Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmistä, joka on ihan erilainen eri päivinä?

Vierailija
13.02.2023 |

Mielipiteet samasta asiasta vaihtelevat: välillä kertoo olevansa liberaali, välillä konservatiivi. Liberaalina ollessaan naureskelee konservatiivisille asioille, konservatiivina pitää liberaaleina pidettyjä juttuina noloina ja typerinä.

Jonain päivänä on sitä mieltä että hiihto on hyvää liikuntaa, toisena taas ei kuulemma koskaan ole pitänyt hiihdosta. Pukeutumistyyli vaihtuu omituisesti, mutta on kuitenkin aina sillä kerralla yhtenäinen. Myös puhe- ja kirjoitustyyli vaihtelee samoin.

Kyseessä n. 45v asiantuntijatehtävissä työskentelevä mies.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän onkin nainen?

Ketjussa mainitaan, että hän on sukupuoleltaan mies, mutta että hänestä löytyy myös hyvin feminiininen puoli.

Niin, aloittaja OLETTAA hänet mieheksi. Ehkä hän kokee itse itsensä naiseksi, jolloin käytös on ihan normaalia.

Aloittaja on nähnyt hänellä miehisen sukuelimen.

Ap

Ehkä aloittaja on niin sairas "ystävä" että sairastuttaa kaikki ympärillään.

Vierailija
82/84 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin hiihto on hyvää liikuntaa ( yleinen huomio), mutta en ole koskaan pitänyt siitä( henk. koht. mielipide) Mitä tuuliviiriä tuossa nyt on?

Mutta silti pitää hiihtämisestä. Sanonut näin aiemmin. Viikon päästä sanoo että ei ole koskaan pitänyt hiihtämisestä.

Sanonut että pitää kasvimaan viljelystä. Viikon päästä sanoo, ettei ole koskaan pitänyt kasvimaan viljelystä.

Kertoo että haluaa antaa soittotunteja. Kolmen päivän päästä sanoo, ettei muista sanoneensa, että haluaa antaa soittotunteja.

Ap

Joskus teen kahta ensin mainittua, koska minua ärsyttää pakonomainen tyypittely muilta ihmisiltä. Tyyliin: sähän olet piintynyt metallifani. Vaikka olisi vain pitänyt jotain julistetta vähän aikaa seinällä vuosia sitten. Tai niin kuin että jos puhun joskus hiihdosta, niin se tarkoittaa, että hiihtäminen on minulle henki ja elämä. Ärsyttävää tuputtamista.

Hieman asian sivusta toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän onkin nainen?

Ketjussa mainitaan, että hän on sukupuoleltaan mies, mutta että hänestä löytyy myös hyvin feminiininen puoli.

Niin, aloittaja OLETTAA hänet mieheksi. Ehkä hän kokee itse itsensä naiseksi, jolloin käytös on ihan normaalia.

Aloittaja on nähnyt hänellä miehisen sukuelimen.

Ap

Ehkä aloittaja on niin sairas "ystävä" että sairastuttaa kaikki ympärillään.

Ja sinä olet ketjussa kerrotun henkilön takertuva äiti.

Vierailija
84/84 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi