Olen yksinäinen eikä kumppania meinaa löytyä, tuntuu että tilanteeni on jo toivoton.
Olen 26-vuotias mies, ei käy flaksi tinderissä eikä muissakaan deittisovelluksissa. Tuntuu että oon jotenkin pudonnut yhteiskunnan kelkasta kun oon vieläkin sinkku, monilla ikäisilläni on pitkät parisuhteet jne. Olen mielestäni ihan hyvä ihminen ja harrastan liikuntaa jne. Mahtaakohan mulla olla edes 1% mahdollisuutta löytää tyttöystävää jonka kanssa toteuttaa perinteinen ydinperhekuvio?
Kommentit (261)
Onko rahaa perstaskussa vai oletko p.a??
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä rahaa näin opiskelijana hirveästi ole.
Ap
Kokeile vain tutustua ihmisiin ilman päämäärää.
Etsi joku läski yyhoo sateenkaarihiuksilla ja tatskoilla. Noilla ei luulis niin vientiä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Laske tasoasi.
En tavoittele mitään missejä tai "instabeibejä", joten koen että ei ole tarvetta laskea tasoa
Ap
Olet niin nuori, sinulla on sata ja yksi mahdollisuutta vielä.
Vierailija kirjoitti:
Etsi joku läski yyhoo sateenkaarihiuksilla ja tatskoilla. Noilla ei luulis niin vientiä olevan.
Kyllähän nuo 40+ yh:t on kiinnostusta osoittanut, mutta ymmärrätte varmaan etten halua seurustella itseäni reippasti yli 10v vanhemman naisen kanssa ja kaiken lisäksi haluaisin lapsettoman kumppanin.
Ap
Naiset on kiinnostuneita kusipäistä. Et kai ole liian kiltti.
Löydät vielä sen kumppanin. Älä pelkää
Vierailija kirjoitti:
Olen kiltti ja ylpeä siitä :)
Ap
Kuinka pitkä ap olet, entä paino. Millainen ulkonäkö?
Et sä vielä mikään vanha ole. Itse asiassa olet juuri sopivan ikäinen lisääntymishaluisille naisille. Nyt vaan kaikki tutkat päälle ja liiku paljon ihmisporukoissa. Juttele, tutustu, jos sulla kavereita niin käy heidän kanssaan paljon ulkona. Naiset uskaltaa helpommin tutustua kun näkee sulla olevan kavereita. Kysy myös sun kavereiden kautta olisiko heidän tyttöystävillä sinkkukavereita. Järkätkää porukalla kesällä vaikka grillijuhlat ja pyydä sinne niitä kavereidesi tyttöystävien sinkkukavereita mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiltti ja ylpeä siitä :)
Ap
Hyvä. Sitten sulla on toivoa. Toisin kuin noilla katkeroilla, jotka jankuttaa naisten tykkäävän kusipäistä.
Ei se helppoa taida nykypäivänä olla. Varmaan moni tyttö myös suree ettei löydä kumppania.
Menen tänään sinkkubileisiin, katsotaan miten siellä käy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä rahaa näin opiskelijana hirveästi ole.
Ap
Mitä opiskelet? Opiskelupiireistä voi hyvin löytyä kumppani.
Mitä olet itse tehnyt asialle? Harva löytää kumppanin pinnallisesta deittisovelluksesta. Pitää mennä paikkoihin ja avoimesti tutustua uusiin ihmisiin, ilman sen suurempia odotuksia. Epätoivo ei ole viehättävää ja sen aistii toisesta. Ota rennommin asian suhteen ja ole aktiivinen livenä.
Mulla sama. Tuntuu että mies olis pitänyt löytää 18-20 vuotiaana. Sillon olin kauniimpi ja pystyin ehkä edes jotenkin herättää miesten mielenkiintoa. Lisäksi mitä vanhemmaksi tulee ja mitä kauemmin on ollut sinkku niin sitä vaikeampaa on löytää kumppani kun kaikki on koko ajan nirsompia ja rumemman näköisiä. Itsekään en viehäty juuri kenestäkään.
N26
Laske tasoasi.