Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen yksinäinen eikä kumppania meinaa löytyä, tuntuu että tilanteeni on jo toivoton.

Vierailija
16.02.2023 |

Olen 26-vuotias mies, ei käy flaksi tinderissä eikä muissakaan deittisovelluksissa. Tuntuu että oon jotenkin pudonnut yhteiskunnan kelkasta kun oon vieläkin sinkku, monilla ikäisilläni on pitkät parisuhteet jne. Olen mielestäni ihan hyvä ihminen ja harrastan liikuntaa jne. Mahtaakohan mulla olla edes 1% mahdollisuutta löytää tyttöystävää jonka kanssa toteuttaa perinteinen ydinperhekuvio?

Kommentit (261)

Vierailija
81/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikinä teetkään, niin älä koskaan näytä tällaista heikkoutta naisten kuullen, jos parisuhde kiinnostaa. Valita vaikka terapiassa tai isällesi.

Vierailija
82/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, nyt ois sinkkubileissä käyty ja oli kyllä täys farssi. Ne oli jossain junnumestassa mikä oli täynnä 18-19 vuotiaita, tunsin itseni niin limaiseksi sedäksi siellä että oli pakko lähteä pois parin tunnin jälkeen. Yksi yli parikymppinen nainen löytyi mutta hän ei ollut kiinnostunut vaihtamaan yhteystietoja. Ehkä vaan jatkan tinderin käyttöä.

Ap

Helvetilliset huutikset jos totta.

Ja et sä sieltä panosovelluksesta mitään löydä; itseään myyviäläskejä jahuoriahan ne harvat naiset siellä on.

No, en kyllä voinu etukäteen tietää millaista ikäluokkaa siellä on. Näin jossain sinkkubileiden sivulla maininnan joka meni jotenkin näin, että "valtaosa sinkkubileissä käyvistä on iältään 37-59, mutta muunkin ikäisiä niissä käy."

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään ole tietenkään tilanne toivoton! Todella moni löytää vasta yli kolmekymppisenä kumppanin, varsinkin niistä jotka ei juokse yöelämässä tai ole ulkonäkönsä perusteella suosittuja, ja ehkä ovat vähän introverttejä tai ujojakin. Hyvä esimerkki tää mun työpaikka it-alalla. Ulkonäöllisesti täällä ei juuri niitä pitkiä laatikkoleukamiehiä, mitä naisten sanotaan vaativan näy. Monet noista on luultavasti olleet nuorina todella epäsuosittuja naisten keskuudessa, tuollaiset ruipelot rillipäiset nörtit jotka on illat käyttäneet lähinnä tietokoneiden parissa. Opiskeluaikanakaan tuo tyyppi ei vielä ollut ollenkaan suosittu. Mutta kas kummaa, jokaisella niistä on nyt puoliso ja perhe. Kun naisetkin on sen ikäisiä, että perheen perustaminen alkaa kiinnostaa, vakailla tuloilla varustettu rauhallinen nörtti voikin olla yhtäkkiä hyvinkin potentiaalinen kumppani, vaikka nuorempana yöelämästä hauskanpitoa ja kokemuksia haettaessa ei ollut.

Itsellänikin vaihtui 20-30 ikävuoden välillä haluttu miestyyppi täysin. Lähes kolmekymppiseksi halusin lähinnä sellaisia, jotka oli suosittuja muidenkin silmissä. Halusin sen jonka kaikki muutkin haluaa. Nämä oli usein vähän machoja käytökseltään ja karskilla tavalla komeita. Merkittävä osa myös täysin epäluotettavia parisuhdekumppaneita eikä isämateriaalia, mutta en minä mitään avioliittoa tai isää silloin etsinytkään vaan hauskaa hetkeksi. Sitten kun yöjuoksut loppui 30 paikkeilla ja kokemuksia oli tarpeeksi kerätty, aloin kaivata miestä jonka kanssa viettää tavallista, rauhallista kotielämää. It-alan työpaikalta sellainen löytyikin. Älykäs, huumorintajuinen, aivan ihana kaveri, ja loistava isä lapsille. Nuorena baareissa olisin lähinnä ylimielisesti nauranut jos hänen näköinen tyyppi olisi tullut minua pokaamaan, mutta niin sitä meikäläinenkin aikuistui ja pinnallisuus väheni.

Tämä on suurella todennäköisyydellä miehen kirjoittama viesti.

Vierailija
84/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näissä aloituksissa aina valitetaan ettei sieltä netistä saa tilattua puolisoa? Et saa jos sinulla ei ole sosiaalisiataitoja tavata netin ulkopuolella ihmisiä.

Vierailija
85/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske tasoasi.

En tavoittele mitään missejä tai "instabeibejä", joten koen että ei ole tarvetta laskea tasoa

Ap

Valitettavasti tasovaatimuksesi on liian korkea, jos et ole tuohon ikään mennessä mieleistä naista löytänyt. Ihan vapaasti saat pitää omasta mielestäsi kohtuullisen tasovaatimuksesi, mutta silloin ei pitäisi tulla yllätyksenä, että loppuelämä eletään sitä sopivaa etsien.

Eli naisen tasovaatimus on liian korkea, jos hän ei ole mieleistä miestä löytänyt 24-vuotiaaksi mennessä (naiset ovat yleensä noin 2 vuotta miestään nuorempia).

Vierailija
86/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske tasoasi.

En tavoittele mitään missejä tai "instabeibejä", joten koen että ei ole tarvetta laskea tasoa

Ap

Kuitenkaan rumat eivät kelpaa? Oletko itse ruma?

Vierailija
87/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain itsellesi, Murhamiehilläkin on useita yhtä aikaa.

Vierailija
88/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään ole tietenkään tilanne toivoton! Todella moni löytää vasta yli kolmekymppisenä kumppanin, varsinkin niistä jotka ei juokse yöelämässä tai ole ulkonäkönsä perusteella suosittuja, ja ehkä ovat vähän introverttejä tai ujojakin. Hyvä esimerkki tää mun työpaikka it-alalla. Ulkonäöllisesti täällä ei juuri niitä pitkiä laatikkoleukamiehiä, mitä naisten sanotaan vaativan näy. Monet noista on luultavasti olleet nuorina todella epäsuosittuja naisten keskuudessa, tuollaiset ruipelot rillipäiset nörtit jotka on illat käyttäneet lähinnä tietokoneiden parissa. Opiskeluaikanakaan tuo tyyppi ei vielä ollut ollenkaan suosittu. Mutta kas kummaa, jokaisella niistä on nyt puoliso ja perhe. Kun naisetkin on sen ikäisiä, että perheen perustaminen alkaa kiinnostaa, vakailla tuloilla varustettu rauhallinen nörtti voikin olla yhtäkkiä hyvinkin potentiaalinen kumppani, vaikka nuorempana yöelämästä hauskanpitoa ja kokemuksia haettaessa ei ollut.

Itsellänikin vaihtui 20-30 ikävuoden välillä haluttu miestyyppi täysin. Lähes kolmekymppiseksi halusin lähinnä sellaisia, jotka oli suosittuja muidenkin silmissä. Halusin sen jonka kaikki muutkin haluaa. Nämä oli usein vähän machoja käytökseltään ja karskilla tavalla komeita. Merkittävä osa myös täysin epäluotettavia parisuhdekumppaneita eikä isämateriaalia, mutta en minä mitään avioliittoa tai isää silloin etsinytkään vaan hauskaa hetkeksi. Sitten kun yöjuoksut loppui 30 paikkeilla ja kokemuksia oli tarpeeksi kerätty, aloin kaivata miestä jonka kanssa viettää tavallista, rauhallista kotielämää. It-alan työpaikalta sellainen löytyikin. Älykäs, huumorintajuinen, aivan ihana kaveri, ja loistava isä lapsille. Nuorena baareissa olisin lähinnä ylimielisesti nauranut jos hänen näköinen tyyppi olisi tullut minua pokaamaan, mutta niin sitä meikäläinenkin aikuistui ja pinnallisuus väheni.

Tämä on suurella todennäköisyydellä miehen kirjoittama viesti.

Voisi olla olla naisenkin mutta olet ehkä oikeassa, naiset eivät ikinä tällaista yleistä toimintatapaansa tunnustaisi.

Vierailija
89/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla taas kaveriton tapaus kyseessä

Vierailija
90/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske tasoasi.

Ap

Kuitenkaan rumat eivät kelpaa? Oletko itse ruma?

Olen...

Ap

Vierailija
91/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Kun saat ikää vielä 10 vuotta lisää, et enää välitä asiasta. Muista kuitenkin opiskella ja luoda uraa hyväpalkkaiselle alalle. Saat sisältöä elämääsi. Näin minäkin olen tehnyt. Nyt 37-vuotiaana yksin asuvana, hyvätuloisena (70k e/a) olen pyhittänyt vapaa-aikani omille harrastuksille. 

Vierailija
92/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele tanssimaan , sen avulla on helppo lähestyä naisia .

Tarkoitat varmaan mummoja. Jos puhe on perinteisestä lavatanssimeiningistä, ei siellä käy AP:n ikäisiä nuoria naisia. 

Se maailma jäi kasarille, tiedoksi vanhukselle. 

Vierailija
93/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on oma itsensä eli röyhkeä.

Vierailija
94/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko rahaa perstaskussa vai oletko p.a??

Ei sitä rahaa näin opiskelijana hirveästi ole.

Ap

Siinä tapauksessa suosittelen hankkimaan kissan. Ne ovat kivoja otuksia etkä sinä naista mihinkään edes tarvitsisi.

Vierailija
95/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko rahaa perstaskussa vai oletko p.a??

Ei sitä rahaa näin opiskelijana hirveästi ole.

Ap

Siinä tapauksessa suosittelen hankkimaan kissan. Ne ovat kivoja otuksia etkä sinä naista mihinkään edes tarvitsisi.

Kissaa olen itse asiassa jo pitkään ajatellut

Ap

Vierailija
96/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuoret jotka tunnen, ovat löytäneet puolison töistä tai harrastuksesta. Siis kesä- tai viikonlopputöistä opiskelujen ohella.

Valmennuspiireistä, huvipuistotyöntekijöiden keskuudesta, ravintolatyöntekijöistä, ym.

Ja sen takia opiskelijalla on rahaa.

Vierailija
97/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tilanne on vähän ongelmallinen siksi, kun suuri osa oman ikäisistäsi naisista on jo pitkissä parisuhteissa tai avioliitossa. Nuoremmille sinkkumarkkinoilla oleville naisille taas olet jo liian vanha. Suosittelen vielä harkitsemaan vanhempaa naista tai yksinhuoltajaa

Vierailija
98/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ollut nuorempana aktiivinen :)

Vierailija
99/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota että olet n.40v. Sitten alkaa olemaan laatulihaa markkinoilla taas kun ovat saaneet leikkiä perhettä jän-nämiesten kanssa ja todenneet sen virheeksi. Sitten on sinun vuoro pyörittää. Terveisin: been there, done that.

Kyllä nelikymppisiltä naisilta irtoaa helpolla ja monenlaista temppua osaavat ja suostuvat tekemään.

Vierailija
100/261 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun tilanne on vähän ongelmallinen siksi, kun suuri osa oman ikäisistäsi naisista on jo pitkissä parisuhteissa tai avioliitossa. Nuoremmille sinkkumarkkinoilla oleville naisille taas olet jo liian vanha. Suosittelen vielä harkitsemaan vanhempaa naista tai yksinhuoltajaa

Onko näin että nykypäivänä suurin osa naisista on varattuja 26 vuotiaana? Itsestäni tuntuu näin 26 vuotiaana naisena että ainakin pk seudulla on tavallista olla tämänikäisenä sinkku.