Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa pidät kulissia? Edes pientä?

Vierailija
06.02.2023 |

G

Kommentit (595)

Vierailija
61/595 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Mieheni on lähes alkoholisti (juo joka ilta), mutta en ole kertonut asiasta kenellekään.

-Olen laiska, vaikka annan ymmärtää olevani aktiivisempi. Tosiasiassa tykkään lojua sohvalla ja selata puhelinta.

-Olen kiinnostunut muiden ihmisten lasten asioista, vaikka minua ei kiinnosta pätkääkään. Olen vela.

-Esitin töissä, että minulla on koronarokote, vaikka en ottanut yhtäkään. Onneksi asiasta ei enää puhuta.

-Lääkärissä olen yliterve. Siksi en ikinä saa sairaslomaa, kun vähättelen vaivojani.

Mulla on nää melkein samat. :o Ainoa lisäys että mua ei kiinnosta muiden ihmisten juuri mitkään asiat. En tiedä olenko itsekeskeinen vai masentunut.

Vierailija
62/595 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro kenellekään paljonko minulla on rahaa.

Olen keskipalkkainen nelikymppinen perustyöläinen, ja rahaa jää silti säästöön koska harrastukseni eivät kuluta paljoa rahaa eikä minulla ole halua ostaa mitään kallista. Suht vaatimaton asuntokin on kotoisa ja riittävän iso minulle.

En näe että ihmisillä olisi mitään syytä tietää säästöistäni (n. 550 000 eur).

Tavismies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/595 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän kiireistä yrittäjää.

Tämä on yksinkertaisesti markkinointikikka. Kun myyn eioota, ihmiset haluavat ostaa ja maksavat palveluistani päät märkinä enemmän. Näin pystyn valkkaamaan asiakkaista kertat päältä ja elelemään mukavasti 3pv työviikolla.

"Työmatkoista" 90% on oikeasti vapaa-ajan matkoja. Milloin museoihin, kansallispuistoihin, tai hylättyihin paikkoihin joiden tutkimista harrastan. En jää tästä kiinni koska kerron vain että työmatkalla ehdin samalla käymään siellä ja täällä.

m39

Vierailija
64/595 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tässä parisuhteessa. Olen nyt 9 vuoden jälkeen huomannut, että olemme aivan eri maasta. Mutta, jos eroan , tiedän, että mua odottaa todella suuri elintason lasku. Olen miehelle hyvä vaimo. Ihan mukavaa leikkiä

Vierailija
65/595 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon joka viikonloppu.

Töissä enkä etenkään työterveyslääkärillä en IKINÄ kertoisi todellista alkoholinkäyttöäni.

Ei pienintäkään uskoa lääkärin salassapitoon.

Sitäpaitsi, jos hoidan työni hyvin, niin miksi vapaa-ajan alkoholin käyttöni kuuluu mitenkään työnantajalleni?

N45

Vierailija
66/595 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään pidä kulissia paitsi että juon vain kotona vapaalla enkä mene krapulassa muuta kuin ruokakauppaan korkeintaan. Muualle en mene krapulassa katsoen että on aina pari kolme päivää toipunut ryyppäämisestä ja juon aina kotona eikä siitä tiedä kuin puolisoni. Kun olen annokseni saanut niin syön ja menen nukkumaan. Mieheni rakastaa minua vaikka olen alkoholisti ja meillä ei ole mitään riitoja enää nuoruuden jälkeen kun särmiä hiottiin. Meillä tulee kohta 35v yhteiseloa ja kaikessa tuemme toisiamme ylä-ja alamäessä. 

Kun jouduin leikkaukseen niin mieheni teki ennen töihin lähtöä kaikki aamupalat minulle tietokone pöydälle ja kahvit termariin kun rollaattorilla kömmin sinne jalka kipsissä. Oli niin tuhti aamiainen etten ollut koskaan sellaista tottunut syömään ja jouduin viemään puolet siitä jääkaappiin. Kaikki hän passasi minulle eines ruuat kun tuli töistä. Hän vaan ei ole mikään kokki niin piti toipua aika äkkiä jotta sain jotain muutakin ruokaa kuin eineksiä. 

Meitä ei ole erottanut mitkään vastoinkäymiset muuta kuin vahvistaneeet vain. Me aina kehutaan toisiamme eikä haukuta ollenkaan. Siinä varmaankin on meidän menestyksen salaisuus. Eikä vaadita toisiltamme liikaa.  Ei meidän tarvitse olla mitään ihme keskustelijoita ja päteä koko ajan jossain. Me voimme olla vain ihan hiljaakin yhdessä. 

Ottakaapi muutkin mallia siitä. 

Vierailija
67/595 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on kulissi? Ollakseni normaali, sosiaalinen ja kohtelias ihminen, on minun pidettävä jonkinlaista kulissia päällä. En voi esimerkiksi kulkea haisevana roskaläjänä vaikka minusta tuntuisi siltä vaan on esitettävä, että halusin mennä aamulla suihkuun.

Mihin laitetaan raja kulisseihin?

Vierailija
68/595 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon joka viikonloppu.

Töissä enkä etenkään työterveyslääkärillä en IKINÄ kertoisi todellista alkoholinkäyttöäni.

Ei pienintäkään uskoa lääkärin salassapitoon.

Sitäpaitsi, jos hoidan työni hyvin, niin miksi vapaa-ajan alkoholin käyttöni kuuluu mitenkään työnantajalleni?

N45

Just sama minulla ja tarvitsen sen viikonloppu pullon jotta olen onnellinen kuten edellä kerroin olevani alkoholisti eikä minun puolisoani se haittaa.

Vierailija
69/595 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään. Sain kulisseista tarpeekseni lapsuudessa, nuoruudessa ja vielä aikuisenakin. Lapsuuden perheeseen välit poikki koska en suostu enää teatteriesityksiin. Puolisolle kerroin melko pian totuuden jota hän ei alkuun meinannut uskoa. Lapselle olen kertonut ikätason mukaan. Olen psyykkisesti sairas, asun kaupungin vuokratalossa ja olemme lastensuojelun asiakkaita, olen työtön ja sairaslomalla. Silti tämä on parempaa kuin kulissit, ei ole velkaa ja opettelen olemaan ihminen :)

Vierailija
70/595 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tulen kohtalaisesti toimeen, vaikka elän ulosoton vuoksi ihan köyhyysrajalla. Esitän, etten halua lähteä ulos leffaan, ravintolaan, kahvilaan tms, vaikka tosiasiassa haluaisin, minulla ei vain ole varaa siihen.

Lopetetaan teeskentely. Eli sinäkin voit huutaa jonossa seuraavaksi "täällä yks kenellä ei sitten luottokorttia" ihan huvikseen. Et kai vaan pukeudu jotenkin eritavalla kun oletetut köyhyysrajalla olevat? Ja muutenkin yleisillä paikoilla esim. puhelimeen puhuessa voivottelet suureen ääneen myöhästyneitä laskuja ja mietit koska seuraavat sossurahat tulee. Kassoilla voit aina huokaista: huh kun meni läpi kun vaam 50€ tilillä.

Turha teeskennellä.

Et kai vaan liiku koskaan millään muulla kun julkisilla?

Vierailija
71/595 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja älä käytä meikkiä. Äläkä huomaa tahallisia sabotointeja mitä sulle tehty. Ihan yhtä tavallinen epäonninen rumilus säkin olet.

Vierailija
72/595 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkäaikaistyötön ja pidän tietynlaista syrjäytyneen köyhän kulissia. En tunne kuuluvani yhteiskuntaan.

En siis välitä siisteydestäni, olemuksestani enkä vaatteitteni eheydestä tai puhtaudesta juurikaan.

Käteisenä säästössä on kymppitonni.

Vierailija
73/595 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän jaksavani ja pelkään milloin lopullinen romahdus tulee.

Vierailija
74/595 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on kulissi? Ollakseni normaali, sosiaalinen ja kohtelias ihminen, on minun pidettävä jonkinlaista kulissia päällä. En voi esimerkiksi kulkea haisevana roskaläjänä vaikka minusta tuntuisi siltä vaan on esitettävä, että halusin mennä aamulla suihkuun.

Mihin laitetaan raja kulisseihin?

Sinä olet mt potilas kun minä sanon ja päätän niin. Se että et mongerra mömmöissä tai ole rasvaletti, ei tarkoita ettet olisi. Lopeta esitys. Kärsit vakavista itsetunto ongelmista ja itkeskelet joka ilta parisuhdettasi, kun mä sulle sanon niin ja muillekin. Kaikki mikä ei ole niin on vain esitystä. Oikeasti on niin.

Se mitä sä kerrot tai luuet itsestäsi ja ongelmistasi ei ole totta. Ei mikään niistä.

Talousongelmatkin on vain tiedon puutetta, siis yksinkertaisen tiedon puutetta, ei muuta.

Kaikki mikä vähäänkään on näyttänyt normaalilta on hirveån tsempin takana, koska mun mielestä on. Varmaan pari nappia ottanut, että voi tsempata eikä ihan harhaisena kulje ympäriinsä.

Vierailija
75/595 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän sosiaalituilla vaikka minulla on milli kryptoja.

Vierailija
76/595 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitän, että uskon näihin "sukupuoli on tunne ja voi olla mitä vaan maan ja taivaan väliltä tai vaikka niiden ulkopuolelta"-juttuihin tietyissä piireissä, esim. somessa, töissä ja tiettyjen kavereiden kanssa. En jaksa sitä vihaaja-foobikko-möykkäämistä, mikä seuraisi, jos myöntäisin, että oikeasti uskon sukupuolen olevan biologinen tosiasia ja noiden muiden olevan identiteettejä, joita osa haluaa jostain mulle käsittämättömästä syystä kutsua sukupuoliksi.

Tämä asia on nykyajan vastine Suomen ja Neuvostoliiton kansojen syvälle ysävyydelle. Kukaan ei viitsi oman edun ja mielenrauhan takia sanoa ääneen mitä ajattelee kuin samanmieleisten luottoystävien seurassa.

Vierailija
77/595 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivotaan ennen kuin tulee vieraita.

Kamalaa esitystä ja teeskentelyä. Jos ei aina ole tip top niin ja sotkuistakin niin miksi pitää teeskennä että olisi. Antaisi olla ihan naturel luonnontilassa vaan.

Vierailija
78/595 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitän jaksavani ja pelkään milloin lopullinen romahdus tulee.

Mulla sama. 

Peruspositiivinen luonne oon pohjimmiltani ja siksi oon jaksanut tähän saakka . Täytyy vaan koittaa ettiä ne iloatuottavat pienet asiat jokaisesta päivästä, se auttaa jaksamaan

Vierailija
79/595 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitän kiireistä yrittäjää.

Tämä on yksinkertaisesti markkinointikikka. Kun myyn eioota, ihmiset haluavat ostaa ja maksavat palveluistani päät märkinä enemmän. Näin pystyn valkkaamaan asiakkaista kertat päältä ja elelemään mukavasti 3pv työviikolla.

"Työmatkoista" 90% on oikeasti vapaa-ajan matkoja. Milloin museoihin, kansallispuistoihin, tai hylättyihin paikkoihin joiden tutkimista harrastan. En jää tästä kiinni koska kerron vain että työmatkalla ehdin samalla käymään siellä ja täällä.

m39

No jos voi 3 päivän työviikolla saada sama kun 5, niin kai pitää vähän omaa etuakin ajatella. Sitäpaitsi aina ei palkka ole kohdillaan 5 päiväisen työviikon kohdalla.

Vierailija
80/595 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän vahvempaa ja sisukkaampaa kuin olen. Vakuuttelen suvun vanhuksille, että vielä täältä noustaan. Oikeasti vapisen sohvan nurkassa syöpähoitojen uuvuttamana ja pelkään ihan kamalasti, että tämä ei lopu hyvin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan