Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen oman poikasi kanssa voisit käydä saunassa?

Vierailija
16.02.2023 |

Vai onko ikärajaa ollenkaan?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan minkä ikäisen kanssa tahansa. Kysyisit mieluummin, että minkä ikäisten pojan kavereiden.

Vierailija
2/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi käydä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan minkä tahansa ikäisen.

M56

Vierailija
4/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsesta, jos siinä 10v ja vanhempana haluaa käydä yksin, ja osaa olla kunnolla, se on ok.

Vierailija
5/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä joilla on ongelmia saunomisen kanssa. Voihan sitä saunoa ihan kenen kanssa vaan.

Vierailija
6/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä saunotaan ja uidaan kesäisin usein yhdessä koko perhe ja vanhin poika on 15, tyttö 11 ja nuorin poika 8 vuotias. 

Vierailija
7/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti kysellään tätä samaa,mikä ihmeen poika-sauna mania teillä on.

Vierailija
8/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on itse asiassa ihan mielenkiintoinen kysymys. Oma poika on nyt 6v ja olen siis yh. Että mihin asti on normaalia mennä yhdessä sinne saunaan? Nyt toki vielä, mutta missä menee raja?

Muistelisin, että lapsuuden perheessä saunottiin vielä aika isonakin koko perhe yhdessä ja toki myös aikuisiällä olen sekasaunoissa ollut muutamassakin porukassa ja toki julkisissa yhteissaunoissa jne., että sinänsä aika mutkaton suhtautuminen saunomiseen ja alastomuuteen.

Vierailija
9/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v.

Vierailija
10/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on itse asiassa ihan mielenkiintoinen kysymys. Oma poika on nyt 6v ja olen siis yh. Että mihin asti on normaalia mennä yhdessä sinne saunaan? Nyt toki vielä, mutta missä menee raja?

Muistelisin, että lapsuuden perheessä saunottiin vielä aika isonakin koko perhe yhdessä ja toki myös aikuisiällä olen sekasaunoissa ollut muutamassakin porukassa ja toki julkisissa yhteissaunoissa jne., että sinänsä aika mutkaton suhtautuminen saunomiseen ja alastomuuteen.

Juu,niin mielenkiintoinen että joku toistaa tätä jatkuvasti.

Vierailija
11/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt noloa jos murrosikäisellä pojalla ottaa äidin nähden eteen.

Turha semmoista traumaa on pojalle itsekkään äidin järjestää (jos on muotovalio äiti).

Vierailija
12/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 16 ja mun bf on 15.

Vierailija
13/30 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 105v ja äiti 155v.

Vierailija
14/30 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on täyttää tänä vuonna 20 ja toistaiseksi on saunottu yhdessä, en ole vielä keksinyt syytä, miksi en saunoisi poikani kanssa?

Ja saunon hänen kavereidensakin kanssa toisinaan.

Mun isoveli on 44v ja saunoo toisinaan äitinsä kanssa, joten en keksi ikää, jolloin pitäisi lastensa kanssa saunominen lopettaa.

Vierailija
15/30 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna kävin 27v poikani kanssa.

Vierailija
16/30 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sekä tytöllä että pojalla parin vuoden pätkä teininä, kun halusivat käydä yksin, sen jälkeen taas ihan porukassa saunottu. Ei siis ole mitään ikärajaa, kyllä se lapsi sanoo jos ei halua saunoa yhtäaikaa.

Vierailija
17/30 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahas, taas tällainen ketju. eiköhän poika osaa päättää, milloin haluaa saunoa ilman vanhempia.

Vierailija
18/30 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt noloa jos murrosikäisellä pojalla ottaa äidin nähden eteen.

Turha semmoista traumaa on pojalle itsekkään äidin järjestää (jos on muotovalio äiti).

Kenellä ihmeessä alkaa omasta äidistään haluttaa? Aika sairas saa olla

Vierailija
19/30 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika päättää. Minulle on ihan sama.

Vierailija
20/30 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli 16v, pari halus 12v alkaa käymään yksin. Nuorin on nyt syksyllä 13v täyttävä ja on sanottu että heti kun haluaa mennä yksin niin ok. Vielä ei ole halunnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme