Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen nainen identifioitui alakouluikäiseksi ja kävi iltapäiväkerhossa

Kommentit (1515)

Vierailija
361/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän kokee itsensä 10 vuotiaaksi niin silloin hän on 10 vuotias. Tälle linjalle on nyt lähdetty niin mikä ongelma?

Vierailija
362/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän kokee itsensä 10 vuotiaaksi niin silloin hän on 10 vuotias. Tälle linjalle on nyt lähdetty niin mikä ongelma?

Juuri näin! Jos kuka tahansa saa tehdä ilmoituksen sukupuolen muutoksestaan täysin omaan arvioonsa vedoten, niin mikseipäs silloin voi ikänsäkin ilmoittaa miten tahtoo. Minä olen kohta nelikymppinen, mutta käytökseni on kuin 10-vuotiaalla, joten minä OLEN 10-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti oli jokin rikos suunnitteilla sen miehen kanssa, joka esiintyi naisen isänä. Nainenhan houkutteli kerhosta yhtä tyttöä yökylään.

Syytätkö miestä?

No jos mies on tällaisessa mukana niin kyllähän hänkin silloin syyllinen on. Sinustako ei ole?

Eri

Vierailija
364/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tulee mieleen että on kyse jostakin fetissistä mutta kumman puolelta? lehtijutussa mainitsi miesystävänsä joka auttaa häntä. ja Vaasassa asuivat yhdessä? ihme ettei tuota tutkita enempää.minä en vanhempana tyytyisi noihin selityksiin ja kyseenalaistaisin koko kerhon vetäjien ammattitaidon.

En todellakaan. Lapset ainakin ottaisin kerhosta heti pois. Vaikka olisivat tienneet että tyyppi on harmiton, niin ei siellä voi tuollaista toimintaa olla ilman, että vanhemmille ilmoitetaan. Luottamus ohjaajien ammattitaitoon ja kerhon toimintaan olisi tämän jälkeen kyllä peruuttamattomasti mennyt.

Vierailija
365/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan ei ole epäillyt, miten kukaan ei ole tajunnut, luulisi että oltaisiin huomattu jne.. ..

Nykyaikana vaikka kuulkaas naisten pukkarissa viereinen nainen aloe veeraa suihkun jälkeen kivespussejaan siinä viereisellä kopilla, niin kukaan ei uskalla kyseenalaistaa mitään. Kaikki on just sitä mitä kertovat olevansa ja muut leikkii mukana. Muuten tulee poliisisetämies sakottamaan.

Vierailija
366/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Jos kuka tahansa saa tehdä ilmoituksen sukupuolen muutoksestaan täysin omaan arvioonsa vedoten, niin mikseipäs silloin voi ikänsäkin ilmoittaa miten tahtoo. Minä olen kohta nelikymppinen, mutta käytökseni on kuin 10-vuotiaalla, joten minä OLEN 10-vuotias.

Itse taas ilmoitan olevani eläkeiässä. En todellakaan mene enää töihin, kun kerran voi välttää. Ja eläkeläisenähän saa tehdä vähän töitä, eli ei tarvitse olla ilman rahaakaan jos tuet ei riitä.

Vierailija
367/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia koetetaan selvästi lakaista maton alle kun "eihän tässä mitään käynyt". Niin, ei EHTINYT KÄYDÄ.

Naisen isää esittänyt mies tekee asian erittäin epäilyttäväksi.

Vierailija
368/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan ei ole epäillyt, miten kukaan ei ole tajunnut, luulisi että oltaisiin huomattu jne.. ..

Nykyaikana vaikka kuulkaas naisten pukkarissa viereinen nainen aloe veeraa suihkun jälkeen kivespussejaan siinä viereisellä kopilla, niin kukaan ei uskalla kyseenalaistaa mitään. Kaikki on just sitä mitä kertovat olevansa ja muut leikkii mukana. Muuten tulee poliisisetämies sakottamaan.

Niinhän se taitaa olla. Poliittinen korrektius ajaa kaikkien muiden asioiden ohi tärkeysjärjestyksessä.

Vierailija
369/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskaltaa.

Vierailija
370/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti oli jokin rikos suunnitteilla sen miehen kanssa, joka esiintyi naisen isänä. Nainenhan houkutteli kerhosta yhtä tyttöä yökylään.

Syytätkö miestä?

No jos mies on tällaisessa mukana niin kyllähän hänkin silloin syyllinen on. Sinustako ei ole?

Eri

Mutta kun ei tiedetä oliko se mukana vai esittikö nainen häntä.

Vierailija
371/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän kokee itsensä 10 vuotiaaksi niin silloin hän on 10 vuotias. Tälle linjalle on nyt lähdetty niin mikä ongelma?[/quote

Eiköhän se ole  vaan se sinun piiloasenteesi transihmisiä vastaan kaiken tuon (nyt näennäisen ) takana, mikä sai sinut nyt tuonkin kommenttisi tänne kirjoittamaan . Ei voi mitään,mutta näkyy selvästi nyt läpi tuosta.

Vierailija
372/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto miten tää maailma on menny sairaaksi. Ei tässä enää uskalla laskea omia lapsia minnekkään yksinään :( toivottavasti tuokin akka joutuu pakkohoitoon pitkäksi aikaa!!!!

No vähän alkaa tulla sellainen fiilis, ettei lapsia pidä päästää mihinkään ilman itselle tuttua aikuista. Olen pitänyt kynsin hampain kiinni ajatuksesta, että Suomi on turvallinen maa. Mutta kai se on tosiasiat vaan kohdattava.

Erityisen inhottavaa tässä tapauksessa on se, että tämä on tapahtunut kerhossa, jota pitää paikkana, jossa näin epämääräiseen toimintaan puututtaisiin.

Poliisi on ohjeistanut ettei meillä naisen pidä kulkea yksinään vaan mielellään miehen tai jonku aikuisen seurassa. Puhumattakaan nyt sitten lapsista jotka ovat todellisessa vaarassa siis kaikkialle. Tätä ministeriautolla ilmaiseksi ajelevat virervassarit eivät tiedä, eivät halua tietää.

Vierailija
373/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytätkö miestä?

Eri

Mutta kun ei tiedetä oliko se mukana vai esittikö nainen häntä.

Täällä on ainakin väitetty, että kyseessä olisi joku aiemminkin huijauksia tehnyt pariskunta.

Vierailija
374/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä tätä. Jos tuo nainen olisi kokenut itsensä mieheksi, niin se olisi ollut ok ja asiaa ihmettelevät olisivat olleet foobikoita. Nyt kun nainen koki itsensä 10-vuotiaaksi, niin se on jollain tavalla eri asia ja väärin?

Olen transsukupuolinen nainen ja itseasiassa minun mielestäni lapseksi identifioituminen ja eläytyminen jokapäiväisessä arjessa on täysin hyväksyttävää ja tervettä. Itse en kehtaisi ilmoittautua iltapäiväkerhoon ja ymmärrän miksi uutisen henkilön käyttäytymistä pidetään outona, mutta en tuota käytöstä täysin voi uutisen tietojen perusteella tuomitakaan. Lyhyesti: sukupuoli-identiteetti ja ikäidentiteetti ovat kaksi eri keskustelun aihetta mutta yhteistä niillä on ainakin se, että ihmisiä syrjitään niiden takia jos ne poikkeavat yhteiskunnan normeista.

Höpö höpö. Tänne on pesiytynyt joku transihmisenä esittäytyvä, kommentoimassa päättömiä asioita borderline intellektuellisti, vain jotta saisi ihmiset epäilemään ja vihaamaan transihmisiä.

On fetissejä joissa aikuiset leikkii vauvaa jne.. Kukin tehköön makuuhuoneessaan mitä haluaa. Mutta niillä ei ole mitään tekemistä transsukupuolisuuden kanssa.

Anteeks nyt vaan mutta olin ihan rehellinen siinä mitä sanoin. Sain transsukupuolisuus (F64.0) diagnoosin vuonna 2017 ja olen hoitoprosessissani jo aika pitkällä. Mun ei tosin ole mitään hyötyä yrittää todistella tätä enempää anonyymina nettipalstalla, koska eihän sitä kukaan pysty täällä virallisesti varmentamaan, joten se siitä.

Ei transsukupuolisetkaan ihmiset ole yhtä massaa. Ja jos fetisseistä puhutaan niin transsukupuolisillakin niitä saa olla ihan yhtä lailla. Mä en ole vielä kunnolla opiskellut, mitä eroa esimerkiksi age-playlla ja age regressiolla on, mutta sen verran tiedän että silloin kun näihin mainittuihin juttuihin ei liity seksuaalisia asioita niin silloin ei ole kyse fetissistä.

Minullakin saattaa ihmisenä olla fetissejä mutta ikä-asia ei minulle henkilökohtaisesti ole sitä. Minä haen pikkuisena ololla lohtua, iloa ja turvallisuuden tunnetta, koska tunnen jääneeni biologisessa) lapsuudessani paitsi monista tärkeistä avainkokemuksista, ja yritän korvata niitä jotenkin. Haluan pitää huolta itsestäni tässä ainoassa elämässäni, enkä jaksa enää teeskennellä ettenkö haluaisi olla kuin pieni lapsi.

Varmaankin käyt terapiassa.

Vierailija
375/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia koetetaan selvästi lakaista maton alle kun "eihän tässä mitään käynyt". Niin, ei EHTINYT KÄYDÄ.

Naisen isää esittänyt mies tekee asian erittäin epäilyttäväksi.

Mua ärsyttää tämä ehkä eniten tässä tapauksessa. Ei se että mitään ei ehtinyt käydä tarkoita, että lapset olisivat olleet turvassa ja että naisella ei ollut pahoja aikeita esim yökyläilyn suhteen. Kyllähän tämä on niin outo ja epäilyttävä juttu, että poliisin olisi pitänyt tämä tutkia siellä kiireellisten juttujen joukossa eikä vain haudata sinne pyörävarkauksien joukkoon.

Vierailija
376/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miesystävä pakottanut vajaan vaimonsa järjestämään yökyläilijöitä?

Vierailija
377/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nainen Willen tyttöystävä?

Vierailija
378/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuota vatsakasta, kasvoiltaan uupuneen näköistä henkilöä on voitu luulla 10vuotiaaksi kun ei menisi edes 17vuotiaasta? Herranjumala :O

Vierailija
379/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuota vatsakasta, kasvoiltaan uupuneen näköistä henkilöä on voitu luulla 10vuotiaaksi kun ei menisi edes 17vuotiaasta? Herranjumala :O

Niin. Entäs miten tuota parrakasta kaljupäätä joku luulee naiseksi? See the point?

Vierailija
380/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyään saa iän päättää, niin saanko minä olla 70v jotta pääsen eläkkeelle ja saan vapautuksen asepalveluksesta?

Timppa 38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän