Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 2,3 km pitkä matka kävellä koululaiselle?

Vierailija
09.02.2023 |

11-vuotias parkuu ettei kävele kouluun. Hukkasi bussikortin ja kestää hetken ennen kuin uusi saadaan.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän bussikorttia saa koulun puolesta, jos matka on alle 5 km.

Vierailija
122/124 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkään siinä menee kävellessä? 

Kaikki ne, jotka sanovat, ettei yli 2 km ole liian pitkä matka koululaiselle, kävelettekö itse ko. pituisen matkan joka päivä kaikissa säätiloissa, aamulla ja työpäivän jälkeen? 

Jos pitää pimeää tienviertä kävellä, en kävelisi itsekään. Mutta jos voi kävellä turvallisesti pyörätietä pitkin, antaisin lapsen kävellä, jos itse haluaa. 

Aikuinen, varsinkin pidempi yksilö harppoo parin kilometrin paljon lyhyemmässä ajassa kuin pienet koululaiset lyhyine jalkoineen.

Useimmat 11-vuotiaat ovat lyhyen aikuisen pituisia, eivät mitään pikkulapsia. Itsekin olen samanpituinen kuin 11-vuotiaana.

11-vuotiaan pojan kasvukäyriä kun katsele niin ~145cm on keskimääräinen pituus ja 160cm on jo kahden keskihajonnan verran yläkanttiin että aika lyhyitä ovat vielä lyhyeenkin aikuiseen verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva kävelymatka on sellanen 10 metriä kotiovelta autolle ja toiset 20 metriä koulun parkkipaikalta koululle.

Vierailija
124/124 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiva kävelymatka on sellanen 10 metriä kotiovelta autolle ja toiset 20 metriä koulun parkkipaikalta koululle.

Jos on 20 metriä autolta koulun ovelle niin olisi kyllä jo hyvä että olisi sähköskuutti mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä