Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävänpäivä tulee taas! Miten vietätte sitä?

Vierailija
06.02.2023 |

Pian se ystävänpäivä taas tulee (14.2). Miten aiotte muistaa ystäviänne ystävänpäivänä?

Kommentit (255)

Vierailija
21/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivän nimen voi vaihtaa Selkäänpuukottajien päiväksi, silloin osallistun ja muistan lahjalla.

Vierailija
22/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon ystäviä.

Ja en aio kyllä mitenkään heitä muistellA ystävän päivänä.

Muistan heitä sitten jonain muuna päivänä.

Aivan turhaa moskaa koko ystävän päivä 😡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietän ystävänpäivää itseni hemmottelupäivänä. Kokkaan hyvää ruokaa, juon lasillisen viiniä ja huolehdin kauneudestani juuri ostamallani uudella kasvojenhoitosetillä https://tinyurl.com/5c5h8zad Ajattelin myös käydä kylvyssä kynttilän valossa ja katsella illalla elokuvaa. Laitan kavereilleni myös ystävänpäivätoivotukset tekstiviestillä.

Kuulostaa oikein kivalta :)

Vierailija
24/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Ei ole ystäviä? Älkää haukukko ystävänpäivää turhaksi jos ette itse juhli sitä koska teillä ei ole ystäviä! Huoh. Miten ette ole koskaan elämenne aikana tulleet kenenkään kanssa toimeen?

Mitä helvettiä kitiset, ei tällä palstalla kaikki Joulunvietostakaan pitäneet. 

Vierailija
25/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävänpäivä, Isänpäivä, Äitienpäivä, täyttä skeidaa, tulisko seuraavaksi vaikka Serkkujenpäivä, Kissojen ja Koirien päivä, Lemmikkienpäivä, Lapsenpäivä, Siskon ja Veljenpäivä. 

Aika monet noista on jo olemassa.

Vierailija
26/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin ystävänpäivä kortteja ulkomaille ja kavereille.

Vierailija
27/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse erillistä päivää ystävieni muistamiseen. Muistan heitä silloin, kun on oikeasti aihetta. Meillä ystävyys ei rakennu amerikkalaisten krääsäpäivien mukaan. 

Auts, olisit varoittanut että kommenttisi lukemiseen tarvitaan aurinkolasit kun sädekehä loistaa noin kirkkaasti :D

Ikävää, että et osannut suhtautua kommenttiini asiallisesti. En tarvitse sädekehää. Kerroin vain oman mielipiteeni. 

Vierailija
28/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tulko pilaamaan asialliasta keskustelua! Menkää muualle kitisemään jos teillä ei ole ystäviä

Vierailija
29/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai minulla on paljon ystäviä! Mieheni on paras ystäväni ja minulla on myös kolme muutakin hyvää ystävää. Heidän lisäkseen minulla on paljon kavereita ja tuttuja. En voisi edes kuvitella elämäni ilman ystäviäni! Te jotka ette juhli olette outoja!!

Juhlitaan silloin kun huvittaa, vaikka joka viikonloppu, eikä siihen mitään pelle päiviä tarvitse. 

Vierailija
30/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan kortin muutamalle kauempana asuvalle (vanhemmalle) sukulaiselle, tykkään lähettää kortteja.

Miehelle teen aamulla omeletin sydämen muotoiseen vuokaan.

Töihin vien jonkun sydänkarkkiboxin.

Olkoon vain muualta tullut kaupallinen hömppäpäivä, minusta on kiva ilahduttaa läheisiä ja teen sitä toki muutenkin :)

Mä askartelin myös kortteja mun ystäville. Kaikki sai myös tarkkaan harkitun viestin johon laitoin mukavan mietelauseen :)

Vierailija
31/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kavereita.

Luen sen päivän kirjojen (manga) Valentine's Day -kohtauksia ja katselen yhden elokuvan (anime-elokuva). -nuori mies

Vierailija
32/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin muitakin jenkkihapatusjuhlia, esim Halloweenia. En mitenkään.

Vierailija
33/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn Lässyn, vaaleanpunaista, lässyn lässyn.

Vierailija
34/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja paras ystäväni aiomme ystävänpäivänä logata sisään FFXIV peliin ja tehdä siellä yhdessä olevan ystävänpäivätapahtuman questit. Sen jälkeen mennään yhdessä pelissä olevaan ystävänpäiväsokkeloon.

Vierailija
35/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän Valentine päivää mieheni kanssa ja odotan häneltä suklaata, kukkia ja muuta 😁

Vierailija
36/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan mun parhaille lapsuudenystäville pienet paketit tulemaan postissa.

Vierailija
37/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystäviä on vain kavereita 3. Miksi muistaisin heitä ei hekään muista minua. Viimeksi unohtivat syntymäpäivänikin.

Vierailija
38/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikään ystävänpäivä ole vaan rakastavaisten päivä. Menemme rakkaani kanssa syömään kahden Michelin-tähden ravintolaan.

Vierailija
39/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietän ystävänpäivää itseni hemmottelupäivänä. Kokkaan hyvää ruokaa, juon lasillisen viiniä ja huolehdin kauneudestani juuri ostamallani uudella kasvojenhoitosetillä https://tinyurl.com/5c5h8zad Ajattelin myös käydä kylvyssä kynttilän valossa ja katsella illalla elokuvaa. Laitan kavereilleni myös ystävänpäivätoivotukset tekstiviestillä.

Heh!

Vierailija
40/255 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi teillä ei ole ystäviä? Oletteko yksinäisiä erakkoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi