Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen nainen identifioitui alakouluikäiseksi ja kävi iltapäiväkerhossa

Kommentit (1515)

Vierailija
341/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa paskaa taas..

Vierailija
342/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä motiivi aikuisella on esittää lasta ja vielä houkutella vierasta lasta yökylään? Ei kuulosta kyllä hyvältä nyt.

Ei todellakaan. En keksi mitään hyväntahtoista syytä tällaiselle toiminnalle. Varsinkaan kun valehtelee myös lapsen vanhemmille aivan kympillä.

Hän ilmeisesti haluaa itse aikuisilta sellaista huomiota mitä lapset saavat. Ehkä saa jotain lohtua esittämällä lasta ja saamalla lapsen kohtelua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä tätä. Jos tuo nainen olisi kokenut itsensä mieheksi, niin se olisi ollut ok ja asiaa ihmettelevät olisivat olleet foobikoita. Nyt kun nainen koki itsensä 10-vuotiaaksi, niin se on jollain tavalla eri asia ja väärin?

No eikö se muka näin juuri ole? Missä aineissa te koko sakki olette?

Vierailija
344/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla vähän 'pilke silmäkulmassa' tehty tuokin video taas. (huom. tuolla keskimmäiselläkin noista näyttää olevan 

...ja huom . ja hyvinkin osuvasti on helppoa jo arvatakin se,että  minkähän ihmisryhmän mollaaminen siinä sen teossa oikeasti  on todellisuudessa ollut sen ns.  perimmäisenä tarkoituksena.

Vierailija
345/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä motiivi aikuisella on esittää lasta ja vielä houkutella vierasta lasta yökylään? Ei kuulosta kyllä hyvältä nyt.

Ei todellakaan. En keksi mitään hyväntahtoista syytä tällaiselle toiminnalle. Varsinkaan kun valehtelee myös lapsen vanhemmille aivan kympillä.

Hän ilmeisesti haluaa itse aikuisilta sellaista huomiota mitä lapset saavat. Ehkä saa jotain lohtua esittämällä lasta ja saamalla lapsen kohtelua?

Mutta luulisi täydessä ymmärryksessä olevan aikuisen ihmisen (ei esim. kehitysvammainen) tajuavan miltä tuo touhu näyttää. Oli tämä nainen sitten pedofiili tai ei, kuten tästäkin ketjusta huomaa niin se on asia joka monille ensimmäisenä tulee mieleen.

Vierailija
346/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se jotenkin erityisen lyhyt vai miten voisi edes teoriassa mennä läpi? Oliko lastenvaatteetkin, haalarit, kurahousut jne? Jotain todella mätää tässä on kyllä, ei kukaan voi uskoa aikuista kerhoikäiseksi.

Kerhossa vanhimmat lapset oli ilmeisesti 13 v.

12-vuotiaiden keskipituus on 150cm. https://www.sairaslapsi.com/lapsen-kasvu/tytot-6-18-v

Vierailija
347/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta luulisi täydessä ymmärryksessä olevan aikuisen ihmisen (ei esim. kehitysvammainen) tajuavan miltä tuo touhu näyttää. Oli tämä nainen sitten pedofiili tai ei, kuten tästäkin ketjusta huomaa niin se on asia joka monille ensimmäisenä tulee mieleen.

Tuskin on täydessä ymmärryksessä.

Vierailija
348/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä tätä. Jos tuo nainen olisi kokenut itsensä mieheksi, niin se olisi ollut ok ja asiaa ihmettelevät olisivat olleet foobikoita. Nyt kun nainen koki itsensä 10-vuotiaaksi, niin se on jollain tavalla eri asia ja väärin?

Niimpä

Minä taa en ymmättä sitä miten tunteet ja ajatusket menee vauhdilla todellisuuden ja realismin edelle? Tätäkö se virtuaalinen todellisuus ihmisille aiheuttaa?  Tuijotetaan Netflixistä 25/7 jotain supernatural sontaa, niin ei ihme että aivot tuhoutuvat.

Vierailija
349/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on täydessä ymmärryksessä.

Tai sitten ovat yrittäneet saalistaa sinne kotiin alaikäistä.

Vierailija
350/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän uutisen kun luin, niin olin varma että tästä puhutaan Vauva.fi:ssä. Oikeassa olin! :D

On kyllä mielenkiintoinen uutinen. Erikoista, että joku nelikymppinen on voinut ilmeisesti pidempään olla jossain lastenkerhossa ilman, että kellään vetäjällä on hälytyskellot soineet. Itse en päästä omaa lasta yökylään, ellen sitten vanhempia ja heidän lasta tunne oikeasti.

Vierailija
351/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisesta on kuvia netissä muutaman vuoden takaisissa lehtijutuissa. Näyttää aikuiselta kasvoiltaan ja vartaloltaan. Miten on ikinä voimut päästä lasten kerhoon, monta kertaa vielä? Kukaan ei ole kehdannut sanoa, että sun paikka ei ehkä ole täällä?

Voitko linkittää lehtijutun?

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1441114

piti sitten googlata toi henkilö ja kyllähän hänellä on lapsenomaisen pyöreät piirteet ja sisustustyyli jättinalleineen ja hellokitty matto olkkarissa.

Voi hyvinkin identifioitua lapseksi.

Muistan, kun itse olin 10-vuotiaana partiossa. Yksi vetäjistä oli samannäköinen. Siis sellainen lyhyt pyöreä possunnaamainen kolmekymppinen nainen.

Me tytöt vähän arkailtiin häntä, koska me mielsimme hänet aikuiseksi jonka käytös ei ole "normaalia" vaan vähän "pelottavaa".

Hän ei missään nimessä ollut p*dofiili vaan pikemminkin hän ei ottanut auktoriteettiasemaa tai siis otti, mutta se ei ollut aikuisen auktoriteettiasema vaan pikemminkin 10 vuotiaan lapsen, jolla on auktoriteettiasema muiden lasten joukossa koska hän on riehakkaampi ja huomionhakuisempi.

Kyllä muutkin partion vetäjät selvästi nauttivat lasten seurasta ja osallistuivat hullutteluun ym. Mutta heillä oli tietty aikuismainen pohjavire joka ei ikinä kadonnut.

Tämä yksi oli liian avoin, liian huomionhakuinen ja jotenkin liian jotain... Lapsen näkökannasta hän oli lapsi aikuisen kehossa, vaikka hän ei ollut kehitysvammainen. Hän myös pukeutui lapsenomaisesti esim. lapsellisia pompuloita hiuksissa ja ihaili tosissaan meidän hellokitty- ja barbiepenaaleja ja vaatteita.

Hän myös työskenteli sairaalaklovnina eli hän oli löytänyt konstin elää "lapsena" tässä yhteiskunnassa.

Vierailija
352/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää juurikin kerhon ohjaajien toiminta. Miksi olivat antaneet naisen olla siellä? Oliko painostettu jotenkin? Tunsivatko naisen jos eivät kerran pitäneet uhkana lapsille? Vanhempien pitäisi nyt vaatia selitys.

Vierailija
353/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän uutisen kun luin, niin olin varma että tästä puhutaan Vauva.fi:ssä. Oikeassa olin! :D

On kyllä mielenkiintoinen uutinen. Erikoista, että joku nelikymppinen on voinut ilmeisesti pidempään olla jossain lastenkerhossa ilman, että kellään vetäjällä on hälytyskellot soineet. Itse en päästä omaa lasta yökylään, ellen sitten vanhempia ja heidän lasta tunne oikeasti.

puhutaan tästä mu.infossakin ja y.laudallakin

Vierailija
354/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuota pitäisi rikoksena tutkia. Mahtaako olla että kun kyseessä on nainen niin sitä ei pidetä niin epäilyttävänä. Miehen kohdalla olisi varmasti avattu rikostutkinta jo. Onko edes tuo vääränä henkilönä esiintyminen laillista suomessa?

Vierailija
355/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää juurikin kerhon ohjaajien toiminta. Miksi olivat antaneet naisen olla siellä? Oliko painostettu jotenkin? Tunsivatko naisen jos eivät kerran pitäneet uhkana lapsille? Vanhempien pitäisi nyt vaatia selitys.

Pitkään on puhuttu siitä että palvelun, osaamisen ja ajattelun taso laskee. Joko tämä on sitä tai sitten uskonnolisuus korreloi vahvasit todella matalan älykkyyden kanssa. Kun kaikki annetaan "Herran haltuun ohjailtavaksi".

Vierailija
356/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti. Ja vanhempien ei pidä tyytyä mihinkään "ei ole vaaraksi" lässytykseen.

Vierailija
357/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisesta on kuvia netissä muutaman vuoden takaisissa lehtijutuissa. Näyttää aikuiselta kasvoiltaan ja vartaloltaan. Miten on ikinä voimut päästä lasten kerhoon, monta kertaa vielä? Kukaan ei ole kehdannut sanoa, että sun paikka ei ehkä ole täällä?

Voitko linkittää lehtijutun?

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1441114

piti sitten googlata toi henkilö ja kyllähän hänellä on lapsenomaisen pyöreät piirteet ja sisustustyyli jättinalleineen ja hellokitty matto olkkarissa.

Voi hyvinkin identifioitua lapseksi.

Muistan, kun itse olin 10-vuotiaana partiossa. Yksi vetäjistä oli samannäköinen. Siis sellainen lyhyt pyöreä possunnaamainen kolmekymppinen nainen.

Me tytöt vähän arkailtiin häntä, koska me mielsimme hänet aikuiseksi jonka käytös ei ole "normaalia" vaan vähän "pelottavaa".

Hän ei missään nimessä ollut p*dofiili vaan pikemminkin hän ei ottanut auktoriteettiasemaa tai siis otti, mutta se ei ollut aikuisen auktoriteettiasema vaan pikemminkin 10 vuotiaan lapsen, jolla on auktoriteettiasema muiden lasten joukossa koska hän on riehakkaampi ja huomionhakuisempi.

Kyllä muutkin partion vetäjät selvästi nauttivat lasten seurasta ja osallistuivat hullutteluun ym. Mutta heillä oli tietty aikuismainen pohjavire joka ei ikinä kadonnut.

Tämä yksi oli liian avoin, liian huomionhakuinen ja jotenkin liian jotain... Lapsen näkökannasta hän oli lapsi aikuisen kehossa, vaikka hän ei ollut kehitysvammainen. Hän myös pukeutui lapsenomaisesti esim. lapsellisia pompuloita hiuksissa ja ihaili tosissaan meidän hellokitty- ja barbiepenaaleja ja vaatteita.

Hän myös työskenteli sairaalaklovnina eli hän oli löytänyt konstin elää "lapsena" tässä yhteiskunnassa.

Ei tuo lapsen käytökseltä kuulosta vaan jonkinlaisen rajattoman ihmisen sekoilulta. Lapsihan ei niinkään hyvin aikuisen käytöksessä ihan kaikkea huomaa mutta muut aikuiset luultavasti olisivat huomanneet paremmin mitä nuo oikut oikein olivat. Eivät välttämättä kovin vahingollisia huonon roolimallin tai varoittavan esimerkin antamisen lisäksi... mutta epäsopivaahan tuollainen käytös on. Hänestä itsestäänhän kaikessa oli kyse.

Vierailija
358/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ei voi olla niin, että yksi porukka määrittää ja rajaa asioita eikä muut saa puuttua tai sanoa mitään. Kun tälle tielle on nyt lähdetty, täytyy sallia kaikenlaiset pohdinnat ja sitä paitsi monissa jutuissa on lopulta aika samanlaiset perustelut. Eli jos ja kun sukupuolen ymv. voi määrittää miten haluaa, ei muitakaan asioita voi tyrmätä suorilta käsin. Itse en tätä kaikkea kannata, mutta kun tämä puskettiin läpi, niin sitten on oltava valmis siihen, että ihmiset voivat keksiä muitakin juttuja.

Ei asioissa voi mennä äärilaidasta toiseen, mutta harva näyttää tätä tajuavan. Trans- ymv. ihmisten oikeudet olisi tullut turvata keventämällä muutosprosessia jne. Täysi vapaus ja pelkkä ilmoitusluontoisuus on sulaa hulluutta.

Vierailija
359/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etnisyys voi olla myös ilmoitusasia. Mä olen valkoinen ylpeä etelä-afrikkalainen nainen nykyään.

No voi kuule siellä Etelä-Afrikassa on asunut valkoisia naisia satoja vuosia. Esimerkiksi blondi näyttelijä Charlize Theron on semmoinen. Hän on eteläafrikkalainen ja puhuu äidinkielenään afrikaansia. Että jos luulit vitsin murjaisseesi, niin tulit vain paljastaneesi tietämättömyytesi.

Ja se Monacon prinssin vaimo. Charlene.

Vierailija
360/1515 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen että on kyse jostakin fetissistä mutta kumman puolelta? lehtijutussa mainitsi miesystävänsä joka auttaa häntä. ja Vaasassa asuivat yhdessä? ihme ettei tuota tutkita enempää.minä en vanhempana tyytyisi noihin selityksiin ja kyseenalaistaisin koko kerhon vetäjien ammattitaidon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme