuksissa enkä puolisoni läsnäollessa. En flirttailisi myöskään, jos olisin jossain hänen ystäviensä tai sukulaistensa kanssa, vaikka hän itse ei olisikaan paikalla. Mutta muulloin flirttailen. Minulle flirtti on sitä, että heitetään muutama repla toisen mieltä piristämään. Niihin sisältyy viesti "olen huomannut sinut ja nimenomaan oman sukupuolesi edustajana" mikä erottaa ne muista satunnaisista vieraille ihmisille heitetyistä kommenteista, mutta se kohde voi aivan hyvin olla vaikka rollaattorilla liikkuva vanha pappa.

Minun tulkinnassani flirttailu ei liity iskemiseen saati pettämiseen. Iskemisessä/pettämisessä ollaan jo kiinnostuttu siitä kyseisestä ihmisestä ja vain se on epäselvää, kuinka pitkälle oikeasti on valmis menemään. Flirttailu on vain hyvän mielen tuottamista.

Vierailija
234/239 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette mieltä? Mies viimeksi eilen antoi luvan harrastaa seksiä toisen kanssa. Ihan randomisti. Yli 30v yhdessäoloa. Eipä silti, se kehoitus jäi miehen märäksi uneksi, koska mulla ei ole ketään kiikarissa. Ilman tunnetta en harrasta seksiä. Uskollinen olen ollut kaikki nämä vuodet. Tuollaisen kommentin vuoksi voisin jättää koko suhteen. Sanotaanko näin ettei ole ainoa ikävä asia mitä on tehnyt. Olis kiva löytää aito, ja fiksu mies, sellainen joka sitoutuu yhteen naiseen ja harrastaa turvallista perusseksiä.

Vierailija
235/239 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette mieltä? Mies viimeksi eilen antoi luvan harrastaa seksiä toisen kanssa. Ihan randomisti. Yli 30v yhdessäoloa. Eipä silti, se kehoitus jäi miehen märäksi uneksi, koska mulla ei ole ketään kiikarissa. Ilman tunnetta en harrasta seksiä. Uskollinen olen ollut kaikki nämä vuodet. Tuollaisen kommentin vuoksi voisin jättää koko suhteen. Sanotaanko näin ettei ole ainoa ikävä asia mitä on tehnyt. Olis kiva löytää aito, ja fiksu mies, sellainen joka sitoutuu yhteen naiseen ja harrastaa turvallista perusseksiä.

Onko teillä keskenänne seksiä? Oletettavasti mies haluaa sitä nyt jonkun toisen naisen kanssa.

Vierailija
236/239 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle olennaista parisuhteessa on, että puoliso haluaa jakaa mun kanssa asioita. Jos puolison ihastus alkaisi kovasti viedä puolisoa kauemmaksi musta (viettää enemmän aikaa ihastuksensa kanssa, kertoo asioistaan mieluummin ihastukselleen jne.), pahastuisin. Kaikilla toki on ystäviä enkä nyt siis yritä sanoa, että ystävien kanssa ei saisi viettää aikaa tai että aina pitää olla puolison kanssa, vaan enemmänkin, että jos puoliso sen lapsiperhe-työ-kaverit-omat jutut -paletin päälle vielä ottaisi ihastuksen, joka veisi meidän parisuhde aikaa ja läheisyyttä, pahastuisin.

Olisi tosi mielenkiintoista tietää, kuinka ihmiset tässä ketjussa määrittelee flirting, koska osalle se tuntuu vastaavan lähinnä peuakohteliaisuutta ja toisille kutsua intiimin kanssakäymiseen.

Mulle itselleni flirtti on sellaista kevyttä osoitusta, että se toinen ihminen on mielenkiintoinen, hauska tms. ja sen kanssa on kiva viettää aikaa ja vaihtaa ajatuksia yms. Se ei sisällä mitään seksuaalista sinällään, vaikka ilmentääkin kiinnostusta toiseen ihmiseen. Ja siis mun mielestä olisi ihanaa, jos mun puolisolla olisi joku, joka kevyesti flirttailee sen kanssa, koska jokainen kaipaa pientä positiivista piristystä elämäänsä.

Mä siis koen, että kevyt flirtti on erittäin ok parisuhteessa ja ihastua saa. Mä ehkä toivoisin, että mulle kerrottaisiin, jos ihastus meinaa mennä "yli".

Jos nyt ihan viettää aikaa ihastuksensa kanssa, se alkaa minusta olla jo suhde. Ja väärin. Satunnaiset juttelut ok.

Niinhän mäkin sanoin, että pahastuisin. Ei se kyllä vielä suhde olisi, jos vaikkapa whatsappailee kaverin kanssa, johon on ihastunut.

Vierailija
237/239 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, kuinka paljon kiinnostun. En tee mitään, ellei kiinnostus ole niin suurta, että kiinnostukseni omaan kumppaniin lopahtaa kokonaan.

Vierailija
238/239 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nisew kirjoitti:

Mies.

Mun rajat menee siinä jos huomaan itse kiinnostuneeni tai huomaan jonkun naisen kiinnostuneen musta. Niin vedän samantien ovet säppiin. Voin tervehtiä sinua. Mutta ainuttakaan ylimääräistä sanaa en sano. Jos jostain syystä olen pakotettu juttelemaan sun kanssa. Kerron miten hyvä vaimo mulla on.

Nuo vaimoista puhuvat ovat aina vähän pelkurimaisia ja surkeita. Eivät pysty rehdisti olemaan kontaktissa tuomatta vaimoaan keskusteluun. Näitä oli nuorena tosi paljon, kun olin hyvännäköinen. Ihmettelin aina, että mistä tuo nyt tuli, kun en ole koskaan vaimojaan edes tavannut. Minä en siis ollut kiinnostunut.

Mitä surkeaa siinä on. Erittäin toimiva konsepti.

Tuolla olen lopettanut useamman minuun ihastuneen naisen ihastuksen.

Sinulta meni pointti ohi. Se oli se, että usein ihastus on tasan tarkkaan vain miehen omassa päässä ja kun on oma ihastus, miehet luulevat sen merkitsevän, että nainenkin tuntee jotain.

Minulle alkoi kerran yksi suorastaan kuvottavaksi kokemani mies selittää kahden kesken sattumalta jäätyämme, että valitettavasti välillämme ei voi tapahtua mitään, koska hän on kihloissa. Olin ihan äimän käkenä, koska en todellakaan ollut kiinnostunut eikä mitään olisi tapahtunut, vaikka olisimme olleet vapaita.

Mies tekee itsensä helposti naurettavaksi alkamalla puhua vaimostaan sellaisella ilmiselvällä tavalla. Mitä oikein kuvittelet itsestäsi, tulee lähinnä mieleen.

No kylläpä tämä nyt on, kun palstamammat pystyvät pari rivin perusteella analysoimaan paremmin kuin tilanteessa ollut mies, että onko nainen ollut ihastunut vai ei. Melkoisia telepaattisia kykyjä teillä.

Minulta on nainen baarissa puolen tunnin keskustelun jälkeen kysynyt puhelinnumeroa, johon heitin että vaimo ei siitä tykkäisi. Se nyt oli siinä tilanteessa eka mieleen juolahtanut tapa tuoda ilmi, että olen naimisissa.

Mutta arvatenkin nainen oli vain peruskohtelias numeroa tiedustellessaan, eikä lainkaan kiinnostunut tai ihastunut.

Vierailija
239/239 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaalla ei saa panna