Lasta oli purtu päiväkodissa eikä mulle kerrottu lasta hakiessa asiasta mitään
Sanoi mulle että käsi on pipi. Hihan alta paljastui selkeä puremajälki joka on tänään tullut päiväkodissa. Erikoista että mulle ei mistään tuollaisesta mainittu kun hain pojan kotiin. Tiedän kyllä että lapseni on varmasti itkenyt, kun joku on häntä purrut ja pipi on muutenkin surettanut pientä miestä kun se mullekin siitä ensimmäisenä kertoi. Tähän asti mulla on ollut hyvä fiilis viedä lapsi hoitoon, mutta kieltämättä tämä sai miettimään asioita.
Kommentit (85)
No mitä siellä päikyssä sanottiin asiaan tai tehtiin? Vai oliko tarkoitus vain kauhistella julkisesti jotain täysin tavallista / keksittyä asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea uskoa, että tuollainen voi jäädä huomaamatta. Jälki oli pahannäköinen ja kosketusarka. Ihmettelen suuresti, jos pojalta ei olisi päässyt itku sellaisesta. Toivottavasti on kyse vain unohduksesta. Karmivaa ajatella jos tuollaista voisi käydä niin, että aikuinen ei huomaisi ja lohduttaisi.
Ap
Ehkä on huomattu, mutta ei ole kertonut tädeille puremasta. Eihän hän sullekaan vissiin kertonut kun itse vain puremajäljeksi havaitsit?
Vierailija kirjoitti:
Lapset puree toisiaan lähes päivittäin, ihan normaalia.
Missä ihmeessä tämä pureminen on normaalia?
Itse en ole purrut koskaan ketään eikä minua ole koskaan purtu.
Enkä koskaan myöskään tiedä ketään ketä olisi purtu tai joka olisi itse purrut.
Missä teillä nämä lapset ovat, osa koiranpentulaumaako? Vai osa jotain primitiivistä ali-ihmisten kannibaalijengiä?
Hullujan nuo tuollaiset toisia purevat lapset ovat, riivattuja kaiketi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset puree toisiaan lähes päivittäin, ihan normaalia.
Missä ihmeessä tämä pureminen on normaalia?
Itse en ole purrut koskaan ketään eikä minua ole koskaan purtu.
Enkä koskaan myöskään tiedä ketään ketä olisi purtu tai joka olisi itse purrut.
Missä teillä nämä lapset ovat, osa koiranpentulaumaako? Vai osa jotain primitiivistä ali-ihmisten kannibaalijengiä?
Hullujan nuo tuollaiset toisia purevat lapset ovat, riivattuja kaiketi.
No eihän toisten pureminen todellakaan ole normaalia. Miksi täällä puolustellaan pahoinpitelijöitä?
Get over it, boomer!
Ihquu kultuuria.